Veljen poikaystävällä tunteita MUA kohtaan?!?

Vierailija

Siis mitä ihmettä? Ovat seurustelleet jo kolme vuotta, ja oon aina tullut tosi hyvin toimeen "Riston" kanssa. Tämä "Risto" ei ole koskaan seurustellut naisen kanssa, vaan on ihan pienestä asti tienny olevansa homo. Monet kerrat ollaan hengattu kahdestaan, miksikäs ei, ei siinä ole ollut mitään outoa kun kerran homo on (tarkotan siis että olis outoa jos viettäisin aikaa vaikkapa siskoni miehen kanssa kahden, varmaan ehkä tajuatte?). Jokatapauksessa vkloppuna "Risto" lähetti viestin, jossa kertoi että sillä on tunteita mua kohtaan ja ei oikein tiedä mitä tehdä, haluaisi jutella jne. Itelläni on tosi outo fiilis, en oikein tiiä onko hyvä idea alkaa purkaa "Riston" tunteita, ainakaan mulle. :/ haluaisin vaan uskoa että ehkä ne tunteet on vaan kaverillisia mutta kun en tiiä.. Helvetin ongelmallista ja mulla ei oo häntä kohtaan mitään sellasia tunteita, ja sanoinkin sen viestillä. Mitä ihmettä nyt teen, välit kuitenkin tästä tulee muuttumaan.. :/

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuten sanot, niin välit tulee joka tapauksessa muuttumaan, joten mitä menetät, jos juttelettekin.

Niin, ehkä vaan pelottaa koko soppa, ja mitä sitten jos/kun veljeni saa tietää asiasta? En kuitekaa ole tehnyt mitään väärää, antanut vääriä signaaleita tms. vaan koko juttu tuli itellekin ihan puun takaa.
Ap

Vierailija

Itse tykkään siitä, että asiat puhutaan halki. Mutta kaikki ei jaksa jauhaa. Mua puhumattakaan asiat jää vaivaamaan enemmän. Ja sit on näitä tilanteita, kun toinen ei ole halunnut puhua, ja nyt on oudot välit. Ja kuitenkin joudutaan olemaan tekemisissä.

Yksikin tilanne on sellainen, että vieläkin haluaisin "pakottaa" toisen keskustelemaan, jotta tulisi selväksi, että joo, mulla on tunteita, mutta kyse on kaverillisista tunteista. Mutta luultavasti tuolla pointilla ei ole merkitystä, kun toista ei se kaveruuskaan kiinnosta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Risto ei siis taidakaan.olla homo.

Voiko tää johtua nyt jostain kokeilunhalusta tms. Kun hän ei ole koskaan seurustellut naisen kanssa, ja ehkä haluais kokeilla tai jotain.. :| en tiiä, sekasin tässä on jo pää kun vatvoo tätä asiaa.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanot, niin välit tulee joka tapauksessa muuttumaan, joten mitä menetät, jos juttelettekin.

Niin, ehkä vaan pelottaa koko soppa, ja mitä sitten jos/kun veljeni saa tietää asiasta? En kuitekaa ole tehnyt mitään väärää, antanut vääriä signaaleita tms. vaan koko juttu tuli itellekin ihan puun takaa.
Ap

Totta kai koko soppa pelottaa. Mutta ei se poistu sillä, että laitat pään pensaaseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään siitä, että asiat puhutaan halki. Mutta kaikki ei jaksa jauhaa. Mua puhumattakaan asiat jää vaivaamaan enemmän. Ja sit on näitä tilanteita, kun toinen ei ole halunnut puhua, ja nyt on oudot välit. Ja kuitenkin joudutaan olemaan tekemisissä.

Yksikin tilanne on sellainen, että vieläkin haluaisin "pakottaa" toisen keskustelemaan, jotta tulisi selväksi, että joo, mulla on tunteita, mutta kyse on kaverillisista tunteista. Mutta luultavasti tuolla pointilla ei ole merkitystä, kun toista ei se kaveruuskaan kiinnosta.

Kyllä mäkin tykkään selvittää asiat, mutta tää tilanne on vaan outo. Ja kun musta tuntuu että olis huono idea että "Risto" selvittäis tunteitaan mulle. Tai en tiiä kuinka varma on tunteistaan, niin en halua mennä sörkkimään sitä asiaa näin tuoreeltaan.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sä oot kuule niin ihana, että homotkin muuttuu heteroiks, kun sut tapaa.

Juu näinhän se on nähtävä. :D
No ei vaan, toivon vaan että se nyt sekottaa omia tunteitaan mielessään..
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Risto ei siis taidakaan.olla homo.

No kyllä itse heterona olen ihastunut kerran naiseen

Monet itseään heterona pitävät ovat oikeasti bi-seksuaaleja. Ristokaan ei taida olla homo vaan bi.

Vierailija

Sanoisin hänelle, että ei lähdetä tuolle tielle ja että en ole hänestä kiinnostunut. En haluaisi edetä tuollaisen asian kanssa millään tasolla, ettei tahattomasti synny uusia ulottuvuuksia ja syvyyksiä teidän välille. Pidä suhde mahdollisimman asiallisena vaan.

Vierailija

Voi olla kokeilunhalua, voi olla että Risto on vaikka bi. Tee niin kuin parhaaksi näet. Itse en tuossa tilanteessa varmaan ryhtyisi millekään, käskisin pojan mennä itseensä ja miettiä mitä elämältään haluaa.

Vierailija

Vain naisella on näitä ongelmia. Olet vähän flirttaillut ja mieli tekee veljeä, nyt täältä vahvistusta tunteelle ja panolle, eikö?

Herää nyt se on sen veli ja se haluu vaan piluu. Sä oot idiootti.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat