Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastenmielisin tyyli naisella?

Vierailija
07.12.2015 |

Itse sanoisin että muuten ei väliä, kunhan ei ole Kånken-reppu, Converse-kengät tai Jopo-pyörä. Tosi typerän näköistä.

Kommentit (155)

Vierailija
121/155 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkuhame, paitsi jos se on erittäin lyhyt

Vierailija
122/155 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielisin tyyli miehellä=kaikki muu paitsi huppari, farkut/reisitaskuhousut ja Adidaksen lenkkarit/maiharit. 80 prosenttia suomal miesten tyylistä on kuraa.

T:nainen 

Ps Konssit on ihanat, harmi ettei sovi omaan jalkaan

Nojuu, on huomattu ettei naiset kauheasti arvosta miehen pukeutumista. Saan eniten katseita ja hymyjä (ihan perkeleesti... not, mutta kuitenkin) kun käyn lauantaina kaupassa tavallisissa farkuissa, tennareissa ja ulkoilutakki päällä pienessä sängessä. Sitten kun oikein laittaudun, ei huomiota tule niin kauheasti. No, se on myönnettävä, että rennon asiallinen ja hyvin istuva kauluspaita on pillumagneetti. Näytän toki omastakin mielestäni parhaalta siinä :D

Mutta siis ihan kuin naiset pitäisivät huonosta pukeutumisesta miehellä.

Ei hupparit ja tennarit miehellä ole huonoa pukeutumista, normcore:) Niihin Zuckerbergin pukeutuu. Huonolaatuisesta kauluspaidasta tulee mieleen verkostomarkkinoija (Zinzino you know) tai mies joka haluaa vaikuttaa todellisuutta fiinimmältä. 

No sä se nainen tässä olet (vissiin?) joten en ala vänkäämään.  

Oma makuni eronnee sitten naisten mausta. Minusta hupparit ja tennarit ovat juuri ja juuri sellaisia pikaiseen ruokakaupassa käyntiin sopivia vaatteita. Itse rakastan trenssejä, laadukkaita villakangastakkeja, nauhakenkiä (olen näihin ihan heikkona ja ostan uuden parin melkein kuukausittain haha) jne. Pitää kai koittaa bongata naiset Prismasta tennaripäivinä ja muulloin pukeutua hyvin vain "omaksi ilokseen" - kuten naiset sen sanovat :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/155 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen mahdollisimman halpa-look eli  kulman takaa tissit tulee ensin, sitten ripset ja tukka, kengät ja vasta sitten koko muu matami. Pahimmassa tapauksessa majavani heittää vielä moikat. Ei näin. Sitä voi olla näyttävä ilman mauttomuuttakin.

Majava tekee mitä?

Vierailija
124/155 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on converset ja kånken. 40 v juristi enkä välitä pätkääkään, jos joku paheksuu. Juristin univormu on sitten töissä päällä.

Vierailija
125/155 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan paras vastaus.

PS. Tummansiniseen neuleeseen sopii myös valkoinen kauluspaita.

Vierailija kirjoitti:

Mä alan ymmärtää, miltä suomi-naisen kuuluu näyttää: vaaleanruskea-polkka tai lyhyt tukka. Hengettömät tai mahd huomaamattomat silmälasit. Mustat vähän löysät farkut, ehkä tummansinisetkin käy. Kukkaneule ja päällä tummansininen neule. Pienet kultaiset korvakorut, ei huulipunaa ettei vaan herätä huomiota. Käsilaukku pieni musta tai pitkähihnainen marilaukku, tässä unikkokin jopa ok. Kengät mustat tai ruskeat, ei korkoa, mahd neutraalit. Takki musta tai harmaa duffeli, kaulassa ohut huivi tuomassa "väriä", ehkä vihreä. Paheksuu kaikkia ja kaikkea.

Vierailija
126/155 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minihame mallia roiskeläppä varttuneemmalla naisella. Jokaiselle toivoisin itsekritiikkiä sen verran että tajuaisi kun on liian vanha käyttåmään liian lyhyitä hameita ja avonaista paitaa. Mutta ei sitä kaikki tajua ;-)

Minkäikäisenä tämä raja tulee vastaan?

Vierailija
127/155 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielisin tyyli miehellä=kaikki muu paitsi huppari, farkut/reisitaskuhousut ja Adidaksen lenkkarit/maiharit. 80 prosenttia suomal miesten tyylistä on kuraa.

T:nainen 

Ps Konssit on ihanat, harmi ettei sovi omaan jalkaan

Nojuu, on huomattu ettei naiset kauheasti arvosta miehen pukeutumista. Saan eniten katseita ja hymyjä (ihan perkeleesti... not, mutta kuitenkin) kun käyn lauantaina kaupassa tavallisissa farkuissa, tennareissa ja ulkoilutakki päällä pienessä sängessä. Sitten kun oikein laittaudun, ei huomiota tule niin kauheasti. No, se on myönnettävä, että rennon asiallinen ja hyvin istuva kauluspaita on pillumagneetti. Näytän toki omastakin mielestäni parhaalta siinä :D

Mutta siis ihan kuin naiset pitäisivät huonosta pukeutumisesta miehellä.

Ei hupparit ja tennarit miehellä ole huonoa pukeutumista, normcore:) Niihin Zuckerbergin pukeutuu. Huonolaatuisesta kauluspaidasta tulee mieleen verkostomarkkinoija (Zinzino you know) tai mies joka haluaa vaikuttaa todellisuutta fiinimmältä. 

No sä se nainen tässä olet (vissiin?) joten en ala vänkäämään.  

