Eikö synnäriltä muka pääse kotiin muuten kuin autolla?
Ajattelin poikkiksen kanssa käyttää sitä Thulen vaunua.
Kommentit (51)
Lasta ei luovuteta synnäriltä jos lapselle ei ole turvaistuinta. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että autokuljetus on pakollinen.
Tottakai pääsee, itse tulin valkoisten hevosten vetämällä kurpitsanmallisella vaunulla.
Voit kysyä jos joku tarjoaa hevoskärryillä kyydin. Vaikka aasi sopisi sinulle ap paremmin.
Täh? Ei minulta ainakaan kukaan mitään kysynyt, eikä ollut edes katsomassa kun lähdettiin. Ja miten niin "ei luovuteta"? Sen kun otat oman lapsesi ja lähdet.
Eikö esim. vaunujen kamssa saa kävellä kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Lasta ei luovuteta synnäriltä jos lapselle ei ole turvaistuinta. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että autokuljetus on pakollinen.
🤣🤣🤣
Kuka sitä vahtii miten sieltä lähtee? Ei kukaan seuraa ulos
Vierailija kirjoitti:
Eikö esim. vaunujen kamssa saa kävellä kotiin?
Tottakai saa. Tuo yksi elää harhoissaan.
Mä tulin taksilla. Bussillakin olisi kyllä päässyt mutten jaksanut.
Minä kävelin, asuttiin 2km päässä sairaalasta. Lapsi oli kantoliinassa. Kukaan ei kysellyt mitään
Vierailija kirjoitti:
Tuunaa siitä äitiyspakkauksesta turvaistuimen. Ihan helppoa.
Vierailija kirjoitti:
No ei kukaan vahdi. Olisikin hassua kun olisi henkilökuntaa vahtimassa kotiinlähtijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Sairaalasta on uloskirjaus. Jos häipyy ilman lupaa niin se on lasun paikka.
Suksilla ystävä hyvä ennenkin hiihdettiin ylä- ja alamäet kesät talvet.
Vähän kun alat siellä riehumaan niin voit päästä maijalla pois.
Vierailija kirjoitti:
Mä tulin taksilla. Bussillakin olisi kyllä päässyt mutten jaksanut.
Kuka sekopää menee bussilla vastasyntyneen kanssa lol
Ei kukaan multa kysynyt miten vauva viedään kotiin. Mä olen säilyttänyt kaukaloa aina autossa ja kantanut vauvan autoon ja laittanut vasta siellä kaukaloon. Mielestäni vauvaa on paljon helpompi ja kevyempi kantaa, kuin vauvaa + kaukaloa. Ei kukaan synnärillä ole kysynyt miten aiotaan vauva kotiin viedä.
-neljän äiti
Oon tullut kävellessä, bussilla ja autolla. Kaikki toimi yhtä hyvin. Luulis et monet muutkin tavat onnistuisi yhtä hyvin.
Voit kuule vaikka hyppyloikkia sieltä, jos huvittaa! Olet kielenkäytöstäsi päätellen niin nuorikin, että käynee sinulta kuin leikki...