Tinder on pilannut miehet
Nykyään kaikenlaiset peruspetteritkin käyttäytyvät kuin naisten miehet, eli heillä on ties kuinka monta naista kierrossa ja nirsoilevat naisseuran suhteen. Se hyvä (tai ehkä kuitenkin huono) puoli heissä on, että kertovat paljon avoimemmin toiminnastaan kuin nämä naistenmieheksi syntyneet tapaukset. Mulle on parikin sanonut, että Tinderin takia ei kyllä ole kiinnostusta seurustella, että ennen siihen helpommin lähti kun naisen saaminen baarista oli ja on edelleen kaikkea muuta kuin itsestäänselvyys. Nykyään kuulemma vaativat naisilta paljon enemmän kuin ennen ja ihastuvat paljon harvemmin.
On se kiva naisena tapailla näitä pukkeja. Ennen oli niin paljon helpompi löytää sitoutumishaluisia ja suorastaan roikkuviakin miehiä. Nykyään tuntuu että lähes kaikilla miehillä on pelimiestyylisesti mennyt se ihastumisrefleksi pois päältä ja voivat paneskella vaikka vuosia ennen kuin joku nainen vie jalat alta. Tavallinen romanttinen nainen, joka ei halua kymmeniä tai satoja seksikumppaneita vuodessa, ainoastaan häviää tässä. Ennen nettideittailulla oli vähän sellainen maine, että siellä ovat epätoivoiset, mielenterveysongelmaiset ja seksiriippuvaiset. Tinderiin pitäisi saada jotenkin tartutettua tuo sama leima, ettei deittailu muuttuisi vain miesten panoareenaksi.
Kommentit (635)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mie aina nusuttelen ekoilla treffeillä, niin ei jää epäselväksi mitä oon vailla ja mieskin tietää mitä on tarjolla. Suhe sitten jatkuu tahi ei. Yleensä jatkuu siihen asti, kunnes mies ei jaksa enää niin paljon nusautella, kuin haluaisin ja haukkuminen alkaa.
Nii, että jos on vähän väljempää jäähallia tarjolla. :D
En osaa ottaa kantaa, ei ole vertailupohjaa, kun olen nainen, mut ei oo väljäksi sanottu, tosin kunnon panomiehet ei tommottissii kommentoi, ikinä.
Voisko kertoa suomea koko viestissä tai sitten tuota feikki-poria koko viestin ajan? Onnistuisko? Sua viedään toki nyt ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mie aina nusuttelen ekoilla treffeillä, niin ei jää epäselväksi mitä oon vailla ja mieskin tietää mitä on tarjolla. Suhe sitten jatkuu tahi ei. Yleensä jatkuu siihen asti, kunnes mies ei jaksa enää niin paljon nusautella, kuin haluaisin ja haukkuminen alkaa.
En osaa ottaa kantaa, ei ole vertailupohjaa, kun olen nainen, mut ei oo väljäksi sanottu, tosin kunnon panomiehet ei tommottissii kommentoi, ikinä.
Voisko kertoa suomea koko viestissä tai sitten tuota feikki-poria koko viestin ajan? Onnistuisko? Sua viedään toki nyt ;)
Millaipperi tän ny ottaa. Oon kielipuoli, nii mikkää murre ei suju kunnollai.
Mies joka saa helposti naisia Tinderistä, ei todellakaan ole peruspetteri.
Naiset tyypillisesti erottavat vain huipputason miehet, mutta esimerkiksi top 10% mies on naisen mielestä peruspetteri joka nyt vain sattuu miellyttämään juuri sinua (ja muitakin naisia).
Vierailija kirjoitti:
Mies joka saa helposti naisia Tinderistä, ei todellakaan ole peruspetteri.
Naiset tyypillisesti erottavat vain huipputason miehet, mutta esimerkiksi top 10% mies on naisen mielestä peruspetteri joka nyt vain sattuu miellyttämään juuri sinua (ja muitakin naisia).
Ok, hyvä tietää. Miksi ne muut miehet sitten ovat siellä?
Vierailija kirjoitti:
Tinder oli kyllä jumalan lahja minulle. Olen ujo, mutta komea. En koskaan livenä uskaltanut lähestyä naisia. Olin neitsyt ennen Tinderiä, mutta nyt 3 vuoden jälkeen olen kauan sitten lopettanut kaatojen laskemisen ja yrittämisen muistaa heidän nimiään. Tinder ei siis pilannut minua, koska en alun perinkään ollut seurustelumatskua. Se vain antoi minulle mahdollisuuden nauttia elämästä.
M38
Sori, että puhkaisen provosi. Vaikka ensikontakti tapahtuisi Tinderissä, niin ei sieltä suoraan sänkyyn mennä. Kyllä siinä pitää olla ihan yhtä rohkea, itsevarma ja supliikki kuin livenäkin, jos haluaa naisen kiinnostuvan.
Muistan aikoinani nettideittailusta parikin miestä, jotka kirjoittelivat kuin ruuneberi (kirjoitusvirhe tahallinen) mutta livenä eivät saaneet sanaa suustaan. Ei jatkoon.
AP kirjoitti: "Ennen nettideittailulla oli vähän sellainen maine, että siellä ovat epätoivoiset, mielenterveysongelmaiset ja seksiriippuvaiset."
Miten niin ennen? Täsmälleen sama maine nettideittailulla nytkin on, Tinderin kanssa tai ilman.
Ja miten niin Tinder on pilannut "miehet", eli siis kaikki miehet?
En ole eläissäni Tinderiä käyttänyt, tai yhtään naissuhdetta netistä löytänyt. Ihan livenä kaikki, myös nykyisen vaimoni jonka kanssa on liki 10v yhteistä taivalta.
Ihan turha haukkua yksittäisten marginaalitapausten johdosta koko mieskuntaa, vaikka se tietysti tällä palstalla perinnäistapana onkin.
Suosittelen naisiakin jättämään some-matchien metsästykset vähemmälle ja etsimään kumppaneita - miehiä tai naisia - todellisesta elämästä. Luultavasti se kiva tyyppi naapurustosta, harrastuksen parista, työpiireistä tai vaikkapa lähikirjastosta on enemmän tutustumisen arvoinen kuin joku Tinder-Keijo, joka kerskailee olemattomilla panojutuillaan.
Vierailija kirjoitti:
Villin opiskelijanuoruuden ihannointi on pilannut naiset. 5000 eri äijää kokeiltuna ennen kuin halutaan vakiintua
Hetkeäkään en kadu! Vieläkin käyn satunnaisesti opiskelijabileiden jatkojen jälkeen pitämässä hauskaa, poikaystävän tietämättä🤭
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder oli kyllä jumalan lahja minulle. Olen ujo, mutta komea. En koskaan livenä uskaltanut lähestyä naisia. Olin neitsyt ennen Tinderiä, mutta nyt 3 vuoden jälkeen olen kauan sitten lopettanut kaatojen laskemisen ja yrittämisen muistaa heidän nimiään. Tinder ei siis pilannut minua, koska en alun perinkään ollut seurustelumatskua. Se vain antoi minulle mahdollisuuden nauttia elämästä.
M38
Sori, että puhkaisen provosi. Vaikka ensikontakti tapahtuisi Tinderissä, niin ei sieltä suoraan sänkyyn mennä. Kyllä siinä pitää olla ihan yhtä rohkea, itsevarma ja supliikki kuin livenäkin, jos haluaa naisen kiinnostuvan.
Muistan aikoinani nettideittailusta parikin miestä, jotka kirjoittelivat kuin ruuneberi (kirjoitusvirhe tahallinen) mutta livenä eivät saaneet sanaa suustaan. Ei jatkoon.
Pariutuminen on naisille idols-tuomarointia. Miesten tehtävä on astua naisten eteen ja viihdyttää. Jos epäonnistuu, ei jatkoon!
Parhaat miehet onkin Grindr:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auts, arvelinkin osuneeni :D
Mulla on kaksi lasta ja ikääkin jo, joten ei tässä neitsyitä olla, mut sehän todistaa vain sen, että koolla on miehet merkitystä, vaikka säälistä teille muuta uskotellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi lasta ja ikääkin jo, joten ei tässä neitsyitä olla, mut sehän todistaa vain sen, että koolla on miehet merkitystä, vaikka säälistä teille muuta uskotellaan.
Sinun lapsesi taitaa muutenkin olla aika vajaa-älysiä :DDD
En jaksa lukea koko ketjua. Mutta siis mita tollaisilla miehilla tekee?
Mun mielesta kanssa nuo appit ovat ihan hirveita, mutta toisaalta ihan hyva testi tassa nykymaailmassa. Joku joka helposti feidaa ja haviaa, ei olisi mun tyyppia muutenkaan. Kylla sielta tarttuu kunnollisia ihmisia matkaan, kun jaksaa suodattaa, eika tingi yhtaan omista arvoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villin opiskelijanuoruuden ihannointi on pilannut naiset. 5000 eri äijää kokeiltuna ennen kuin halutaan vakiintua
Hetkeäkään en kadu! Vieläkin käyn satunnaisesti opiskelijabileiden jatkojen jälkeen pitämässä hauskaa, poikaystävän tietämättä🤭
N23
Tässähän se tuli hienosti esiin, miksi nuoret naiset ei ole enää parisuhdekelpoisia
M26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun lapsesi taitaa muutenkin olla aika vajaa-älysiä :DDD
Ja sulla on pieni muna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Tässähän se tuli hienosti esiin, miksi nuoret naiset ei ole enää parisuhdekelpoisia
M26
Niin no. Sitä Bulgarian helmeä tuskin hirveesti kuumottaa h*r* lempinimeä viljelevä herrasmies.
Periaattessa sanot, että helpot naiset ovat pilanneet miehet.
Saan syövän ku luen nuorten naisten tinderi-bioja
M26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
M26
Tuossa taisi juuri joku tyyppi pahoittaa mielensä, kun ap yleisti omat suppea(hko)t kokemuksensa koskemaan kaikkia miehiä. Entäpä jos sinäkään et yhtä kommentoijaa pitäisi ainakaan ihan kaikkina nuorina naisina?
Vierailija kirjoitti:
Saan syövän ku luen nuorten naisten tinderi-bioja
M26
Käytännössä myönnät ettet omaa rahkeita Bulgariaan? Miksi muuten käytätte hienoja selityksiä peittelemään oikeaa syytä, kuten raha ja asenne..?
Niin ja samaan aikaan kun länkkäri mies kiroo lännen menneen pilalle sopii virolainen tai serbi parasta aikaa treffejä _Tinderissä_ suomalaisen naisen kanssa. Itä-Eurooppa pitää maansa irti länsipropagandasta.