Juttuja, jotka ärsyttävät suuresti, mutta ovat liian pieniä valittaaksesi kellekään?
Mua ärsyttää naapurin tapa avata ulko-ovi. Avain lukkoon, pumpsautus pepulla oveen, jotta avain vääntyy vielä vähän, ovi auki, h-i-t-a-a-s-t-i ovi auki niin, että se ovi narisee ja ulvoo. Sitten kiinni ja vielä varmistuveto, että varmasti meni kiinni.
Kommentit (554)
Vierailija kirjoitti:
Se kun ihmiset käyttävät tätä
"Ja ei, en ole..."
Ihan vitun rasittava tapa ilmaista asia
Vielä ärsyttävämpi on se "Miksi, oi miksi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saunani toimii loistavasti yläkerran vessan kaikukammiona. Saunon vesitiiviit korvatulpat korvissani, koska yläkerran miehen lempiharrastuksiin kuuluu keskelle pöntön vesiallasta pissiminen. Ääniefekti on sama kuin korvaan kiinni painetulla metallisella yöastialla, kuvittelisin ainakin. En mene huomauttamaan, koska kolmikymppinen, helposti punasteleva nuorukainen saattaisi kokea sen kiusallisena lähentelynä ja koska toisaalta säästän huomautuskertoja johonkin isompaan aiheeseen.
Hän ei pysty itseään puollustamaan.
Pukekaapa miinuksenne sanoiksi. Kiinnostaa tietää, miten tämä eroaa muista kommenteista. :)
En laittanut alapeukkua, enkä tiedä mitä muuta ajattelevat. Mutta ihan vinkkinä että naapureille ei huomautella vessaäänistä sen takia että naapuri olisi erityisen ujo tai voisi kokea asian lähentelynä, vaan ihan vaan sen takia että jokaisella on oikeus käydä vessassa - tuli siitä alakerran saunaan minkälaiset äänet tahansa. Ja mielestäni myös "huomautuskertojen" säästeleminen kertoo enemmän sinusta kuin naapureistasi.
Höpsistä. Totta kai naapuri saa käydä vessassa ja totta kai hänelle saa huomauttaa, että se infernaalinen lörötys katoaisi lähes kokonaan, jos hän pissisi muutaman sentin sivummaksi.
Kerropa, mitä huomatuskertojen säästeleminen sinulle minusta kertoo - minulle se kertoo sen, että en mene ihan pienistä asioista huomauttelemaan. Mutta sinä sivullisena kyökkipsykologina siis osaat tehdä syvällisemmän analyysin, joten annapa tulla.
Hohoi, alkaako sitä analyysia tulla? Miinuksia näkyy jo!
No niin, taisi jäädä se analyysi saamatta jälleen kerran. On se kumma juttu, että kertoo-sinusta-paljon-kyökkipsykologit mainostavat niin monessa yhteydessä, että pystyvät näkemään muutamasta rivistä kirjoittajan syvimmän luonteen ja etenkin sen virheet, mutta eivät koskaan suostu kertomaan siitä enempää. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja ei, en ole..."
Ihan vitun rasittava tapa ilmaista asiaVielä ärsyttävämpi on se "Miksi, oi miksi"
Tai kun ensin ollaan jotain tyhmää itse sanottu tai ihmetelty niin loppukaneetiksi: "Äly hoi, älä jätä!"
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää ihmisten jatkuva kännykkäruudun toljottaminen, aina kun on luppoaikaa. Eniten ärsytttää ne, jotka kävellessäänkin uppoutuvat kännykkään.
Ärsyttää, kun on niin huonolla itsesuojeluvaistolla varustettuja aikuisia ihmisiä, että he kadun ylittäessään polkupyörällä eivät katso olkansa yli taakse onko auto tulossa. Näitä näkee melko paljon. Monesti jäävät myös auton yliajamaksi, koska eivät ymmärrä kiinnittää huomiota liikenteeseen.
Ja sinä olet tietysti todistamassa näitä lukuisia yliajoja.
Ei sillä, erittäin typerää on kävellä tielle katsomatta ollenkaan, mutta tuo väitteesi "monesti jäävät..." on omituinen.
Herätyskello. En enää omista perinteistä ympyrän muotoista mokkula-kelloa joka kesti vähän kovempaakin käsittelyä (lue: lyöt sitä nyrkillä että se lakkaa piipittämisen) vaan nykyään se on puhelimessa, sitä ei raaski murjoa vaikka se herätys on viikolla klo 5.30 :D
Miehen tapa ravata ympäri asuntoa kun puhuu puhelimessa. Ihme neuroosi :D
Joskus vielä kengät jalassa ja kiva sitten niitä kurakökköjä siivota pitkin kämppää.
Ainiin ja sama ravaaminen hampaita harjatessa. Onko se tosiaan vaikeaa pysyä se 2 minuuttia siellä vessassa :D
T.450
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ärsyttää itsestäänselvyyksien kyseleminen ja toteaminen. Siis ihan jokapäiväisessä elämässä, en nyt keksi oikeaa esimerkkiä mutta tyyliin: olet keittämässä kahvia, ja toinen tulee sanomaan että hei kannattaa käyttää muuten suodatipussia. Tai no toi oli vähän absurdi, mutta ehkä joku tavoittaa mitä ajan takaa.
Minun isäni on itsestäänselvyyksistä sanoja. Hänen vakioneuvoihinsa kuuluu: "laitahan lämpimästi päälle, kun menet ulos." tai "heräähän aikanaan, että joudut". Oon 26-vuotias. Olisi kiva, jos hän luottaisi minun osaavan jo.
Isäsi rakastaa sinua. Minäkin sanon juuri noin.
Töllöttäjät ja möllöttäjät. Tekisi mieli mennä nenän eteen kyselemään että etkö ennen ole ihmistä nähnyt? Kielioppivirheet saavat myös hiiltymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja ei, en ole..."
Ihan vitun rasittava tapa ilmaista asiaVielä ärsyttävämpi on se "Miksi, oi miksi"
... ja nämä molemmat pesee sanan "vittu" käyttäminen.
Kun noi helkutin riikinruotsalaiset taas...
Isännöitsijä sanelee millaisessa sisälämpötilassa täällä, omistusasunnossa, tulee viihtyä. Tästä + joistain muista asioista tuli kirjallinen tiedote. Kun meillä tehtiin jotain putkitöitä, kysyin mikä on korkein lämpötila, jonka nyt voi saada huoneistoon ja vastaus oli 23 astetta. Pojan huoneessa on patteri täysillä, eikä mun mielestä vaikuta lämpimältä. Meidän makkarissa ja olkkarissa on lisäpatteri. Jotenkin musta tuntuu, ettei ne enää lämmitä talon pattereita yhtä reippaasti kuin ennen. Miksi näitä saa ulkopuoliset säätää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kaupassa ne käytävillä laumassa juttelijat. Tänään tyhmyyden huipentuma. 5 hlön lauma oli juuttunut maitohyllyille. Siis paikkaan joka on lauantaisin muutenkin ihan hirveä. Siinä seisoivat rahka yms. Tuotteiden edessä pokkana n. 15 min. Muija ei hievahtanutkaan hyllyn edestä kärryineen vaikka ihmiset kurkottelivat joka puolelta hänen selkänsä taakse....
Ilmeisesti jotkut vaan ovat tyhmempiä kuin toiset.
Tällainen munattomuus ärsyttää. Eikö voi vaan todeta "anteeks, pitäis maidot yltää ottaa" ja odottaa että henkilö väistää eikä itse aloittaa akrobatiaesitystä ja kurotella niitä purkkeja ja jupista yksinään asiasta loppupäivä.
Minä sanon näille jumittajille; siirry pois edestä, mitäpä sitä anteeksipyytelemään, jos toinen on juntti.
Turun Tottisalmi -opiskelijaruokalan vessassa on liiketunnistinvalo. Joudun usein istumaan pöntöllä pilkkopimeässä koska ei ole liikettä missään....
Ärsyttää ihmisten typerät ilmeet selfieissä ja FB:n profiilikuvissa. Eivätkö duckfacet tajua, miten älyvapaalta se huulten töröttäminen näyttää ja eivätkö ihmiset tiedä, mitkä kuvakulmat ovat edustavia?
Mulla on isot murheet joo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kaupassa ne käytävillä laumassa juttelijat. Tänään tyhmyyden huipentuma. 5 hlön lauma oli juuttunut maitohyllyille. Siis paikkaan joka on lauantaisin muutenkin ihan hirveä. Siinä seisoivat rahka yms. Tuotteiden edessä pokkana n. 15 min. Muija ei hievahtanutkaan hyllyn edestä kärryineen vaikka ihmiset kurkottelivat joka puolelta hänen selkänsä taakse....
Ilmeisesti jotkut vaan ovat tyhmempiä kuin toiset.
Tällainen munattomuus ärsyttää. Eikö voi vaan todeta "anteeks, pitäis maidot yltää ottaa" ja odottaa että henkilö väistää eikä itse aloittaa akrobatiaesitystä ja kurotella niitä purkkeja ja jupista yksinään asiasta loppupäivä.
Minä sanon näille jumittajille; siirry pois edestä, mitäpä sitä anteeksipyytelemään, jos toinen on juntti.
Jep. Omituista että se jonka tiellä ollaan joutuu pyytelemään anteeksi tiellä olijoilta! Only in Finland stana.
Työkaverini joka kaivelee hampaitaan sormella ruokapöydässä, eikä pese käsiään sen jälkeen. Sama tyyppi myös yskii jatkuvasti ilman, että laittaa mitään suun eteen. Ei vaan kehtaa sanoa!
Mua ärsyttää aivan suunnattomasti kahvipöydässä lusikan jatkuva kilistely kahvikupissa, varsinkin kun sen melutaso yltää niin korkealle että se haittaa normaalia keskustelua.
Uskokaa tai älkää, tunnen ihmisiä joilla on tapana miltei hajottaa koko saamarin kahvikuppi säröille.
Kun jotkut naiset joilla on pitkät, ohuet hiukset ja ulkonevat korvat pitää hiuksia auki niin että korvat näkyy sieltä hiusten välistä. Tyhmän näköistä.
"Ja ei, en ole..."
Ihan vitun rasittava tapa ilmaista asia