Kannattaako jo huolestua?
Eli e-pillereitä olen syönyt useemman vuoden. Nyt on taukoviikko menossa, tiistaina otin viimeisen pilleri, mutta vieläkään ei menkkoja näy eikä kuulu. Ei ole myöskään yhtään menkka olo, ei ole tissit arkana (n. 1,5 viikkoo sitten oli, mutta ei enää) eikä muitakaan menkkaoireita... Kannattaiskohan tässä jo alkaa suunnillekeen vauvaelämää ja osteleen potkuhousuja, vai mitä luulette?
Kommentit (6)
Oon kuitenki syöny monta vuotta, eikä koskaan oo jääny välistä. Tietysti voi olla, että nyt on se ensimmäinen kerta, mutta en kyllä voi olla taas kuukautta tietämättä olenko raskaana ja jännittää että tuliskohan seuraavat menkat. Ehkä odotan vielä huomiseen, ja sitten haen raskaustestin..
ap
oman mielenrauhasi vuoksi. En kuitenkaan usko, että olet raskaana, jos olet ottanut pillerit ajallaan.
Kuukautiset monta päivää myöhässä, ja vaikka e-pillereitä syönkin, pelkään olevani raskaana. Lapsia toki haluan joskus, mutta nyt olisi niin huono hetki lapselle.
Mies on pari päivää patistanut testin tekemiseen, mutta en uskalla. Tuntuu, että sitten se on lopullista, jos se näyttää plussaa. Siihen asti voin vielä toivoa, että en ole raskaana.
eli lapsia haluan, mutta nyt olen liian nuori, opiskelut esken, asun vuokralla kerrostaloyksiössä jne..
ap
Olen kuullut että muillakin olisi tapahtunut vastaavaa.