Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juttuja, jotka ärsyttävät suuresti, mutta ovat liian pieniä valittaaksesi kellekään?

Vierailija
09.12.2015 |

Mua ärsyttää naapurin tapa avata ulko-ovi. Avain lukkoon, pumpsautus pepulla oveen, jotta avain vääntyy vielä vähän, ovi auki, h-i-t-a-a-s-t-i ovi auki niin, että se ovi narisee ja ulvoo. Sitten kiinni ja vielä varmistuveto, että varmasti meni kiinni.

Kommentit (554)

Vierailija
501/554 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä saa aina lähes kineettisen raivon valtaan:

aamulla kun olet pessyt kasvot (tai käynyt suihkussa) ja levität kosteusvoidetta naamalle tai silmänympärysrasvaa silmänalusiin.

Jostain punkee se yksittäinen perkeleen hius, joka tarttuu iholle levitettyyn rasvaan ja kutittaa ihan sairaasti. Se himpulan karva tuntuu, mutta eihän sitä paljain silmin erota. Siinä sitten käännät ja väännät naamaa lähelle ja kauas peilistä, yrität sievästi sorkkia tuntoaistin varassa, että joskohan hius tarttuis näppeihin, mutta paskat.

Tätä taistelua sitten jatkat kunnes luulet saaneesi suortuvan kiinni ja rupeat laittamaan esim. peitevoidetta. Paitsi että se saatanan karva on taas naamassa ja silmäripsissä kiinni ja nyt sen löytäminen ja poistaminen on entistä hankalampaa, kun yrität varoa peitevoidetta.

Voi helvetti että ottaa päähän. Ja ei oikeastaan kehtaa ääneenkään valittaa.

Vierailija
502/554 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa muiden ihmisten niiskutus, rään ryystäminen ja kaikki nuhaan liittyvät tuhinat ja kurkun selvittelystä aiheutuvat örinät. Kuitenkaan näistä olisi hölmöä sanoa, koska aivan taatusti itsekin tuhisen ja niiskutan ja ryystän räkää sisäänpäin (se on terveellisempää kuin niistäminen, joka paineen johdosta saa pöpöt kulkeutumaan poskionteloihin ja korvakäytäviin). Teen itsekin nuhassa ollessani kaikkeni, että saan oloni helpommaksi. Vaikea siis mennä huomauttamaan kenenkään tavoista, kun itse teen ihan samaa nuhassa (kukapa ei tekisi). 

Ärsyttää äidin ja äidinpuolen sukulaisten tapa nielaista sanoista kirjaimia tai öristä se loppu ihan kuin happi loppuisi kesken sanan. Esim. "Kävitkh kaupassshh...?" "Onk s sn skulainen?" 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/554 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun just on siivonnut ja rupeaa laittamaan ruokaa, niin kohta löytyy keittiön lattialta sipulinkuoria ym. muita ruoanlaitossa pudonneita murusia. Etenkin nuo sipulinkuoret ärsyttää, koska niitä on joka paikassa! Tykkään sipulista ja valkosipulista ja käytän niitä melkein joka ruoassa, minkä johdosta sipulinkuoret valtaa koko asunnon. Niitä kulkeutuu vessaan ja eteiseen asti, tarttuu mattoon ja jopa sängystä olen löytänyt niitä. Etenkin mattoon tarttuneita on vaikea saada imurillakaan irti ja siivotessa ne vaan pyörivät lattialla ja kulkeutuvat joka paikkaan. Vituttaa. 

Vierailija
504/554 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten syömisäänet. Hyh.

Vierailija
505/554 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkien hiusten pesu. Ensin läträät shampoon kanssa, hiusnahka ja hiukset, huuhtele ja huuhtele. Sitten hoitoaine, taistele kamman kanssa hiukset läpi pienessä suihkukopissa. Ja huuhtele ja prkl huuhtele. Ja päälle vielä hiusten kuivaksi saaminen.

Ja ei, en aio leikata, kaikki muu aika olen tyytyväinen hiuksiini, mutta se pesu!

