Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisilla on ongelma, jos mies on läheinen äitinsä kanssa?

Vierailija
27.06.2024 |

Ja se ongelma on naisilla.

Esim. minä ja äitini seuraamme aktiivisesti jalkapalloa. Espanjan La Ligaa ja Copa del Reyta ja Englannin Premier Leaguea ja FA Cuppia. UEFA Champions Leagua ja tämän lisäksi muita Euroopan isoja otteluita (lähinnä derbyjä). Ja tottakai UEFA EURO -kisoja, Copa Américaa ja FIFA World Cuppia.

Aina kun kerron harrastuksestani, ja mainitsen, että juttelen äidin kanssa tekstiviesteillä futiksesta lähes päivittäin. Joka viikonloppu ja nyt EUROjen aikana joka päivä. Tämä on aina naisille ongelma. Naisen ongelma tulee esille aikaisintaan jo ekoilla treffeillä tai viimeistään tapailuvaiheessa.

Tällä palstalla on ilmeisesti paljon naisia. Itse olen alle 25, joten etenkin nuorten naisten kommrntit aiheesta kiinnostaa, mutta tottakai vanhemmatkin saa vastata.

Eli, pitäisikö minun katkaista välini äitiini, kun naisilla on tuo ongelma, vai pitääkö jäädä ilman naista? Jotkut sanovat, että mies on onnellisin sinkkuna.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ongelma onkin se futis.

Vierailija
2/82 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Nuorille) naisille pitää osoittaa, että he ovat tärkeämpiä kuin oma äiti. Nainen haluaa olla ykkönen miehen elämässä, vaikka se oma bestis tai lemmikki menisikin miehen edelle.

Onneksi suurin osa naisista tulee iän myötä järkiinsä ja lopettaa vertailun. Ihmiset ja asiat kun täydentävät toisiaan, eivätkä kilpaile keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ongelma onkin se futis.

En usko, yksi peli kestää vain 1 tunnin ja noin 45 minuuttia. Viikossa on 168 tuntia. Joten muutama peli viikossa omaan harrastukseen ei pitäisi olla ongelma naisille.

Vierailija
4/82 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tarvii terapiaa.

Vierailija
5/82 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(Nuorille) naisille pitää osoittaa, että he ovat tärkeämpiä kuin oma äiti. Nainen haluaa olla ykkönen miehen elämässä, vaikka se oma bestis tai lemmikki menisikin miehen edelle.

Onneksi suurin osa naisista tulee iän myötä järkiinsä ja lopettaa vertailun. Ihmiset ja asiat kun täydentävät toisiaan, eivätkä kilpaile keskenään.

Naisilla tosiaan tuntuu olevan narsismi yleisempää kuin miehillä.

Vierailija
6/82 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota samaa olin kirjoittamassa, ongelma on se jalkapallo. Jos toisella on joku intensiivinen harrastus joka ei itseä kiinnosta lainkaan niin se on este suhteelle.

Vierailija
7/82 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska naisen tuntosarvet kertoo silloin että miehen äiti tulee liittoon kolmanneksi ja mies tulee hyppimään aina äitinsä pillin mukaan. Ei sellaisessa kuviossa mikään parisuhde pitemmän päälle onnistu. Naiset viisaasti välttelevät tällaisia miehiä. Hyvät välit äitiin on eri asia kuin päivittäinen kaveeraaminen ja yhteydenpito. Kyllä useimmat naiset toivovat että miehellä on hyvät välit vanhempiinsa, mutta liiallinen ripustautuminen soittaa hälytyskelloja.

Raamattukin muuten jo sanoo että mies ja myos vaimo erkanee vanhemmistaan solmiessaan liiton vaimonsa/miehensä  kanssa. Siihen on hyvä syy.

Vierailija
8/82 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota samaa olin kirjoittamassa, ongelma on se jalkapallo. Jos toisella on joku intensiivinen harrastus joka ei itseä kiinnosta lainkaan niin se on este suhteelle.

Eli naiset sanelee, mitä mies saa omalla ajallaan tehdä? Mitä se sille naiselle kuuluu? Harrastaahan naisetkin omia harrastuksiaan.

Vierailija
9/82 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana ja rakas poikalapsi, ja haluan olla hänen kanssaan hyvissä väleissä aikuisena, mutta en mitenkään poikkeuksellisen läheisissä väleissä. Aikuiseksi kasvamiseen kuuluu tietynlainen etäisyyden ottaminen vanhempiin molemmilla sukupuolilla. Vähän surullista on minusta sekin jos äiti ja tytär on ns bestikset eikä ole muita kavereita. 

Vierailija
10/82 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaisi jos miehellä on äitinsä kanssa yhteinen harrastus mutta tuo ap:n on turhan intensiivistä. Sekä yhteidenpidon määrä äitiin että se etten itse ole hirveän kiinnostunut jalkapallosta tulisi esteeksi.

Vierailija
11/82 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naiset sanelee, mitä mies saa omalla ajallaan tehdä? Mitä se sille naiselle kuuluu? Harrastaahan naisetkin omia harrastuksiaan.

Älä höpsi. Ei sanele, mutta liian erilaiset harrastukset kertovat että ei olla sukulaissieluja. Ja pätee toisinpäinkin, jos minun harrastukseni ovat miehestä tyhmiä, epämiellyttäviä ja yhdentekeviä niin en tuppaudu sellaisen henkilön seuraan.

Vierailija
12/82 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa jalkapallo eikä mammanpoikuus, jos olet italialainen.

Vierailija
13/82 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kaikista vastauksista ja ylänuolista. Lopetankin jalkapallon seuraamisen ja katkaisen välit äitiini. Mitä harrastuksia suosittelisitte?

Vierailija
14/82 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, hyvä vaan jos on hyvät välit äitiin kunhan ei ole napanuorassa kiinni ja äidin pikkupoika.

Vierailija
15/82 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa jalkapallo eikä mammanpoikuus, jos olet italialainen.

Alapekuttakaa sormet ruvelle. Ne kuuluu siellä kulttuuriin vahvasti. Täällä suomessa taas itsenäistytään nuorena ja mammanpoikuus on säälittävää eikä normaalia.

Vierailija
16/82 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä napanuora taitaa olla äitiin vielä katkaisematta, jos jalkapallon livulla avioliitossa ykkösnainen onkin edellisen sukupolven synnyttäjä. On tainnu olla huolimaton kätilö, kun noin on päässy käymään. Vielä ei ole myöhäistä, mutta miehen itse pitää korjata tilanne, vaikka kuinka kivaa onkin ollu äiteen kanssa jännittää matsia. Sillä lailla olemme oman onnemme seppiä, että pitää miettiä, mitä rautaa kuuluu takoa, ettei hukkaa mahdollisuuksiaan tyhjänpäiväisyyksiin.

Vierailija
17/82 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei tykkää jos miehellä on harrastus. 

Vierailija
18/82 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä onneksi myös miniäni on hyvin läheinen perheensä kanssa . Joten ei ole ongelmaa.

Vierailija
19/82 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelma. Täällähän mä nytkin lomailen anopin luona ilman heidän poikaansa. 

Vierailija
20/82 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksia kaikista vastauksista ja ylänuolista. Lopetankin jalkapallon seuraamisen ja katkaisen välit äitiini. Mitä harrastuksia suosittelisitte?

Älä nyt niin tyhmä ole että luovut harrastuksistasi, saati äitisuhteesta. Jos naista olet vailla niin etsi sellainen jota jalkapallo kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän