Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko saunominen pettämistä?

Vierailija
12.12.2015 |

Onko pettämistä jos saunoo alasti miehenä tyttöporukassa tai naisena miesporukassa ilman puolisoa ja lupaa?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saatte saunomisestakin seksuaalisen harrastuksen?

Vierailija
22/41 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä alasti oleminen muiden seurassa ole millään tapaa seksuaalista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saunassa tai esim. pesulla ollessa se minulle ei ole sitä millään tavalla, toisille se toki voi sitä ollakin.

Vierailija
24/41 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suojatkaa alapäänne Aromipesä-kuu kupeilla? Saatavilla myös miestenmalli. :)

- Mikko Korvenpesä, tj, Aromi Oy, Lohja. P. 080 3566 688

Tilauksia voi laittaa myös osoitteeseen: kocki.micko@aromi_pesa.fi

Mukava lisä Esim.pukin konttiin

Entäs kokin punttiin? Eehhehee eehhhehee :D

Vierailija
25/41 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse en keksi epäseksuaalisempaa toimintaa kuin sekasaunassa hikoilu. Tykkään kyllä siitä porukassa tai yksin, mutta seksiä en saa millään samaan yhteyteen. Taidatte olla 1800-luvulta? Alaston mies, iiiiiik!

Vierailija
26/41 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan tyypistä. Pettämisen raja on aika veteen piirretty viiva. Eksä oli sitä tyyppiä, joka pyrki joka ikiseen saunailtaan naikkosten kanssa ja se oli minulle ok niin kauan, kunnes selvisi, että olikin mittailemassa siellä vaan naisten avuja (kertoi itse) ja sitten perään pisteli näille viestejä, jotka ei tietenkään varsinaisen perinteisen pettämisen rajoja riko... Perus pelailija, ja kyllä se silloin pettämiseltä tuntui. Nykyinen saa ihan samoin käydä moisissa illoissa, ei hakeudu kuitenkaan niihin vähän väliä tarkoituksella. Ja vaikka tietenkin nauttii siellä naiskauneudesta, niin ei minua haittaa yhtään. Koska ei ole vienyt asiaa pidemmälle ja saan tuntea olevani edelleen se ykkönen. Eksä kun tuppasi unohtamaan kokonaan minun olemassaolon näiden saunareissujen jälkeen.

Antteks nyt vaan mutta missä on jotain kiimaisten tyttöjen saunailtoja joihin otettaisiin jotain random janttereita?

Siis nämä oli ihan normi harrastepiirin saunailtoja. Puhuinko kiimaisita? Mies itse innolla niitä järjesti myös. En nyt mainitse yhteisöä, koska hyvin tunnettu ja jopa arvostettu tässä maassa.. Toimii mm. jouluapu-hommissa. Sekaan mahtuu monen moista ihmistä.. Pari kertaa itsekin olen paikalla ollut ennen näitä eksän seikkailuja. Ja hän on tosiaan arvostettu näissä piireissä. Mutta siis hei, äänestettiin me Hakkarainenkin eduskuntaan ja osaa se silti paljussa hauskaa pitää vai mitä?

Vierailija
27/41 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, joillekin se on pettämistä, joillekin siinä ei ole mitään ihmeellistä. Kuulun ensimmäiseen porukkaan. Ehkä oon jotenkin epätavallisen suomalainen, kun mulle alastomuus ei ole niin luonnollista.

Esimerkiksi kun kuulin, että työpaikkamme pikkujouluissa on saunomista ja paljussa oloa, päätin olla menemättä. Itse oon parikymppinen, työpaikalla lisäkseni kaksi naista ja kymmenkunta miestä, joiden keski-ikä on noin 40.

Vierailija
28/41 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kanssa saunominen ainakin ajautuu melkein aina panemiseen. Ja kai se alaston ihminen voi olla seksikäs vaikka olisikin saunassa? Ei sauna oo mikään pyhä paikka.

tv. taloyhtiön saunassa taas eilen tapahtui

Vierailija
29/41 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tällä logiikalla ollaan tyylin harrastettu kimppakivaa miehen ja meidän yhteisten opiskelukavereiden kanssa, mukaan lukien meidän lapsen kummisetä, jonka kanssa olen myös nukkunut eikä siinäkääm ollut _mitään_ seksuaalista. Ihme aivoituksia. Okei, ehkä en menis jonkun parisuhteen ulkopuolisen ihastuksen kanssa kahdestaan saunaan. Se olisi jo kiusallista.

Vierailija
30/41 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä voin tunnustaa, että sekasaunominen on suosittua sen vuoksi, että se avaa mahdollisuuden saada pillua. Pikkujouluissa juottaa sen sihteerin känniin, niin kyllä se jossain vaiheessa ratkee paneskelemaan.

Testattu toimivaksi taktiikaksi.

Vierailija
31/41 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän homoseksuaalit pärjää tässä maailmassa? Pukuhuoneet kielletty ja saunoa saa vain yksin tai kumppanin kanssa? Olette outoja.

Vierailija
32/41 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minunkaan mielestä pettämistä ole. Kai tuossakin voi jotain tilannetajua tai maalaisjärkeä käyttää, tutun kaveriporukan kanssa ok, jossain firman illan istujaisissa ehkä jättäisin väliin. Olen toki niin konservatiivinen tässä asiassa, ettei minun mielestäni työkaverieni tarvitse nähdä minua alasti.

Vierailija
33/41 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kanssa saunominen ainakin ajautuu melkein aina panemiseen. Ja kai se alaston ihminen voi olla seksikäs vaikka olisikin saunassa? Ei sauna oo mikään pyhä paikka.

tv. taloyhtiön saunassa taas eilen tapahtui

Tätäpä itsekin hain, että kyse on ihmisestä. Tänä päivänä varmaan aika monelle tulee saunasta panohommat mieleen. Toisille sauna on sellainen jossa voidaan olla ihan koko kylän voimin vaikka ilman että siihen liittyy mitään seksuaalista (näin tunnen itse, perheeni ja nykyinen mieheni) eli se vanhan mallin: kuuluu meidän perinteeseen. Ja sitten voi olla hyvinkin yllättäviä ihmisiä, jotka haluaisivat jopa kuulua aiempaan kastiin, mutta eivät ole tottuneet alastomuuteen, vaan vetävät sen heti seksuaaliseksi tilanteeksi mielessään (kuten eksäni ja monet ystäväni).

Vierailija
34/41 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei jumalauta. kuka näitä urpoja pettämis-aloituksia tänne aina tekee? Ja miksi suuri osa tänne kirjoittavista ihmisistä on mustasukkaisia ja omistushaluisia? Olette ahdistavia, en kestäisi seuraanne.

Sanoo perveressi joka haluaa mahdollisuuden tuijotella toisten naisten pilluja.

ne ei mua juurikaan kiinnosta, tykkään kyllä saunomisesta ja saunon ihan missä porukassa vaan itse haluan. Niin ja nuori nainen olen itsekin, enkä mustasukkainen saati kahlitseva kuten suuri osa palstan naisista. Tuntuisi kauhealta olla ahdasmielisessä mustasukkaisessa porukassa.

Anteeksi, mutta meistä "palstan naisista" tod näk on 90 % ollu sinun iässä ihan samaa mieltä. Minä ainakin olin. Eikä meistä koskaan tule sitä mitä vanhemmista :D Itsekin oli vielä pari vuotta sitten aika lunki, enkä kyllä edelleenkään tunne olevani ahdasmielinen ja mustasukkainen..

Vaan realisti ja oikeudenmukainen. Ja sitä toivon kyllä ihan jokaiselle palstalaiselle.

Vierailija
35/41 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla vuorolla kun menee saunomaan, siellä on usein nussimiset käynnissä. Joutuu paukuttaa ovee ja hätistellä ne kotiin nussimaan.

Vierailija
36/41 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, joillekin se on pettämistä, joillekin siinä ei ole mitään ihmeellistä. Kuulun ensimmäiseen porukkaan. Ehkä oon jotenkin epätavallisen suomalainen, kun mulle alastomuus ei ole niin luonnollista.

Esimerkiksi kun kuulin, että työpaikkamme pikkujouluissa on saunomista ja paljussa oloa, päätin olla menemättä. Itse oon parikymppinen, työpaikalla lisäkseni kaksi naista ja kymmenkunta miestä, joiden keski-ikä on noin 40.

Sama täällä. En ole ikinä hingunnut, varsinkaan työporukan kanssa, sekasaunaan. Mulle ok, jos muut niin haluaa saunoa, mutta itsellä ei sellaiseen hinkua. Eikä kyllä mun miehelläkään. Jotenkin en käsitä tätä suomalaisten intoa saunoa joka illanistujaisissa. Mulle sauna merkitsee hiljaisuutta, rauhoittumis- ja rentoutumispaikkaa. Kännissä kailottavien puolituttujen kanssa saunominen ei kiinnosta, oli ne sitten miehiä tai naisia.

Vierailija
37/41 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojatkaa alapäänne Aromipesä-kuu kupeilla? Saatavilla myös miestenmalli. :)

- Mikko Korvenpesä, tj, Aromi Oy, Lohja. P. 080 3566 688

Vierailija
38/41 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi homoilla tämä ei ole ongelma. Olisi nimittäin koomista, jos poikaystäväni kokisi minun pettävän häntä aina kun käyn uimahallin saunassa :) M31

Vierailija
39/41 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotaveteraanit

Vierailija
40/41 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistamme kondoo-meita myös sotaveteraanin nahasta! Tilaukset osoitteeseen:cocki.micko@aroma_pesa. fi