Vierailija
506/554 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä saa aina lähes kineettisen raivon valtaan:

aamulla kun olet pessyt kasvot (tai käynyt suihkussa) ja levität kosteusvoidetta naamalle tai silmänympärysrasvaa silmänalusiin.

Jostain punkee se yksittäinen perkeleen hius, joka tarttuu iholle levitettyyn rasvaan ja kutittaa ihan sairaasti. Se himpulan karva tuntuu, mutta eihän sitä paljain silmin erota. Siinä sitten käännät ja väännät naamaa lähelle ja kauas peilistä, yrität sievästi sorkkia tuntoaistin varassa, että joskohan hius tarttuis näppeihin, mutta paskat.

Tätä taistelua sitten jatkat kunnes luulet saaneesi suortuvan kiinni ja rupeat laittamaan esim. peitevoidetta. Paitsi että se saatanan karva on taas naamassa ja silmäripsissä kiinni ja nyt sen löytäminen ja poistaminen on entistä hankalampaa, kun yrität varoa peitevoidetta.

Voi helvetti että ottaa päähän. Ja ei oikeastaan kehtaa ääneenkään valittaa.

ai miten tuttua ja niin ärsyttävää! mun taktiikka: painan kummankin etusormen keskelle otsaa kulmakarvojen  väliin ja alan liu'uttaa niitä sivuille päin ja alas korvien editse ja leuan alle. kettumainen karva jää jossain vaiheessa haaviin, jolloin otan siitä tiukan otteen ja nyppään sen irti.

haaveilen siilitukasta mutta mies vastustaa ajatusta.

Vierailija
507/554 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun voitelee vaaleaa leipää, ja leivässä on reikä ja voitelet huolettomasti sen reiänkin. Tai pahempaa: voidellessa leipään _tulee_ reikä, koska rasva on liian kovaa. Aaargh, sitä keljutusta.

Myös näkkileivän hajoaminen haukatessa, ja se, kun näkkärinmurut putoavat paidankauluksesta sisään ja tissivakoon.

Vierailija
508/554 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten syömisäänet. Hyh.

Totta! Minäkin inhoan kaikenlaista maiskutusta, mässytystä ja ruoka suussa puhumista, mutta sitten taas kun kissa maiskutti hyvällä ruokahalulla kovaan ääneen silakoita, niin se olikin tosi söpön kuuloista. :') Ihmisten mässytysäänet ärsyttää. 

Vierailija
509/554 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pikavippi velkoja.

Vierailija
510/554 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäjä-313 kirjoitti:

Ihmiset, jotka kysyvät "Mitä?" tms ikään kun eivät olisi kuulleet mitä sanoit, vaikka kuulivat ihan hyvin. Kaikista ärsyttävimmät vielä keskeyttävät sinut selvästi närkästyneenä, kun alat toistaa sanomaasi.

Hahaa ite joskus kans sorrun sanomaan mitä? vaikka kuulin hyvin, jotenki vaa refleksinä joskus tulee. Ja ehkäpä jotku saa sekunnin lisää mietintä aikaa ennen vastaamista:DD

Vierailija
511/554 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käyttäjä-313 kirjoitti:

Ihmiset, jotka kysyvät "Mitä?" tms ikään kun eivät olisi kuulleet mitä sanoit, vaikka kuulivat ihan hyvin. Kaikista ärsyttävimmät vielä keskeyttävät sinut selvästi närkästyneenä, kun alat toistaa sanomaasi.

Hahaa ite joskus kans sorrun sanomaan mitä? vaikka kuulin hyvin, jotenki vaa refleksinä joskus tulee. Ja ehkäpä jotku saa sekunnin lisää mietintä aikaa ennen vastaamista:DD

Mulla on tapana parin ekan "mitän" jälkeen alkaa puhua TO-SI KO-VAAN ÄÄ-NEEN JA MAH-DOL-LI-SIM-MAN HI-TAAS-TI, että toinen varmasti kuulee ja tajuaa. Annan siis ymmärtää, että pidän häntä huomattavan yksinkertaisena. Ei se mitään auta, mutta lievittää ärsytystä, hah.

