Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder on pilannut miehet

Vierailija
10.12.2015 |

Nykyään kaikenlaiset peruspetteritkin käyttäytyvät kuin naisten miehet, eli heillä on ties kuinka monta naista kierrossa ja nirsoilevat naisseuran suhteen. Se hyvä (tai ehkä kuitenkin huono) puoli heissä on, että kertovat paljon avoimemmin toiminnastaan kuin nämä naistenmieheksi syntyneet tapaukset. Mulle on parikin sanonut, että Tinderin takia ei kyllä ole kiinnostusta seurustella, että ennen siihen helpommin lähti kun naisen saaminen baarista oli ja on edelleen kaikkea muuta kuin itsestäänselvyys. Nykyään kuulemma vaativat naisilta paljon enemmän kuin ennen ja ihastuvat paljon harvemmin.

On se kiva naisena tapailla näitä pukkeja. Ennen oli niin paljon helpompi löytää sitoutumishaluisia ja suorastaan roikkuviakin miehiä. Nykyään tuntuu että lähes kaikilla miehillä on pelimiestyylisesti mennyt se ihastumisrefleksi pois päältä ja voivat paneskella vaikka vuosia ennen kuin joku nainen vie jalat alta. Tavallinen romanttinen nainen, joka ei halua kymmeniä tai satoja seksikumppaneita vuodessa, ainoastaan häviää tässä. Ennen nettideittailulla oli vähän sellainen maine, että siellä ovat epätoivoiset, mielenterveysongelmaiset ja seksiriippuvaiset. Tinderiin pitäisi saada jotenkin tartutettua tuo sama leima, ettei deittailu muuttuisi vain miesten panoareenaksi.

Kommentit (635)

Vierailija
621/635 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ollut kovin säväyttävää tuo tinderin miestarjonta. Koulutuksesta riippumatta käytöstavat oli ihan liian monella hakusessa. En ala puhumaan seksistä ihmisen kanssa, jota en ole koskaan tavannut. En myöskään pidä siitä, että miehet yrittävät päästä lähempään kontaktiin heti ekoilla treffeillä. Osa sankareista olisi ollut tulossa suoraan mun luo. Idiootit!

Tasa-arvoa arvostaville:

https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=f230dbe10b4e74a384a6bde…

https://www.millionairematch.com/

Kotirouvan hakusivusto. Miehet hakee avioliittoa ja perheellistymistä arvostavaa naista. Googleta käyttäjän antama oikea nimi sekä kuvat. Ks. vinkkivideo.

%3D

Sivut:

https://www.farmersonly.com/#step/1

https://www.singlefarmersdating.com/

https://westernmatch.com/m/index

https://www.farmersdatingapp.com/

Vierailija
622/635 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saannut treffisovelluksista seuraa kohtalaisesti, useimmiten saan sieltä rupatteluseuraa ja joidenkin kanssa näen ihan kasvotusten. Saan ehkä 1-2 "mätsiä" kuukaudessa ja melkein aina me päädytään juttelemaan ja vuodessa tapaan ihan kasvotusten ehkä keskimäärin muutamaa naista vuodessa. Seksiseuraa sieltä en nyt hae mutta muutaman naisen kanssa olen minun treffisovellus uran aikana harrastanut seuraa mitä sieltä olen tavannut. 

Yleisin mitä käy on se että jutellaan muutamasta viikosta maksimissaan kuukauteen ja sitten juttu vain lopahtaa koska en jaksa vaan jutella enää. 

Olen ollut treffisovelluksissa nyt lähemmäs 10 vuotta. 

M33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/635 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut koskaan Tinderistä, koska en usko tapaavani siellä niin viehättävää naista kuin toivoisin.

Vierailija
624/635 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderi on pilannut naiset koska tinderi on tehnyt naisista nirsoja. Tinderi on naisille kuin karkkikauppa, siellä on miehiä enemmän kuin naisia ja naiset tykkää vain niistä laatumiehistä jotka kuuluvat tasoltaan sinne laadukkaimpiin. Naiset yliarvioivat tasonsa rajusti tinderissä.

Vierailija
625/635 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset mahakkaat töpselinokat kuvittelevat voivansa valita. Kuvat miehillä 10 vuotta sitten ja noin 40 kg sitten otettuja. Ou voi. Never.

Vierailija
626/635 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saannut treffisovelluksista seuraa kohtalaisesti, useimmiten saan sieltä rupatteluseuraa ja joidenkin kanssa näen ihan kasvotusten. Saan ehkä 1-2 "mätsiä" kuukaudessa ja melkein aina me päädytään juttelemaan ja vuodessa tapaan ihan kasvotusten ehkä keskimäärin muutamaa naista vuodessa. Seksiseuraa sieltä en nyt hae mutta muutaman naisen kanssa olen minun treffisovellus uran aikana harrastanut seuraa mitä sieltä olen tavannut. 

Yleisin mitä käy on se että jutellaan muutamasta viikosta maksimissaan kuukauteen ja sitten juttu vain lopahtaa koska en jaksa vaan jutella enää. 

M33

Kuulostaa aika oudolta. Mikä palvelu on kyseessä? Itse juttelen varmaan enintään 10-15 lyhyttä viestiä, ja sitten sovitaan tapaaminen. Ei kiinnosta kirjekaverit yhtään, ja moni nainen ei ole koskaan aikeissakaan tavata ketään, joten heidät pitää raakata pois mahdollisimman nopeasti.

Vierailija
627/635 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ollut kovin säväyttävää tuo tinderin miestarjonta. Koulutuksesta riippumatta käytöstavat oli ihan liian monella hakusessa. En ala puhumaan seksistä ihmisen kanssa, jota en ole koskaan tavannut. En myöskään pidä siitä, että miehet yrittävät päästä lähempään kontaktiin heti ekoilla treffeillä. Osa sankareista olisi ollut tulossa suoraan mun luo. Idiootit!

Ei sinun tarvitsekaan pitää siitä, että seksiä harrastetaan ekoilla treffeillä. Sinun mielipiteelläsi ei oikeastaan ole mitään merkitystä meille, koska et kuitenkaan ole kanssamme yhteensopiva.

Vierailija
628/635 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Kuulostaa aika oudolta. Mikä palvelu on kyseessä? Itse juttelen varmaan enintään 10-15 lyhyttä viestiä, ja sitten sovitaan tapaaminen. Ei kiinnosta kirjekaverit yhtään, ja moni nainen ei ole koskaan aikeissakaan tavata ketään, joten heidät pitää raakata pois mahdollisimman nopeasti.

Badoo ja tinderi. Minulle kelpaa myös ihan vaan viestittelyseura. 

M33

Vierailija
629/635 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Badoo ja tinderi. Minulle kelpaa myös ihan vaan viestittelyseura. 

M33

Ok, no sittenhän tuo toimii mainiosti! Jos olet semihyvä kirjoittaja, teet varmasti monet iloiseksi viesteilläsi.

Vierailija
630/635 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa naiset nyt niitä arabeja ja afrikalaisia!!!! 

Vierailija
631/635 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla jotain vikaavikaavikaa. Siihen aikaan kun etsin niin treffit tulivat 60-70 %:n todenäköisyydellä jos kirjoitelu onnistui. Ok - 4 harhalaukausta joista yksi nounou ja loput minun vikoja eli köh ... läksin karkuun. Olin ehkä liian suoraviivainen. Noh nykyinen meni kyllä ihan suoralla viivalla. Joo normiriitoja tietty jotka lauhtuvat tunneissa. Sivistystasot ei nyt ihan mätsää, mutta sou what. Kuka teistä muka tietää RousseuaTA TAI gÖEBEKLI tEPEÄ TAI sietää kirjoitusvirheitä. 

Vierailija
632/635 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suurin osa miehistä ei saa tinderissä edes yhtä matchia. sitten on se pieni joukko miehiä, joita haluavat kaikki naiset. ne harvat miehet joutuvat tyydyttämään kaikki tinderin naiset. ei ole helppoa heilläkään.

Näin se on. Luonnon laki.

Vierailija
633/635 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaiset mahakkaat töpselinokat kuvittelevat voivansa valita. Kuvat miehillä 10 vuotta sitten ja noin 40 kg sitten otettuja. Ou voi. Never.

Mitä vikaa on mahakkaassa ja varakkaassa setämiehessä, joka haluaa nuoren ja hoikan kaunottaren, joka haluaa mahakkaan ja varakkaan setämiehen,

?

Vierailija
634/635 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
635/635 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pano pano mies saat multa suklaa munaa