Vastenmielisin tyyli naisella?
Itse sanoisin että muuten ei väliä, kunhan ei ole Kånken-reppu, Converse-kengät tai Jopo-pyörä. Tosi typerän näköistä.
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Tämä mamma menee heti huomenna ostamaan Marimekkoa, Converset, Kånken-repun ja Jopon. Sen jälkeen linkitän joka ilta kuvani tänne palstalle ja ihan vaan teidän pikkusielujen kiusaksi.
No meneppä vitun mielesipahoittaja. Tällaisia ketjuja tehdään vaikka missä palstoilla,mutta kuinka ollakaan, vauvapalstalla loukkaannutaan! Itke vähän.
jaa-a.. Mun mielestä ikävän näköistä on likaisuus ja epäsopivuus. Esim. jos ylipainoa on 20 kiloa niin se minihame ja tiukka paita ei välttämättä ole kovin kivan näköistä. Liika meikki ja hajusteet on myös pahasta. Ihmisten täytyisi opetella pukeutumaan kokonsa mukaan, varsinaisesti tyylistä en osaa sanoa mitään, koska se on makuasia eikä niistä sovi kiistellä.
Hippityyli, vasemmistotyyli, tuulipukutyyli muuten kuin lenkillä. Värittömät vaatteet tai kokemustaan pukeutuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaleat hiukset yhdistettynä pinkkeihin vaatteisiin.
Tarkoitatko valkoiset hiukset yhdistettynä? ne on kamalat jo yksistään kenellä vaan kun ei tajuta että vaalea voi olla muutenkin kuin vety valkoinen tai kananmuna
Ei kun tarkoitan vaaleita. Perusblondi vaaleanpunaisissa vaatteissa on jotain karseaa.
:D rakastat varmaan tätä lookia: http://chicago187.blogspot.fi/2014/02/shades-of-pink.html
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa Kånken-muoti ja sen vihaaminen. Ostin Kånkenin varmaan 10 vuotta sitten, koska se on sopivan pieni reppu ja nyt en voi käyttää sitä enää koska muoti.
Mä en ymmärrä sun kaltaisia ihmisiä. Onko niin huono itsetunto että pitää miettiä et onko tää nyt muotia vai ei ja voinko käyttää vai ei.. Mitä väliä ? Miks aina pitää tehdä kaikki niin että mitä muut ihmiset minusta ajattelee? Hankkikaa vähän itsetuntoa niin ei tarvi miettiä tuollaisia. Mä kulen pää pystyssä just semmosena ku haluan, ihan yks lysti jos joku jotain sattuu ajattelemaan..
Arkena minusta on yks ja hailee, mitä akoilla on päällään, kunhan on ehjää, puhdasta ja riittävän peittävää.
Yhdistän tämän nyt juhlapukeutumiseen. Itsenäisyyspäivän vastaanotolla, valtakunnan ykkösjuhlissa, oli monia nuoria naisia, joiden tyylitaju oli pettänyt ankarasti. Numeroitu ohimokaljuinen äkäisen ja pelottavan näköinen nainen sekä hänen "kavaljeerinsa" mustassa halaatissa, pelottava pari. Monella käsivarsi tai jopa molemmat hakattu täyteen kuvia ja sitten hihaton juhlamekko, ei herranen aika. Ne kuvitetut käsivarret sopivat juhannuskekkereihin kavereiden kanssa, mutta ei iltapukujuhlaan. Ja se naispari, toinen joku taiteilija, täysin arkiromppeissa juhlissa. Polvipussilliset virahtaneet housut, toisella jopa kirjavat, paksut sukat ja kengät, jotka jossain toisessa tilanteessa olisivat ehkä, siis ehkä, olleet jopa hauskat. Nyt kun linnassa ei enää näy edes vanhemman polven naisilla hyllyviä alleja, niin johan alkavat nuoret naiset "kunnostautua" mauttomalla pukeutumisella. Ylimielisyyttä!
Kånkenit ja Jopot ovat ihan OK, tennaritkin sopivassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa Kånken-muoti ja sen vihaaminen. Ostin Kånkenin varmaan 10 vuotta sitten, koska se on sopivan pieni reppu ja nyt en voi käyttää sitä enää koska muoti.
Otan osaa. Mulla Kånken on nyt haudattu kellariin, jossa conssit ovat majailleet jo pari vuotta. Conversen muuttuminen hipstereiden myötä sopulimerkiksi vituttaa vielä enemmän kuin noiden reppujen, koska olin vannoutunut conssien käyttäjä. Olisi kiva tietää, mitkä merkit ovat seuraavaksi massamuodin Niitä Ainoita Oikeita, että osaisi välttää.