Vierailija
512/554 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käyttäjä-313 kirjoitti:

Mulle tulee tuosta yhtäkkisestä "mitä" -huudahduksesta sellainen olo, että sanoin juuri jotain niin hölmöä, että toinen ei ole uskoa korviaan. Muutun sen jälkeen noloksi ja alan selitellä juuri kertomaani asiaa.

Vierailija
513/554 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, että kassalla kysytään haluanko kuitin, kuittia kuuluu tarjota halusin tai en. Se joka ei sitä halua jättää ottamatta, minä otan sen aina, ja kysyn jos ei ala kuulua.

No voi vittu eikö se ole tarjoamista kun kysytään haluatko kuitin.

Ärsyttää ihmisten heikko luetun ymmärtäminen.

Tarkoitan tuolla turhalla "haluatko kuittia", kysymyksellä sitä, että

-se kuitti kuuluu ojentaa asiakkaalle ilman mitään kyselyjä, asiakkaan oma valinta sitten, jos kieltäytyy sitä ottamasta. Ei vie myyjän aikaa sen enempää ojentaako kätensä kuittia tarjoten, kuin että siitä ensin alkaa erikseen kyselemään.

Vierailija
514/554 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu

Vierailija
515/554 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkillä päättää, että seuraavan risteyksen tms. maamerkin kohdalla käännyn takaisin päin ja joku tuleekin vastaan juuri siinä kohdassa, kun piti kääntyä. Sitten ei kertaakaan vielä kääntyä, koska näyttäisi siltä, että lähden sen vastaantulleen tyypin perään ja se olisi outoa. Pakko kävellä/juosta vielä vähän ennen kääntymistä.

Vierailija
516/554 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkien hiusten pesu. Ensin läträät shampoon kanssa, hiusnahka ja hiukset, huuhtele ja huuhtele. Sitten hoitoaine, taistele kamman kanssa hiukset läpi pienessä suihkukopissa. Ja huuhtele ja prkl huuhtele. Ja päälle vielä hiusten kuivaksi saaminen.

Ja ei, en aio leikata, kaikki muu aika olen tyytyväinen hiuksiini, mutta se pesu!

Pääset helpommalla kun laitat shampoota vain päänahkaan. Hiukset eivät ole likaiset, vaan päänahka. Hiusten latvat pesetyvät kyllä huuhteluveden mukana ja ne pysyvät paremmassa kunnossa. Hoitoainetta taas ei tarvitse kuin latvoihin. Ja molempia vain noin 2 euron kolikon kokoinen määrä. Hiusten kannattaa antaa kuivua luonnollisesti aina kun on mahdollista. Nämä on ihan kampaajan ohjeita.

Vierailija
517/554 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten yleinen tyhmyys.

Ei se  nyt niin kauhean pieni asia ole. Paremminkin niin suuri että sille ei mitään voi. Sitäpaitsi kenelle täällä valittaisi siitä, kun kaikki näyttävät olevan tasaisen tyhmiä.

Vierailija
518/554 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun työhakemukseen pitää luetella kaikki entiset työpaikat ja koulut vaikka ne lukee CV:ssä.

Vierailija
519/554 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun kaupassa ihmiset laittavat tavarat väärälle paikalle. Myös kylmätuotteet ja pakasteet. Itse kiikutan aina takaisin oikealle paikalle, jos päätänkin olla ostamatta. Ei ole iso vaiva ja vähentää hävikkiä joidenkin tuotteiden kohdalla.

Muissakin asioissa tietty välinpitämättömyys ärsyttää. Esim. ylinopeudella ajaminen. Ei ne nopeusrajoitukset huvikseen ole olemassa.

Vierailija
520/554 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri, joka valittaa siitäkin, jos jättää laukun hänen luonaan eteisen pakastimen päälle tai lattialle, kehtaa minun luona puolestaan jättää takkinsa kenkätelineen päälle. Joskus meni olohuoneen sohvalle pukemaan kenkään ja ne puettuaan harppoi valkoisen maton yli. Vissiin joku kunnioituksen puute minun kotiani kohtaan, kun toimii eri tavalla kuin mitä omassa kodissaan edellyttää. Varmasti suuttuisi, jos minä harppoisin valkoisen maton yli kengät jalassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme