Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastenmielisin tyyli naisella?

Vierailija
07.12.2015 |

Itse sanoisin että muuten ei väliä, kunhan ei ole Kånken-reppu, Converse-kengät tai Jopo-pyörä. Tosi typerän näköistä.

Kommentit (155)

Vierailija
81/155 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta suosittelen uusnatsi tyyliä.

Ihmiset pysyvät mukavasti kauempana.

N31

Vierailija
82/155 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä mamma menee heti huomenna ostamaan Marimekkoa, Converset, Kånken-repun ja Jopon. Sen jälkeen linkitän joka ilta kuvani tänne palstalle ja ihan vaan teidän pikkusielujen kiusaksi.

Luuletko tosiaan, että sossu suostuu nuo sulle rahoittamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/155 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministien ketju taas näköjään.

Vierailija
84/155 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoisin että muuten ei väliä, kunhan ei ole Kånken-reppu, Converse-kengät tai Jopo-pyörä. Tosi typerän näköistä.

Naisella??? Nämä lienee tyttöjen juttuja!

Mä tunnen 35-vuotiaan naisen joka pitää pääasiassa converseita.

Ai kauhee, mun ystävän äidillä, ikää noin 60 on Converseja! Iik, kääk, kamalaa, hirrrveetä, ää en kestä, hajoan, kualen...

Tiedättekö milloin nuo kengät ovat tulleet markkinoille? No kauan ennen tätä nykyistä nuorten buumia. Samoin Kånkenit ja Jopot. Että näin, pää pois persauksesta.

Vierailija
85/155 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekoripset, värjättu joko todella tummiksi tai vaaleiksi, purkkirusketus, räikeä meikki, tiukat farkut joissa läskit loistavat.

Vierailija
86/155 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneks olin teini kun ajoin vanhaa jopoa mökillä joskus :DD

Vierailija
87/155 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tekoripset, värjättu joko todella tummiksi tai vaaleiksi, purkkirusketus, räikeä meikki, tiukat farkut joissa läskit loistavat.

Siis *hiukset värjätty

Vierailija
88/155 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaiset "blondatut" hiukset, vaaleanpunaiset huulet ja mustat kajalit silmissä ja kulmissa. Tatuointi. Vaatteena pinkkiä trikoota yläosassa.

Vierailija
89/155 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisten"ysärityyli, eli :

Mustaa kajalia alaluomella, huultenrajat tummemmat kuin itse huulipuna.

hammaskoru, rivi korvakoruja, alaselässä tribaalitatska. Kihartimella rääkätty ja ponnarille vedetty tukka . farkkujen kanssa verkkatakki tai pilotti ja jenkkihuivi kaulassa!

Lisäksi vaatteet ovat liian pienet, koska nämä L/Xl-koon siiderivalaat kuvittelevat yhä olevansa 15-v pimuja jotka mahtuvat tuumakoon 28 leviksiin !

Vierailija
90/155 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin likainen Kånken on törkeä. Ja ehkä myös se jopon ajo-asento. Miten ihmeessä niillä pääsee edes ylämäkeä?

Vierailija
91/155 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

94, missä asut? En ole koskaan nähnyt kuvailemaasi ihmistä :D

Vierailija
92/155 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällänen huomio, että lähes kaikkialla muualla Suomessa, kuin Turussa ja Helsingissä, ihmiset ovat todella mauttomia pukeutumisessaan. Aina toki löytyy yksittäisiä poikkeuksia tai ryhmiä, mutta noin yleisesti on näin. Helsingissä on erittäin ok olla nelikymppinen - tai vaikka kuus-seisemän-tai kaheksankymppinen, jolla on converset ja vaikka kullanvärinen kaapu yllään ja päässä suuri paljettiturbaani. Landella sama tyyppi olisi joko nähtävyys ja/tai mielenvikainen, jota on syytä vältellä. 

Omasta mielestäni yksi mauttomimmista tyyleistä on esim. Antti Tuiskun tyyli. Hän toki on mies, mutta...

Vierailija
93/155 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut yrittää olla ikiteinejä. 

Tai sitten joillekin meistä ei ole suotu siroja ja naisellisia jalkoja ja ne converset on ainoat jotka sopivat jalkaan? 

T: yksi conversen nimeen vannova, joka tietää yli viisikymppisiäkin conversen vakiokäyttäjiä (ja ne ovat muuten maailman mukavimmat kengät)

Vierailija
94/155 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne converset oo vaan tennarit? Siis ettekö muka muut aikuiset koskaan käytä tennareita? Aina teillä jotkut soft eccot jalassa, kun on tiedossa paljon kävelyä tai kevyttä ulkoilua? Itselläni ei ole converseja, mutta muun merkkisiä tennareita kyllä.

Piti googlettaa noi soft Eccot. Mullahan on semmoset!! :))) Ärsyttävän terveyskengän näköset mutta hyvät jalassa.

Vierailija
95/155 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua nyt varsinaisesti haittaa kenenkään tyyli. Pidän vähän pelottavana naisia jotka näyttää sellaiselta "olen yksi jätkistä". Lyhyet kynityt hiukset tai pitkät mustaksi värjätyt, mustia liekkihuppareita, maihinnousukengät, rööki suupielessä... Jotenkin tuntuu että noin pukeutuvat naiset on niin hirveän tuomitsevia muita naisia kohtaan, eivätkä he halua luottaa kehenkään. Joku suojapuku?

Vierailija
96/155 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen 35-vuotiaan naisen joka pitää pääasiassa converseita.

Ai kauhee, mun ystävän äidillä, ikää noin 60 on Converseja! Iik, kääk, kamalaa, hirrrveetä, ää en kestä, hajoan, kualen...

Tiedättekö milloin nuo kengät ovat tulleet markkinoille? No kauan ennen tätä nykyistä nuorten buumia. Samoin Kånkenit ja Jopot. Että näin, pää pois persauksesta.

Mun entisellä työpaikalla oli 30 nainen, joka käytti pillifarkkuja, huppareita tai muuten tiukkoja paitoja ja converseja. Tukka aina auki tai korkealla nutturalla. Meikkinä nude tai ei mitään.

Vierailija
97/155 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa Kånken-muoti ja sen vihaaminen. Ostin Kånkenin varmaan 10 vuotta sitten, koska se on sopivan pieni reppu ja nyt en voi käyttää sitä enää koska muoti.

Otan osaa. Mulla Kånken on nyt haudattu kellariin, jossa conssit ovat majailleet jo pari vuotta. Conversen muuttuminen hipstereiden myötä sopulimerkiksi vituttaa vielä enemmän kuin noiden reppujen, koska olin vannoutunut conssien käyttäjä. Olisi kiva tietää, mitkä merkit ovat seuraavaksi massamuodin Niitä Ainoita Oikeita, että osaisi välttää.

Oi, kasvata nyt edes vähän selkärankaa. Mahtaa olla rankkaa olla noin riippuvainen toisten mielipiteistä. Hirvittää ajatellakin. Valitsetko ihmissuhteetkin kyseisellä mentaliteetilla?

Kyllä parasta mitä vanhemmat voivat lapsilleen tarjota on edelleen se hyvä itsetunto.

Älä viitsi lässyttää jostain selkärangasta tai itsetunnosta.

Ajatellaanpas, että olet hankkinut vuosia sitten punaisen paidan, jota rakastat ja jota haluan aina pitää, siis lempivaate. Kun punainen paita kuluu puhki, ostat uuden samanlaisen. Eräänä päivänä huomaat, että 2/3 vastaantulijoista on myös pukeutunut samanlaiseen punaiseen paitaan, jota olet aina pitänyt oman vaatetuksesi kulmakivenä. Joko alkaa vituttaa? Haluatko vielä käyttää punaista paitaa?

En ole aikaisempi selkärankasi olemattomuuden huomaaja mutta siis todellakin haluan jos se on mun kulmakivi ollut jo ikuisuuden :D mutta antaa kaikkien kukkien kukkia, kaikki ei ole yhtä heikkoja itsetuntonsa kanssa. Vai onko sun vaan pakko saada olla "erilainen" :D gosh, rankkaa varmasti olla sinä (ja te muut 17 yläpeukuttajaa)

Vierailija
98/155 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä mamma menee heti huomenna ostamaan Marimekkoa, Converset, Kånken-repun ja Jopon. Sen jälkeen linkitän joka ilta kuvani tänne palstalle ja ihan vaan teidän pikkusielujen kiusaksi.

Jep, kerro sitten tai siis pistä näkyvästi vaikka uusi ketju!

Vierailija
99/155 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt muodissa oleva ällöttävä wannabe hipster tyyli. Converset, "kettureppu", freddyt ja feikkilasit kaunistamassa rumaa pärstää. Jopo.

Vierailija
100/155 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Jopo 70-luvulla. Haaveilin Kånkenista ja Converseista 80-90-luvuilla teininä ja opiskelijana, mutta ei ollut rahaa. Nyt mulla on niihin varaa ja niitä saa taas kaupoistakin, älä naurata etten saisi käyttää!