Erilaisten ihmisten arvostelu on suorastaan aika vastenmielinen tyyli naisella/tytöllä! Mutta se kertookin huonosta itsetunnosta lähinnä sekä tietty tekemisen puutteesta kun aikaa on moiseen !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. Mulla Kånken on nyt haudattu kellariin, jossa conssit ovat majailleet jo pari vuotta. Conversen muuttuminen hipstereiden myötä sopulimerkiksi vituttaa vielä enemmän kuin noiden reppujen, koska olin vannoutunut conssien käyttäjä. Olisi kiva tietää, mitkä merkit ovat seuraavaksi massamuodin Niitä Ainoita Oikeita, että osaisi välttää.
Oi, kasvata nyt edes vähän selkärankaa. Mahtaa olla rankkaa olla noin riippuvainen toisten mielipiteistä. Hirvittää ajatellakin. Valitsetko ihmissuhteetkin kyseisellä mentaliteetilla?
Kyllä parasta mitä vanhemmat voivat lapsilleen tarjota on edelleen se hyvä itsetunto.
Oih, mulla on suuuuuret tatskat, kånken, conssit ym ym ja pidän itseäni tosi tyylikkäänä ja nättinä :)
76, se on hyvä elää valheessa. En sitä sano ettetkö voisi olla nätti, mutta nuo mainitsemasi asiat rumentavat paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi, kasvata nyt edes vähän selkärankaa. Mahtaa olla rankkaa olla noin riippuvainen toisten mielipiteistä. Hirvittää ajatellakin. Valitsetko ihmissuhteetkin kyseisellä mentaliteetilla?
Kyllä parasta mitä vanhemmat voivat lapsilleen tarjota on edelleen se hyvä itsetunto.
Älä viitsi lässyttää jostain selkärangasta tai itsetunnosta.
Ajatellaanpas, että olet hankkinut vuosia sitten punaisen paidan, jota rakastat ja jota haluan aina pitää, siis lempivaate. Kun punainen paita kuluu puhki, ostat uuden samanlaisen. Eräänä päivänä huomaat, että 2/3 vastaantulijoista on myös pukeutunut samanlaiseen punaiseen paitaan, jota olet aina pitänyt oman vaatetuksesi kulmakivenä. Joko alkaa vituttaa? Haluatko vielä käyttää punaista paitaa?
Epähygieenisyys on aina vastenmielistä, oli millaiset vaatteet/hiukset tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kovemmat ajat, sen enemmän tuntuu joitakin hippityyli ärsyttävän. Tähän nähden on hauskaa, että Slushissa haastateltu autokauppias puhui kuinka ne näyttävästi esiintyvät pukumiehet on aina persaukisia ja ne joilla on todellisuudessa rahaa ovat hampinnäköisiä.
Ai niin se vastaus alkuperäiseen kysymykseen. Mielestäni ärsyttävin tyyli naisella on kaikki ne tyylit, jotka viittaavat armeijaan ja tappamiseen, eli Camo kaikssa muodoissaan.
Voi pitää hyvinkin paikkaansa, mitä rikkaampi sitä pihimpi mies, jotka eivät laita rahaa turhuuksiin kuten ulkonäköönsä.
Vierailija kirjoitti:
Ituhippi/intian basaari-hippi-tyyli. Hiirenharmaat paskasen näköiset takkuiset hiukset/rastat, haisevannäköiset koinsyömät vaatteet vuodelta 99, lävistyskoruja ja venytyksiä, ranteet täynnä jotain henkisiä rannekoruja ja laukkuna maata pitkin laahaava kangaskassi.
Yök.
"henkisiä rannekoruja"
:D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Housujen lahkeet sullottu ruskeisiin saappaisiin. Hyi helvetti.
No mihin mä ne lahkeet sullon? :D
Minkälainen muuten on kouvolatukka?
Yritin laittaa kouvolatukan mutta yp ilmeisesti poisti sen, mene googlen kuvahakuun ja kirjoita siihen kouvolatukka, pari ekaa kuvaa selventää :)
ap
Freddyt.. Kaikki tajuavat, minkä takia nuita housuja pidetään (korostetaan persettä), näyttävät mauttomilta ja saa kantajansa näyttämään tosi halvalta... :D kyllä sen hyvän perseen perusvaatteistakin näkee.
http://files.fitfashion.fi/wp-content/uploads/sites/10/2015/07/Freddy2…
http://picture-cdn.wheretoget.it/0igvzm-l-610x610-jeans.jpg
http://picture-cdn.wheretoget.it/ylgboj-l-610x610-jeans-freddy--push-pu…
Ituhippi/intian basaari-hippi-tyyli. Hiirenharmaat paskasen näköiset takkuiset hiukset/rastat, haisevannäköiset koinsyömät vaatteet vuodelta 99, lävistyskoruja ja venytyksiä, ranteet täynnä jotain henkisiä rannekoruja ja laukkuna maata pitkin laahaava kangaskassi.
Yök.