Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sais thigh gapin?

Vierailija

Treenivinkkei? Kokemuksii?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et välttämättä mitenkään.

Ihan jokainen voi halutessaan saavutaa laihat jalat ja sen myötä kunnollisen thigh gapin!

Ap, syö puhtaasti ja liiku aerobisesti.

Muuttuuko se vartalon anatomia samalla puhtaasti syömällä?

Vierailija

ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ihan jokainen voi halutessaan saavutaa laihat jalat ja sen myötä kunnollisen thigh gapin!

Niin tai ole mieluummin syömättä kokonaan! Kun painat semmoiset rapiat 30 kg, on jalkojen välissä ihan taatusti melkoinen gäppi!

Ihme tyyppejä sitä onkin...

Vierailija

Sehän on ihan vanhanaikaista jo. Nyt pitää tulla poimu reisien ja lantion väliin kun istuu. Paljon helpompi toteuttaakin.

Vierailija

ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Muuttuuko se vartalon anatomia samalla puhtaasti syömällä?

On kyse läskistä sisäreisissä, ei niinkään vartalon anatomiasta. Itselläni on kapea lantio ja suorat jalat. Luulin itsekin aluksi että thigh gap olisi mahdoton, vaan ei ollut!
jos haluaa pysyä terveessä painossa, niin ei välttämättä ole mahdollista. Alipaino EI ole terveellinen paino.

vitun gäpit

Mitä hieneoa siinä gäpissä on?
Bikini bridgekin näyttää kauheelle?
Mun mielestä sellainen perse/reidet on parhaat missä perseposket on pyöreät, pehmeät ja reiden/perseen kohdalla on sellainen selvä pykälä tai raja mitä pitkin sormia kuljettamallla menee pillulle ja kunnolla pyllistämällä vasta pillu paistaa pulleana.

Vierailija

Itse olen hyväksynyt, ettei minulla koskaan tule olemaan sellaisia ihania, hoikkia ja kaarevia reisiä. Teoriassa voisin toki laihduttaa niin paljon, että reiteni olisivat ohuet, mutta siinä vaiheessa ylävartaloni näyttäisi jo järkyttävän kuihtuneelta. Elän mieluummin paksujen ja naisellisten reisieni kanssa.

Vierailija

Mänkääs vänkäämään alipainosta ja muusta muualle. Avatkaa vaikka oma ketju, tähän ketjuun piti antaa VINKKEJÄ!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä hieneoa siinä gäpissä on?
Bikini bridgekin näyttää kauheelle?
Mun mielestä sellainen perse/reidet on parhaat missä perseposket on pyöreät, pehmeät ja reiden/perseen kohdalla on sellainen selvä pykälä tai raja mitä pitkin sormia kuljettamallla menee pillulle ja kunnolla pyllistämällä vasta pillu paistaa pulleana.

Sä oletkin mies, ilmeisesti. Mene runkkaamaan jollekin Kardashianille :D Vinkkejä sulla kun ei ollut antaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mänkääs vänkäämään alipainosta ja muusta muualle. Avatkaa vaikka oma ketju, tähän ketjuun piti antaa VINKKEJÄ!

Kahdessa ekassa viestissä kerrottiin jo kaikki oleellinen. Siitä vaan yrittämään.

Vierailija

Riippuu jo ihan ruumiinrakenteesta. Onko sulla leveä lantio? Jos olet normaalipainoinen eikä sulla ole, niin en usko että edes saat ilman rasvaimua tms.

En ymmärrä miksi pitää saada jokin yksi tietty piirre. Thigh cap näyttää hyvältä vain silloin, jos se tulee luonnostaan. Jos se on väkisin laihdutettu niim lantiossa/reisien ulkosyrjässä ei ole enää sitä kontrastia, mikä tekee thigh capista seksikkään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat