Juttuja, jotka ärsyttävät suuresti, mutta ovat liian pieniä valittaaksesi kellekään?
Mua ärsyttää naapurin tapa avata ulko-ovi. Avain lukkoon, pumpsautus pepulla oveen, jotta avain vääntyy vielä vähän, ovi auki, h-i-t-a-a-s-t-i ovi auki niin, että se ovi narisee ja ulvoo. Sitten kiinni ja vielä varmistuveto, että varmasti meni kiinni.
Kommentit (554)
Se kun työkaverina on itsekeskeinen huonokäytöksinen moukka ja sitä joutuu kestämään päivittäin.
Mua ärsyttää se, kun ärsyynnytään helposti kaikenmaailman pikkuasioista ja mutistaan takanapäin. Jos itse syyllistyn moiseen joskus, se vasta ärsyttääkin :-)
Naapuriin muutti jotain ala-ikäisiä tyttöjä, ja he kiljuvat tupakalla ollessaan niin kovaa, että meinaan saada aina sydärin. Meidän talossa on aika hyvät äänieristeet enkä tajua miten ihmisistä voi lähteä niin paljon mekkalaa! Oon pari kertaa yölläkin hätkähtänyt todellisesti säikähtäen hereille, kun ne kiljuu ihan kurkku suorana tuolla pihalla.
Olen ollut uudessa työpaikassa pari kuukautta, ja samassa paikassa on vanhempi nainen, joka tykkää jutustella kanssani. Hänellä vaan on aivan sairaan hiljainen ja värisevä ääni, ja minulla alentunut kuulo, joten en ole varmaan koskaan kuullut mitään mitä hän on sanonut. Alussa jaksoin kysellä 20 kertaa peräkkäin "mitä? mitä? mitä?", mutta nyt en enää kehtaa.
Saattaa hän ajatella, että minä olen omituinen ihminen, ja että keskustelutaitoni ovat aika ruosteessa kun vaan hymistelen ja kun hän naurahtaa, minäkin naurahdan varalta.
Anopin hyminä/ähinä/öninä. Joka uloshengityksen yhteydessä kuuluu nariseva "hhmmmmahhmmaaa..." itse ei ilmeisesti tajua pitävänsä mitään ääntä ja jos tekee samalla jotain, hyminämantran äänenvoimakkuus kasvaa. Joskus kun oikein ottaa pattiin alan itsekin önistä. Vaan ei se vinkkiä tajua.
Se mainos missä mies sanoo "tankkipeli fi". Hittolainen nettisivujen pistekin pitää sanoa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kaupassa ne käytävillä laumassa juttelijat. Tänään tyhmyyden huipentuma. 5 hlön lauma oli juuttunut maitohyllyille. Siis paikkaan joka on lauantaisin muutenkin ihan hirveä. Siinä seisoivat rahka yms. Tuotteiden edessä pokkana n. 15 min. Muija ei hievahtanutkaan hyllyn edestä kärryineen vaikka ihmiset kurkottelivat joka puolelta hänen selkänsä taakse....
Ilmeisesti jotkut vaan ovat tyhmempiä kuin toiset.
Tällainen munattomuus ärsyttää. Eikö voi vaan todeta "anteeks, pitäis maidot yltää ottaa" ja odottaa että henkilö väistää eikä itse aloittaa akrobatiaesitystä ja kurotella niitä purkkeja ja jupista yksinään asiasta loppupäivä.
Ärsyttää että löytyy aina ihmisiä jotka kääntää asian niin päin että tämäkin asia on kaikkien muiden vika paitsi tuon aivottoman hyllyjen edessä seisoskelijan.
Pakistanilainen kämppis joka niistää räät suoraan keittiön lavuaariin!
Vierailija kirjoitti:
Pakistanilainen kämppis joka niistää räät suoraan keittiön lavuaariin!
Tai tästä oon kyllä valittanut, mutta ärsyttää silti edelleen...
Kun jätepisteelle, jossa paperin, pahvi n, lasin ja metallin keräys, rahdataan ihan mitä vain. Ihan pokkana jätetään vanhat autonrenkaat, risat huonekalut ja kodinkoneet makaamaan keräysastioita vasten. Miksi????
Ärsyttää etenkin näin talvisaikaan ja aamuisin, kun hanasta joutuu laskemaan yli minuutin vettä ennen kuin se lämpenee. Sama juttu joka kerta, kun pitäisi käsiä nopeasti huuhtaista jne. First world problems, I know.
Olen pianisti ja soitan lähinnä klassista musiikkia. Naapureina asuu jazz-pianisti ja -saksofonisti (ovat samassa bändissä ja koulussa keskenään), ja en pysty harjoittelemaan itse silloin kun saksofonisti treenaa. Nautin kyllä heidän musiikistaan, mutta lähinnä asia tuskastuttaa silloin kun en ole ehtinyt harjoittelemaan kunnolla ja sitten päivän ainoana vapaahetkenä on pojillakin treenit menossa..
Asunnossani on monia pikkujuttuja rikki, mutta en jaksa niistä vuokraisännälle sanoa koska korjaamisesta tulisi vaan turhaa vaivaa itsellenikin (mm. kattoikkunan pimennysverho ei toimi kunnolla, kylppärin ovi alkaa repsottaa, vuodesohvasta puuttuu yksi säleikkö (?), suihkun pidike ei pysy ylhäällä koska siitä puuttuu yksi osa, ovessa on vain 2 lukkoa (vakuutus korvaa murrot vain jos ovessa on 3 lukkoa tai kolmesta kohtaa kiinnittyvä lukko) jne.) ja olen näiden asioiden kanssa jo 4 kk hyvin elänyt.
Ihmiset jotka jää metron oviaukon eteen kykkimään vaikka peremmällä olisi tilaa.
Asiakkaat jotka maksaa seteleillä.
Kun piano-ope vastaa puhelimeen tai viestiin tunnin aikana.
Äidilläni on tapana avata ja sulkea suutaan 2 millimetrin verran, kun hän oleskelee/ei tee mitään :D Suu pitää vielä pienen maiskutusäänen ja luulen joka kerta, että hän on sanomaisillaan jotain, mutta ei. Normaali ihminen ei tuota varmasti edes huomaisi, mutta kerran kun on nähnyt niin ei sitä voi enää olla näkemättä.. Jokainen varmasti tietää, mitä käy, kun aivoille sanoo "älä ajattele vastaleivottua kakkua" :P En voi myöskään sanoa hänelle asiasta siksi, että hän loukkaantuisi verisesti ja alkaisi itkeä hokien "ikinä en kelpaa", joten tyydyn vain katselemaan hänen toimintaansa ja ihmettelemään, miksi hän tekee niin :D
Vierailija kirjoitti:
Isännöitsijä sanelee millaisessa sisälämpötilassa täällä, omistusasunnossa, tulee viihtyä. Tästä + joistain muista asioista tuli kirjallinen tiedote. Kun meillä tehtiin jotain putkitöitä, kysyin mikä on korkein lämpötila, jonka nyt voi saada huoneistoon ja vastaus oli 23 astetta. Pojan huoneessa on patteri täysillä, eikä mun mielestä vaikuta lämpimältä. Meidän makkarissa ja olkkarissa on lisäpatteri. Jotenkin musta tuntuu, ettei ne enää lämmitä talon pattereita yhtä reippaasti kuin ennen. Miksi näitä saa ulkopuoliset säätää.
Tämä on muuten tosi veemäistä. Vuokrakämpässä vielä tajuaa mutta omistusasunnossa ei. Itse nimittäin olen palelevaa sorttia.
Se kun eräs tekopyhä sukulainen X vastaa kysyttäessä mitä haluaa joululahjaksi niin aina "En mitään"
Sitten jos hänelle ei osta mitään niin nurisee jälkeenpäin kuinka surkea joulu oli kun ei saanut lahjoja. Ja jos hänelle ostaa jotakin niin nurisee jälkeenpäin että kuinka taas on ylimääräistä roinaa nurkissa ja pahaa suklaata tms.
Se että meidän keittiön hanasta saa odottaa 5 min ennenkuin tulee kylmää vettä ja kylppärin hanasta 5 min ennenkuin tulee lämmintä. Epäreilu maailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isännöitsijä sanelee millaisessa sisälämpötilassa täällä, omistusasunnossa, tulee viihtyä. Tästä + joistain muista asioista tuli kirjallinen tiedote. Kun meillä tehtiin jotain putkitöitä, kysyin mikä on korkein lämpötila, jonka nyt voi saada huoneistoon ja vastaus oli 23 astetta. Pojan huoneessa on patteri täysillä, eikä mun mielestä vaikuta lämpimältä. Meidän makkarissa ja olkkarissa on lisäpatteri. Jotenkin musta tuntuu, ettei ne enää lämmitä talon pattereita yhtä reippaasti kuin ennen. Miksi näitä saa ulkopuoliset säätää.
Tämä on muuten tosi veemäistä. Vuokrakämpässä vielä tajuaa mutta omistusasunnossa ei. Itse nimittäin olen palelevaa sorttia.
Muuttakaa omakotitaloon niin saatte lämmittää vaikka koko talon hohkavan kuumaksi
Kerrostalossa ei näin voi tehdä
Vierailija kirjoitti:
Se että meidän keittiön hanasta saa odottaa 5 min ennenkuin tulee kylmää vettä ja kylppärin hanasta 5 min ennenkuin tulee lämmintä. Epäreilu maailma.
Sama! Juma, että tää ottaa päähän!
Se kun bussissa joku haluaa jäädä seuraavalla pysäkillä ja valmistautuu jo edellisen kohalla painamaan sitä nappia eli laittaa käden valmiiksi napille ja sitte odottaa kai jtn h-hetkeä sen napin painalluksessa ku ei paina heti vaa joskus vasta kun on ilmeisesti sopiva kohta painaa. Tekee aina mieli painaa sitä nappia ennen sitä vaikka en jäiskää sillä pysäkillä.
Ja sit ihmiset jotka tulee pysäkille seisoo mut jäävät hemmetin kauas siit pysäkistä ettei varmana joudu jonku tuntemattoman vieree seisoo ja sit se bussi joutuu venaa ku tää kilsan päässä seisova laahustaa siihe bussin ovelle...
Tai voit myös huomauttaa, että "anteeksi, mutta tuijotatte, kuin mykkä vittua".
Niin kuvaava vanha sanonta!