Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peten koiratarvike

Peten koiratarvike..pettymys
29.06.2022 |

Tilasimme Peten verkkokaupasta allergiaruokasäkin, toimitus 1-3 arkipäivää. Ei tullut ruokasäkkiä, ei ilmoitustakaan paketista. Soitin Peten "asiakaspalveluun" "puhelinpalvelu" oli tylyä ja ylimielistä. Peten näkemys oli, että Matkahuolto on tyrinyt lähetyksen jonnekin heidän logistiikkakeskukseensa... Esitin närkästykseni "puhelinpalvelijalle" hänellö oli tarjota Peten ratkaisuehdotus; AINAHAN VOIT PERUA TILAUKSESI!!!??? Sen kyllä teen, enkä ikinä Peten huuhaatarvikkeesta mitään toiste tilaa tai kaupoistaan osta!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. Itsellä kaikki aina toiminut Peten koiratarvikkeen kanssa erinomaisesti ja toimitus ollut nopeaa. Myös itse allergiaruokaa olen tilannut. Paketteja on lähetetty Matkahuollon kautta sekä itse olen niitä liikkeestä hakenut.

Oletko trolli?

Vierailija
2/19 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaah. Minä olen sieltä tilannut jo vuosia eikä ole ollut mitään ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kerrat tilannut Peten koiratarvikkeesta. Tilaus tullut tosi nopeesti. Ei mitään ongelmia.

Vierailija
4/19 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt paljon. Ei huonoa sanottavaa. Nyt tilasin sunnuntaina kissan ruokaa ja tänään on noudettavissa. Tämä vauhti sitä normaalia Peten tasoa ja riittää minulle.

Kelpaa runsas viikkokin joka tulee kyseeseen kun tilaan eläintarvikkeita Zooplussalta tai Bitibalta.

Pituus pitää ottaa huomioon tilatessa, toki yllätyksiä voi sattua.

Vierailija
5/19 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Peten koiratarvikkeelta koiranruokaa ja luvattiin muutamassa päivässä.Odotin puolitoista viikkoa,soitin.Selvisi että ei ollut edes lähetetty pakettia.Sitten kiireessä laittoivat tulemaan mutta en enää 2 viikon jälkeen tarvinnut kun piti käydä ostamassa muualta.Ei pahoittelua ,ei mitään heidän puolelta.Onneksi voi tilata muilta firmoilta joilla asiat toimii.

Vierailija
6/19 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain hyviä kokemuksia. Toimitus on tullut aina tosi nopeasti, yleensä tilauspäivästä pari päivää eteenpäin. Olen tilannut Peteltä jo pitkään, eikä mitään moitittavaa.

Vierailija
7/19 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös saanut kaiken kotiovelle 1-2 päivässä. Postin kautta ovat tulleet.

Vierailija
8/19 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä ei tule koskaan mitään tilausvahvistusta. Paketti tulee noin viikossa. Postin saapumisilmoitus on ensimmäinen yhteydenotto tilaukseen liittyen.

Vierailija
9/19 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihana asiakas, ongelma on matkahuollossa mutta jotenkin sen on otava koiratarvikkeen vika.

Vierailija
10/19 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilaan Peteltä koiranruuat. Nopea toimitus ollut aina.

Vierailija
11/19 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko räyhätä, niin räyhää sinne Matkahuoltoon.

Vierailija
12/19 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannut jotain kertoja Peteltä kissanruokia ja -hiekkaa. Jostain syystä laatu on usein huonompi kuin muista paikoista tilanteessa, esim. kuivaruoka haisi aivan erilaisella ja vanhalle ja tavallisesti hyvälaatuinen kissanhiekka oli pöllyävää ja jauhemaista. Tilauksen toimituksen kanssa ei ole ollut ongelmia, mutta noiden laatuongelmien takia emme enää tilaa Peteltä.

Vierailija
13/19 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pakko räyhätä, niin räyhää sinne Matkahuoltoon.

No olisiko se kuitenkin myyjäliikkeen asia selvittää missä tilaus viipyy?

Vierailija
14/19 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää luottako postiin! Posti hukkaa kokoajan Kansallisarkiston kirjattuja lähetyksiä.

Vierailija
15/19 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on ihana asiakas, ongelma on matkahuollossa mutta jotenkin sen on otava koiratarvikkeen vika.

Onkohan ongelma sittenkään siellä? Miten tilanteen ratkaisee tilauksen peruminen, jos lähetys olisi Matkahuollolla? Ap:llä olisi Matkahuollon seurantakoodi, jos paketti olisi lähetetty.

Vierailija
16/19 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia olen tuolta tilannut koirille monenlaista, allergiaruokaakin, ja aina on kaikki toiminut tosi asiallisesti ja nopeasti.

Kerran Peteltä oli lähetetty vahingossa väärän levyinen talutushihna, liian leveä pienelle koiralleni. Laitoin sähköpostin jossa kerroin asian kuvan kanssa, virhe todettiin samantien tapahtuneeksi, asiaa pahoiteltiin ja posti toi minulle pikavauhtia oikeanlaisen hihnan. Eikä sitä väärää hihnaa tarvinnut edes alkaa postittamaan takaisin. Minusta ihan kymppiplussan palvelua tuollaisessa virhetilanteessa.

En ole kuullut kenenkään tutunkaan ikinä moittivan Peteä.

Vierailija
17/19 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta Matkahuolto hukkasi kerran paketin, mutta en päässyt heidän asiakaspalveluunsa läpi, koska siellä oli ruuhkaa, joten otin yhteyttä liikkeeseen josta olin tilauksen tehnyt. He lupasivat selvittää asian Matkahuollon kanssa ja pyytää palauttamaan paketin heille kun se löytyy, minulle lähettivät uuden tuotteen. Minusta ihan normaalia asiakaspalvelua. Lähetys on myyjän vastuulla siihen asti, että asiakas saa sen käsiinsä, eikä asiakkaan tarvitse jonotella kuljetusfirman maksulliseen asiakaspalveluun löytäkseen pakettinsa.

Vierailija
18/19 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään käytynä voin sanoa että kissanruokine hinnat on noussut kuuhun siitä mitä enne ollu. Joskus pitänyt tätä vaihtoehtoisena zooplussalle mutta se juna meni nyt. Ainoat "edulliset" on markettien höttöä laz ja sheba. Muut onkin sitten ihan uusissa hinnoissa. Esim zooplussalla on eräs märkäruoka 12kpl laatikko 15,99 ja petellä 25,90. Kannattaa kiertää tollasia puljuja jotka systemaattisesti nostaa hintaa.

Vierailija
19/19 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittivat minun reilu 100€ tilaukseni rikkinäisinä ja hyvitystä en saanut edes pyytämällä :D eivät arvosta asiakkaita