Oma makuni eronnee sitten naisten mausta. Minusta hupparit ja tennarit ovat juuri ja juuri sellaisia pikaiseen ruokakaupassa käyntiin sopivia vaatteita. Itse rakastan trenssejä, laadukkaita villakangastakkeja, nauhakenkiä (olen näihin ihan heikkona ja ostan uuden parin melkein kuukausittain haha) jne. Pitää kai koittaa bongata naiset Prismasta tennaripäivinä ja muulloin pukeutua hyvin vain "omaksi ilokseen" - kuten naiset sen sanovat :D

Siis tuo on vain minun mielipiteeni:)  Suurin osa naisista -luultavasti- pitää sinua miellyttävänä ja tyylikkäänä.

Vierailija
128/155 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää suomalaisten naisten hiusten värjääminen tumman punaruskeaksi, tumman ruskeaksi tai mustaksi. Ihan kuin mämmiä päässä, joko lyhyt tai pitkänä takkupesänä roikkuva. Kyllä pehmeä vaalea tai vaalean ruskea on kaunis. Herätkää!! Omalla vaimolla vaaleat hiukset. Mitä etelän rositoja nää mustatukat luulee olevansa...

Vierailija
129/155 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää suomalaisten naisten hiusten värjääminen tumman punaruskeaksi, tumman ruskeaksi tai mustaksi. Ihan kuin mämmiä päässä, joko lyhyt tai pitkänä takkupesänä roikkuva. Kyllä pehmeä vaalea tai vaalean ruskea on kaunis. Herätkää!! Omalla vaimolla vaaleat hiukset. Mitä etelän rositoja nää mustatukat luulee olevansa...

Jaa no minäpä vaalennan sitten hiukseni kerta sun vaimollakin on. Tuliko mieleen että monella omakin väri voi olla tumma vaikka Suomessa ollaankin.

Vierailija
130/155 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoisin että muuten ei väliä, kunhan ei ole Kånken-reppu, Converse-kengät tai Jopo-pyörä. Tosi typerän näköistä.

Naisella??? Nämä lienee tyttöjen juttuja!

Mä tunnen 35-vuotiaan naisen joka pitää pääasiassa converseita.

Jep, minä olen 49 ja käytän pääasiassa tennareita, feikki consseja :) Mitä vikaa niissä on? Kaikkihan pitää tennareita? Noo nyt on kyllä talvi, että talvella en pidä niitä...

Vierailija
131/155 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

94, missä asut? En ole koskaan nähnyt kuvailemaasi ihmistä :D

savolaisessa pikkukaupungissa mutta älä suotta etsi moisia otuksia keskustasta, etsi räkälöitten pihoilta tai siwoista

Vierailija
132/155 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma rekkalesbo-tyyli.

Vierailija
133/155 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olen minä :) eli taitaa sellaisia naisia olla enemmänkin.

Vierailija
134/155 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no voi harmi. sekä minulla että 15-vuotiaalla tyttärelläni on hyvin tumma tummanruskea hiusväri luonnostaan. ja erittäin pitkät ja paksut. kaikki suomalaiset ei ole vaaleita luonnostaan enkä ala pilaamaan hyväkuntoisia hiuksiani millään blondauksilla. on ne sen verran vahvoja aineita. ärsyynny ihan rauhassa:)

Vierailija
135/155 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värjäyksen voi tehdä myös luonnollisen näköiseksi, jolloin se ei muistuta ns. värikypärää. Tummiksi värjättyjä hiuksia enemmän minua ärsyttää se, kun jätetään kulmakarvat värjäämättä tummiin hiuksiin sopiviksi ja muutenkin meikkaamatta.  Saattaa olla epätasainen ihonväri, vaaleat tuskin ihosta erottuvat kulmat, tummat silmänaluset ja sitten luullaan, että ollaan huoliteltuja kun hiukset on värjätty.

Kaikki suomalaiset eivät ole luonnostaan vaaleita, todellakaan. Ihan yhtä luonnottoman näköistä on, kun tummahiuksinen vaalentaa hiuksensa huomattavasti omasta väristä poikkeavaksi.

Vierailija
136/155 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä voi olla kymmenen sivua ilman, että selvästi yksissä tuumin on todettu leopardi- tai seeprakuvioidut vaatteet tai muut mukana kannettavat asiat vastenmielisimmiksi. Ai niin, koska AV.

Vierailija
137/155 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä mamma menee heti huomenna ostamaan Marimekkoa, Converset, Kånken-repun ja Jopon. Sen jälkeen linkitän joka ilta kuvani tänne palstalle ja ihan vaan teidän pikkusielujen kiusaksi.

No meneppä vitun mielesipahoittaja. Tällaisia ketjuja tehdään vaikka missä palstoilla,mutta kuinka ollakaan,

vauvapalstalla loukkaannutaan! Itke vähän.

Jaa-a , kukas se nyt mielensä pahoitti:D

Vedä hyvä ihminen nyt henkeä ettet tukehdu!

Vierailija
138/155 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskien naisten tapa yrittää kopioida hoikkien naisten tyyliä niin, että tukkijalat paistaa ja läski pursuaa

Vierailija
139/155 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mukamas sporttityyli. Salivermeet päällä arkikäytössä. huoh.

Vierailija
140/155 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on converset ja kånken. 40 v juristi enkä välitä pätkääkään, jos joku paheksuu. Juristin univormu on sitten töissä päällä.

Hehe, miten luulet että tuo juristi liittyy tähän? Nostaako se jollain tavalla arvoasi, vai haluatko sanoa, että myös korkeasti koulutetut voivat pukeutua tyttömäisesti ja halvannäköisesti?

Niin kauan kun pukeutuu converseihin tai kånkeniin, on aivan turha puhua yhtään mitään koulutuksesta, Suomi vaan nyt sattuu olemaan hipstereiden luvattu maailma.