Vastenmielisin tyyli naisella?
Itse sanoisin että muuten ei väliä, kunhan ei ole Kånken-reppu, Converse-kengät tai Jopo-pyörä. Tosi typerän näköistä.
Kommentit (155)
En tiedä, kun minulla on elämässäni muutakin sisältöä kuin toisten ihmisten tyylien kyttääminen.
Mutta en _ymmärrä_ sitä, että lesboparin toinen osapuoli pukeutuu mieheksi. Miksi pitää näyttää heteronormatiiviselta, jos sitä ei oikeasti ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Housujen lahkeet sullottu ruskeisiin saappaisiin. Hyi helvetti.
What? Mustiin saappaisiin sitten ihan ok vai?
Kyllä. Ruskea saappaat ovat asia joita en ole koskaan ymmärtänyt. Paskanväristen kenkien ja asujen pitäminen on kuvottavaa.
Ne on suklaanvärisiä, ei paskanvärisiä. Ruskea on ihana väri, parempi kuin musta ja sopiikin monelle paremmin kuin musta.
Vierailija kirjoitti:
Miten tässä voi olla kymmenen sivua ilman, että selvästi yksissä tuumin on todettu leopardi- tai seeprakuvioidut vaatteet tai muut mukana kannettavat asiat vastenmielisimmiksi. Ai niin, koska AV.
Muistaakseni joku aiemmin mainitsi eläinkuosit. Jos ei, niin minä mainitsen. :)
Vierailija kirjoitti:
Converset tietysti yli 20v naisilla on hoopot.
Muuten ei oikein tule mieleen paitsi lesbotyyli, eli sellainen stereotypinen pukeutuminen miesten vaatteisiin (jos mies pukeutuu naisten vaatteisiin, se on pervo luuseri, eikä mikään vahva itsenäinen mies - ja sama toimii muuten toiseen suuntaan). Muut naisten tyylit on aika ok. Tietysti jotkut parempia kuin toiset. Mielipidekysymyksiä kun ovat.
Mulla on useammatkin converset, vaikka ikää on yli 50. Taidan olla tosi hoopo :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Converset tietysti yli 20v naisilla on hoopot.
Muuten ei oikein tule mieleen paitsi lesbotyyli, eli sellainen stereotypinen pukeutuminen miesten vaatteisiin (jos mies pukeutuu naisten vaatteisiin, se on pervo luuseri, eikä mikään vahva itsenäinen mies - ja sama toimii muuten toiseen suuntaan). Muut naisten tyylit on aika ok. Tietysti jotkut parempia kuin toiset. Mielipidekysymyksiä kun ovat.
Mulla on useammatkin converset, vaikka ikää on yli 50. Taidan olla tosi hoopo :)
Kyllä. Ellet sitten pelaa koripalloa.
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi
Poslari yli kaksvitosella
Mulla on molemmat.
t. nainen 41 v.
Legginsit housuina, tunika mekkona ja teinien aivan liikaa revityt farkut. Mikään muu ei ärsytä.
Lyhyt ja suora tukka, eli pojanpää, lisänä rasvainen tukka. Hoitamaton ja meikkaamaton iho. Rumat, löysät verkkarit ja lenkkarit kaupungilla. Lenkkarit lenkkipolulle ym. Naisella sätkä hampaissa, likaiset hampaat, kaikki tuulipuvut.
sellainen merkonomi look :D
tummat farkut, tekonahkanilkkurit
trenssi/villakangastakki
huivi
iso laukku käsivarrella
blondatut hiukset
neliskanttiset silmälasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sanoisin että muuten ei väliä, kunhan ei ole Kånken-reppu, Converse-kengät tai Jopo-pyörä. Tosi typerän näköistä.
Naisella??? Nämä lienee tyttöjen juttuja!
Mä tunnen 35-vuotiaan naisen joka pitää pääasiassa converseita.Ai kauhee, mun ystävän äidillä, ikää noin 60 on Converseja! Iik, kääk, kamalaa, hirrrveetä, ää en kestä, hajoan, kualen...
Tiedättekö milloin nuo kengät ovat tulleet markkinoille? No kauan ennen tätä nykyistä nuorten buumia. Samoin Kånkenit ja Jopot. Että näin, pää pois persauksesta.Mun entisellä työpaikalla oli 30 nainen, joka käytti pillifarkkuja, huppareita tai muuten tiukkoja paitoja ja converseja. Tukka aina auki tai korkealla nutturalla. Meikkinä nude tai ei mitään.
Kuulostaa kivalta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tässä voi olla kymmenen sivua ilman, että selvästi yksissä tuumin on todettu leopardi- tai seeprakuvioidut vaatteet tai muut mukana kannettavat asiat vastenmielisimmiksi. Ai niin, koska AV.
Muistaakseni joku aiemmin mainitsi eläinkuosit. Jos ei, niin minä mainitsen. :)
Ei riitä hyväksyttäväksi suoritukseksi, että yksi tai kolme henkilöä tämän mainitsee. Aiheesta pitäisi olla sellainen kasa yksimielisiä lainauksia, että vanhalla foorumilla tulisi täysin saumattoman liukuvärinen tausta viesteille!
Pissistyyli eli kuolleen näköisiksi värjätyt ja käsitellyt mustat tai vaaleat pitkät hiukset lisäkkein, oranssi tekorusketus, tiukat housut/minihame, MK-laukku, korkkarit, muoviset hämähäkkilisukkeet ripsissä. Yleensä tähän yhdistetään tympeä ilme. Kammottavan, halvan näköistä ja lisäksi vanhentaa kymmenen vuotta. Säälittää, kun nuorena olisi niin helppoa olla raikkaan näköinen ja se pilataan itse tekoripsillä ja pakkelilla. Surullisinta on tietysti nähdä tämä tyyli aikuisella naisella...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi
Poslari yli kaksvitosellaMulla on molemmat.
t. nainen 41 v.
Wt
No jos yliopistokoulutuksesta ja vakituisesta työpaikasta huolimatta tatuointi tekee minusta wt:n, niin minkäs minä sille voin :D
Mä
Mä oon sitten varmaan vastenmielinen, kun käytän kettu-reppua toisinaan kun on paljon kirjoja kannettavana. Jatkossa ehdottomasti joku kiva pikkulaukku ja erillinen kangaskassi, ettei kenenkään tarvitse yöuniaan menettää minun selkäreppuni takia.