Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miksi/miksi et?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (17)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi/miksi et?

Liiankin haluttavana. Miehelläni seisoo heti kun suunnilleen katsonkin hänen suuntaan. Välillä toivoisin vähän pidempää esileikkiä tai hitaampaa rakastelua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Pitää haluttavana. Koskettelee, lähettelee ihania viestejä, kehuu kauniiksi ja meillä on aktiivinen sekä himokas seksielämä.

Vierailija

Viikonloppuna halusi panna neljä kertaa noin tunnin välein. Ja pantiin kyllä muutenkin, mutta toi että haluaa monta kertaa peräkkäin, niin oletan että pitää haluttavana.

Vierailija

En. Ei se olisi pitänyt yllä sivusuhdetta, jos minä olisin haluttava. Oli meillä ihan normaalisti seksiä tuon suhteenkin aikana, mutta kai sille olisi kelvannut kuka vaan.

Vierailija

Koen, koska meillä on seksiä, mieheni kehuu, katselee ja koskettelee minua. Mutta ei se joka hetki mua halua. Kun itselläni on homssuinen/ruma/lihava olo, se vaikuttaa myös siihen, miten mies näkee minut. Olen haluttavimmillani silloin, kun itsekin koen olevani haluttava.

Vierailija

Ei pidä, kuin ehkä puutteessa jonain mitä nyt panna. Tiedän, että kun ehdin teen valintani. Kaipaan olla haluttava.

tyttönenolenmavain

Ainakin kehuu, lähettelee viestejä joka päivä, tarraa toisinaan pepusta kiinni kun kävelen ohi tms, seksi on kiihkeää vaikka sitä saisi mielestäni olla useammin kuin 1-2x viikossa. Ollaan oltu yhdessä 5 vuotta joista 4 asuttu yhdessä.

N23

Vierailija

Hyvin tunnun kelpaavan :) Harrastetaan aktiivisesti seksiä, kosketellaan toisiamme, annetaan pusuja ja ihan vaan katellaan toisiamme.

Vierailija

Kyllä vaan. Kehuu todella paljon, puhuu muutenkin kauniisti, haluaa seksiä ja paijausta paljon. Tulee ihan muuten vaan suukottelemaan ja silittämään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi/miksi et?

Liiankin haluttavana. Miehelläni seisoo heti kun suunnilleen katsonkin hänen suuntaan. Välillä toivoisin vähän pidempää esileikkiä tai hitaampaa rakastelua...

Juu, niin varmaan.

Vierailija

Mä en pidä itseäni haluttavana, joten automaattisesti ajattelin, ettei mieskään halua mua.

Mulla on ollut itsetunto nollo, kun mun isot pulleat rintani ovat niin rumat ja roikkuvat. Hyviä rintsikoita on, että näytän uhkealta vaatteet päällä. Rakastellessa en ole antanut riisua rintsikoita pois pitkiin aikoihin tai vaan pimeässä, kun niin nolottaa nää..

Viime viikolla se sitten kyseli: "mitäs vittua se tämmöinen on?! Jos mä haluan nähdä tissit, niin kyllähän niitä netissä näkee, mutta jos haluan nähdä parhaat tissit, niin tulen tasan oman Rouvan luo niitä kattomaan ja puristelemaan - vasta väitteitä ei kuunnella!"

Eihän tuo muille toimi, mutta sisältää paljon meidän keskenäistä huumoria ja boosti oli valtava. Vieläkin järjettömän hyvä mieli. Onhan sitä seksiä pari kolmekin kertaa viikossa ennenkin.. viikon ajan ollut sitäkin kiihkeämpää. Se vaan sano niin ihanasti ja toimi, oikeassa kohdassa.

Joten nähtävästi mä olen hänestä haluttava. Enemmän hän tekee aloituksia kuin mä, vaikka himoitsen jatkuvasti.

N43