Mun PMS-oireet ajaa meidät eron partaalle :(

Vierailija

Tänään on ollut ihan hirveä päivä. Tai siis eilen ja tänään. Olen kuin jossain synkässä purkissa, josta en pääse ulos. Masentaa, itkettää, raivostuttaa, vihaan miestäni ja olen turhautunut kaikkeen. Tänään sanoin semmoisia asioita, että mieheni lopulta kysyi, että haluanko erota. Mikä pahinta, sillä hetkellä olisin halunnut.

Sivut

Kommentit (107)

Vierailija

Kyllä aikuisen ihmisen täytyy pystyä kontrolloimaan tunteitaan. Vaikka kuinka vituttaa, ei kaikkea tarvitse sanoa ääneen, vaan voi pitää ihan mölyt mahassaan ja käyttäytyä ihmisiksi. Pms ei ole mikään tekosyy olla kusipää.

Vierailija

Käyttäydytkö samoin esim työkavereita tai muita kavereita kohtaan kun on pms? Jos et, niin pystyt siis kontrolloimaan itseäsi myös silloin. Varmaan pahaan pms ään on vaikka mitä apukeinoja, älä karkota miestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä aikuisen ihmisen täytyy pystyä kontrolloimaan tunteitaan. Vaikka kuinka vituttaa, ei kaikkea tarvitse sanoa ääneen, vaan voi pitää ihan mölyt mahassaan ja käyttäytyä ihmisiksi. Pms ei ole mikään tekosyy olla kusipää.

PMS on pahimmillaan elämää invalidisoiva sairaus. En käsitä mitä sitä saat itsellesi kirjoittamalla tuollaista paskaa, ei faktatietoa lähellekään olevaa "infoa".

Ap, hae ihmeessä apua lääkäristä, paha PMS on diagnosoitavissa ja hoidettavissa oleva sairaus. Vaihtoehtoina voi olla hormonihoito tai masennuslääkitys (vain PMS ajanjaksolle) elintapojen viilaamisen ohella :)

Vierailija

Paha pms voi olla todella raju! Silloin ei itseään pysty hallitsemaan, niinkuin joku tuossa näsäviisasteli ylempänä. Hanki kirja "Hormonitasapaino" tai jotain sellaista, kirjoittaja taisi olla Kaisa Jaakkola ? Nykyään esim maitotuotteet sisältää eläinten saamia hormoneja, joten naisten hormonitasapaino menee entistä enemmän sekaisin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

PMS on pahimmillaan elämää invalidisoiva sairaus. En käsitä mitä sitä saat itsellesi kirjoittamalla tuollaista paskaa, ei faktatietoa lähellekään olevaa "infoa".

Ap, hae ihmeessä apua lääkäristä, paha PMS on diagnosoitavissa ja hoidettavissa oleva sairaus. Vaihtoehtoina voi olla hormonihoito tai masennuslääkitys (vain PMS ajanjaksolle) elintapojen viilaamisen ohella :)

Huom! Myös luonnonmukaisia keinoja löytyy! Itse en menisi ensimmäisenä ottamaan hormonihoitoa tai masennuslääkitystä, ne vasta myrkkyä ovat. Sori. Masennuslääkitys pistää kehon todella sekaisin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Silloin ei itseään pysty hallitsemaan, niinkuin joku tuossa näsäviisasteli ylempänä.

Jollei ap. käyttäydy samalla tavoin joka ikiselle kohtaamalleen ihmiselle, niin ilman muuta hän pystyy sitä hallitsemaan. Siitä vaan samalla tavalla hallitsemaan, kun mies on kohteena. Ei mitään selityksiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Käyttäydytkö samoin esim työkavereita tai muita kavereita kohtaan kun on pms? Jos et, niin pystyt siis kontrolloimaan itseäsi myös silloin. Varmaan pahaan pms ään on vaikka mitä apukeinoja, älä karkota miestä.

Muita ihmisiä pystyn välttelemään näinä päivinä aika hyvin. Olen kyllä ilkeä muillekin jos joudun tekemisiin ihmisten kanssa.

Lapsilleni olen myös todella ilkeä. Tää menee välillä melkein itsetuhoisuuden puolelle. Sitten myöhemmin hämmästyttää, että miten helvetin syvissä vesissä on taas tullut kynnettyä. Yleensä loppuajan olen hyvin suvaitsevainen, iloinen ja seesteinen.
Mutta siis melkein itsemurhatunnelmissa pyörin.

Ap, jota alkaa jo helpottaa, varsinkin kun sai riideltyä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin ei itseään pysty hallitsemaan, niinkuin joku tuossa näsäviisasteli ylempänä.

Jollei ap. käyttäydy samalla tavoin joka ikiselle kohtaamalleen ihmiselle, niin ilman muuta hän pystyy sitä hallitsemaan. Siitä vaan samalla tavalla hallitsemaan, kun mies on kohteena. Ei mitään selityksiä.

Höpöhöpö. Sä et tiedä PMS:stä mitään. Mutta taitaa kuitenkin joku pieni vitutus olla itselläsi päällä, että jaksat tulla tänne selittämään tällaista?

NORMAALI ihminen purkaa huonon olonsa läheisilleen, ei kenellekään tuntemattomalle vastaantulijalle.

Vierailija

Vierailija][quote=Vierailija kirjoitti:
Lapsilleni olen myös todella ilkeä. 

Ap, jota alkaa jo helpottaa, varsinkin kun sai riideltyä.

Toivottavasti miehesi tajuaa lähteä ja viedä lapset mukanaan. Jos he ovat sen ikäisiä, että oikeus heitä kuuntelee, ei sinulla ole mitään tsäänssejä saada lastesi lähivanhemmuutta.

Vierailija

[/quote]NORMAALI ihminen purkaa huonon olonsa läheisilleen, ei kenellekään tuntemattomalle vastaantulijalle.[/quote]

Toisin sanoen osaa hallita käyttäytymistään. Ei mitään selityksiä sitten, vaan samaa käyttäytymisen hallintaa myös läheisten suuntaan. Se, että toinen on läheinen, ei oikeuta kohtelemaan kuin roskaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täällä on näköjään joku kiusaaja linjoilla, älkää välittäkö.

Vai on sellainen henkilö kiusaaja, jonka mielestä läheisiään pitää osata kohdella kunnolla jos kerran vieraitakin osaa. Opetelehan sietämään paremmin omillesi vastakkaisia näkemyksiä äläkä ole ensimmäisenä tukkimassa korviasi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat