Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurettavin syy miksi kommenttiasi on alapeukutettu?

Vierailija

Mut tyrmättiin kun kerroin viihtyväni maalla :D Mut haukuttiin mädäksi kepujuntiksi :D
Kun Kunnon Mamman pitää asua stadissa!

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Aina yhtä hauskaa kun tosiasioita alapeukutetaan. Olisi edes näyttää että missä se virhe on, mutta ehei, kunhan vaan alapeukutetaan. Sellaista virtuaalista jalan lattiaan polkemista ja itqpotqua.

Vierailija

Joku kysyi vinkkejä pysyä nuoren näköisenä. Vastasin, että itse sain positiivista palautetta nuortumisesta, kun leikkasin ja värjäsin hiukset ja aloin harrastaa liikuntaa. Lisäksi kehtasin suositella pähkinöiden syömistä, kun itselle niistä on ollut apua ihon ja kynsien kuntoon. Enpä sitten tiedä, mikä tuossa närästi, mutta tuli monta alapeukkua. Kateutta sitten varmaan?

Vierailija

Olen huomannut, että jotkut keskustelijat yläpeukuttavat omat kommenttinsa ja alapeukuttavat toisen kommentit, se.

Vierailija

Ei kai sitä voi tietää, miksi joku alapeukuttaa.

Yksi siksi, että on samaa mieltä siitä, että tarina oli kamala, toinen siksi, että on eri mieltä aloittajan kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että jotkut keskustelijat yläpeukuttavat omat kommenttinsa ja alapeukuttavat toisen kommentit, se.

Mistä sen huomaa? Vai teetkö ite niin? :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joku kysyi vinkkejä pysyä nuoren näköisenä. Vastasin, että itse sain positiivista palautetta nuortumisesta, kun leikkasin ja värjäsin hiukset ja aloin harrastaa liikuntaa. Lisäksi kehtasin suositella pähkinöiden syömistä, kun itselle niistä on ollut apua ihon ja kynsien kuntoon. Enpä sitten tiedä, mikä tuossa närästi, mutta tuli monta alapeukkua. Kateutta sitten varmaan?

Ei, vaan kun et käyttänyt kemikaaliosaston ryppyvoiteita :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sen huomaa, jos keskustelee kahdestaan jonkin aikaa. Itse en peukuta, mun mielestä noi peukut vois poistaa. Eipä se nyt hirveästi tietty häiritsekään, ehkä vaan vähän ihmettelen mikä idea siinäkin on, alapeukuttaa jokainen keskustelukumppanin kommentti ja yläpeukuttaa oma. Mutta ehkä jotkut on niin heikkoja, että tarvitsee tollaista vahvistusta itselleen.

Vierailija

Enhän mä useinkaan tiedä miksi joku alapeukuttaa. Usein sitä jää miettimään, jos vaikka mainitsee ettei ole käynyt hesessä tai ettei teinillä ole älypuhelinta. No, saahan sitä alanuolettaa jos on eri mieltä. Mutta mistä sitä on eri mieltä?

Vierailija

Kerroin onnellisesta uudesta parisuhteesta vanhemmalla iällä. Joku alapeukutti. Kymmenet sentään yläpeukuttivat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sen huomaa, jos keskustelee kahdestaan jonkin aikaa. Itse en peukuta, mun mielestä noi peukut vois poistaa. Eipä se nyt hirveästi tietty häiritsekään, ehkä vaan vähän ihmettelen mikä idea siinäkin on, alapeukuttaa jokainen keskustelukumppanin kommentti ja yläpeukuttaa oma. Mutta ehkä jotkut on niin heikkoja, että tarvitsee tollaista vahvistusta itselleen.

Keskustelee kahdestaan? :D
Täällä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Keskustelee kahdestaan? :D
Täällä?

Kyllä, joskus on ollut sellaisia keskusteluja jonkin aikaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aina yhtä hauskaa kun tosiasioita alapeukutetaan. Olisi edes näyttää että missä se virhe on, mutta ehei, kunhan vaan alapeukutetaan. Sellaista virtuaalista jalan lattiaan polkemista ja itqpotqua.

Tätä olen aina ihmetellut, että wtf? Mitä liikkuu alapeukuttajan päässä silloin? Tai ei mitään kai...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tätä olen aina ihmetellut, että wtf? Mitä liikkuu alapeukuttajan päässä silloin? Tai ei mitään kai...

Niinpä. Ja minulle käy usein niin, että niitä alapeukkuja tulee tosi paljon, mutta kukaan alapeukuttajista ei silti selitä, mistä ne alapeukut tulevat, vaikka kysyn. Tai sitten sanotaan vain jotain "mieti sitä" tai "et voi olla tosissasi".

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat