Vastenmielisin tyyli naisella?
Itse sanoisin että muuten ei väliä, kunhan ei ole Kånken-reppu, Converse-kengät tai Jopo-pyörä. Tosi typerän näköistä.
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sanoisin että muuten ei väliä, kunhan ei ole Kånken-reppu, Converse-kengät tai Jopo-pyörä. Tosi typerän näköistä.
Naisella??? Nämä lienee tyttöjen juttuja!
Mä tunnen 35-vuotiaan naisen joka pitää pääasiassa converseita.Ai kauhee, mun ystävän äidillä, ikää noin 60 on Converseja! Iik, kääk, kamalaa, hirrrveetä, ää en kestä, hajoan, kualen...
Tiedättekö milloin nuo kengät ovat tulleet markkinoille? No kauan ennen tätä nykyistä nuorten buumia. Samoin Kånkenit ja Jopot. Että näin, pää pois persauksesta.Mun entisellä työpaikalla oli 30 nainen, joka käytti pillifarkkuja, huppareita tai muuten tiukkoja paitoja ja converseja. Tukka aina auki tai korkealla nutturalla. Meikkinä nude tai ei mitään.
Siis kolmekymppinen? Nyt kyllä naurattaa, jos 30-vuotias ei saisi pukeutua pillifarkkuihin ja converseihin :D
Mä alan ymmärtää, miltä suomi-naisen kuuluu näyttää: vaaleanruskea-polkka tai lyhyt tukka. Hengettömät tai mahd huomaamattomat silmälasit. Mustat vähän löysät farkut, ehkä tummansinisetkin käy. Kukkaneule ja päällä tummansininen neule. Pienet kultaiset korvakorut, ei huulipunaa ettei vaan herätä huomiota. Käsilaukku pieni musta tai pitkähihnainen marilaukku, tässä unikkokin jopa ok. Kengät mustat tai ruskeat, ei korkoa, mahd neutraalit. Takki musta tai harmaa duffeli, kaulassa ohut huivi tuomassa "väriä", ehkä vihreä. Paheksuu kaikkia ja kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on :) Itse taas en tykkää sellaisesta ylilaitetysta tyylistä enkä kullanvärisistä koristeista.
Vierailija kirjoitti:
Mä alan ymmärtää, miltä suomi-naisen kuuluu näyttää: vaaleanruskea-polkka tai lyhyt tukka. Hengettömät tai mahd huomaamattomat silmälasit. Mustat vähän löysät farkut, ehkä tummansinisetkin käy. Kukkaneule ja päällä tummansininen neule. Pienet kultaiset korvakorut, ei huulipunaa ettei vaan herätä huomiota. Käsilaukku pieni musta tai pitkähihnainen marilaukku, tässä unikkokin jopa ok. Kengät mustat tai ruskeat, ei korkoa, mahd neutraalit. Takki musta tai harmaa duffeli, kaulassa ohut huivi tuomassa "väriä", ehkä vihreä. Paheksuu kaikkia ja kaikkea.
Kuvailit suunnilleen minut, paitsi että mulla on myös converset ja kånken-reppu, enkä paheksu.
Huvittavaa, miten kolmekymppinenkin on joidenkin mielestä niin vanha, ettei saisi mitään enää käyttää. Ootte varmaan itse jotain 15-20-vuotiaita. Tulette sitten muutaman vuoden päästä huomaamaan, että ei se ihminen ja vaatemieltymykset niin kamalan paljon muutu, kun täyttää 30. Haluan todella nähdä kuinka itse hautaatte silloin kaikki ne vaatteet, joista ennen piditte, ja muututte yhdessä yössä tädeiksi ja sediksi, mummoiksi ja papoiksi. Hei, kolmekymppinen on vielä nuori ihminen. Saatat elää kasivitoseksi, ehtii harmaantua myöhemminkin..
Vierailija kirjoitti:
Converset tietysti yli 20v naisilla on hoopot.
No mä olenkin aina ajatellut, että multa puuttuu joku ihme naiseus-geeni... Mulla on sekä tavallisia tennareita että paritkin Converset... ja maikkarit - ja Jopokin mulla on ollut, mutta annoin sen tytölleni. Oon siis reilusti yli nelikymppinen enkä ole lepakko enkä androgyyni tms. Tai sitten en ole tiennyt olevani.
Rekkalesbo-look. Aivan karsee tyyli, naisen irvikuva.
Sotkunuttura (eikö niitä hiuksia voi pestä ja kammata?) ja juoksutrikoot, joita käytetään muualla kuin lenkillä.
Vastenmielisin tyyli miehellä=kaikki muu paitsi huppari, farkut/reisitaskuhousut ja Adidaksen lenkkarit/maiharit. 80 prosenttia suomal miesten tyylistä on kuraa.
T:nainen
Ps Konssit on ihanat, harmi ettei sovi omaan jalkaan
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta suosittelen uusnatsi tyyliä.
Ihmiset pysyvät mukavasti kauempana.N31
Mä en ainakaan pysy. En ymmärrä, miksi tykkään natsien ja skinien tyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielisin tyyli miehellä=kaikki muu paitsi huppari, farkut/reisitaskuhousut ja Adidaksen lenkkarit/maiharit. 80 prosenttia suomal miesten tyylistä on kuraa.
Nojuu, on huomattu ettei naiset kauheasti arvosta miehen pukeutumista. Saan eniten katseita ja hymyjä (ihan perkeleesti... not, mutta kuitenkin) kun käyn lauantaina kaupassa tavallisissa farkuissa, tennareissa ja ulkoilutakki päällä pienessä sängessä. Sitten kun oikein laittaudun, ei huomiota tule niin kauheasti. No, se on myönnettävä, että rennon asiallinen ja hyvin istuva kauluspaita on pillumagneetti. Näytän toki omastakin mielestäni parhaalta siinä :D
Mutta siis ihan kuin naiset pitäisivät huonosta pukeutumisesta miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nojuu, on huomattu ettei naiset kauheasti arvosta miehen pukeutumista. Saan eniten katseita ja hymyjä (ihan perkeleesti... not, mutta kuitenkin) kun käyn lauantaina kaupassa tavallisissa farkuissa, tennareissa ja ulkoilutakki päällä pienessä sängessä. Sitten kun oikein laittaudun, ei huomiota tule niin kauheasti. No, se on myönnettävä, että rennon asiallinen ja hyvin istuva kauluspaita on pillumagneetti. Näytän toki omastakin mielestäni parhaalta siinä :D
Mutta siis ihan kuin naiset pitäisivät huonosta pukeutumisesta miehellä.
Ei hupparit ja tennarit miehellä ole huonoa pukeutumista, normcore:) Niihin Zuckerbergin pukeutuu. Huonolaatuisesta kauluspaidasta tulee mieleen verkostomarkkinoija (Zinzino you know) tai mies joka haluaa vaikuttaa todellisuutta fiinimmältä.
Minihame mallia roiskeläppä varttuneemmalla naisella. Jokaiselle toivoisin itsekritiikkiä sen verran että tajuaisi kun on liian vanha käyttåmään liian lyhyitä hameita ja avonaista paitaa. Mutta ei sitä kaikki tajua ;-)
Maisatorppamainen, mariannekalliomainen tai tuksumainen 'tyyli'. 'Pinkahtava' huulikiilto ja tummat rajaukset huulissa. Huono ja pitkä hiuslisäke, keltaiseksi tai pikimustiksi värjätyissä ohuissa hiuksissa.
Sellainen mahdollisimman halpa-look eli kulman takaa tissit tulee ensin, sitten ripset ja tukka, kengät ja vasta sitten koko muu matami. Pahimmassa tapauksessa majavani heittää vielä moikat. Ei näin. Sitä voi olla näyttävä ilman mauttomuuttakin.
Jostain syystä olen alkanut inhota runo-tyttö tyyliä. En tiedä miksi. Jotenkin vaan niin pikkusievä.
Mua ärsyttää sellainen yli-räväkkä "rock"- tyyli.
Että on niittiä tekonahkakengissä ja laukussa ja takissa ja vyössä ja kaikenmaailman ketjuja ja blingblingiä. Yleensä vielä hiukset on tummat/mustat jollain shokkivärjätyillä raidoilla. Teineillä tuo menee, mutta kun usein tuota näkee viiskybäsillä uutta nuoruutta elävillä "rokkimammoilla". Ollaan vielä olevinaan niin rokkia ja rollia kun on käyty fanittamassa jotain nightwishiä ja otettu se persoonallinen "just mun tyylinen" ihku perhonen yläselkään. Ja sit hoetaan että kun mä oon aina ollu niiiiiiin rokkimamma.
Joo, äiti on tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
jaa-a.. Mun mielestä ikävän näköistä on likaisuus ja epäsopivuus. Esim. jos ylipainoa on 20 kiloa niin se minihame ja tiukka paita ei välttämättä ole kovin kivan näköistä. Liika meikki ja hajusteet on myös pahasta. Ihmisten täytyisi opetella pukeutumaan kokonsa mukaan, varsinaisesti tyylistä en osaa sanoa mitään, koska se on makuasia eikä niistä sovi kiistellä.
Kuvailit tuksun!
Vierailija kirjoitti:
Näyttäkää ihan niin tyhmältä kuin haluatte :D
Silti kuolen nauruun kun lauma identtisiä tyttöjä polkee jonossa Jopolla kouluun Kånken-reppu selässä, nilkat paljaana ja Converset jalassa. IPhonet kädessään, jopa polkiessaan.A361p
Tämä teinitytön äiti ei yhtään tykkää tällaisesta vinoilusta. Teinitytöt ovat hellyttävän näköisiä. Mami on hyvin vihainen, jos tytöille nauretaan.
Muistan, kuinka ala-asteella ei saanut käyttää ruskeita vaatteita, koska ruskea oli kakan väri. Jollakin tämä jäänyt näemmä vielä aikuisikään asti päälle? "kakan väri, yäk hei..."