Miten sais thigh gapin?
Treenivinkkei? Kokemuksii?
Kommentit (26)
Mä oon 174cm ja kun painoin pari vuotta siten 43kg, mulla EI ollut thigh gapia. Kyllä, vitutti. Olin rääkännyt itseäni vuosikaudet, ja siltikään en saanut mitä tavoittelun. Kaiken lisäksi jengi piti mua täysin normaalipainoisena. Joskus se laihuus ei vaan näy, toiset näyttää bmi24:kin hoikilta. Kroppa ja niiden paino on kaikkea mutta kuin vertailtavissa muihin. Valitettavasti.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et välttämättä mitenkään.
Ihan jokainen voi halutessaan saavutaa laihat jalat ja sen myötä kunnollisen thigh gapin!
Ap, syö puhtaasti ja liiku aerobisesti.
Muuttuuko se vartalon anatomia samalla puhtaasti syömällä?
On kyse läskistä sisäreisissä, ei niinkään vartalon anatomiasta. Itselläni on kapea lantio ja suorat jalat. Luulin itsekin aluksi että thigh gap olisi mahdoton, vaan ei ollut!
jos haluaa pysyä terveessä painossa, niin ei välttämättä ole mahdollista. Alipaino EI ole terveellinen paino.
No joo, normaalipainoisilla ei kauniita gäppejä näy, ja sen saavuttaminen on monelle mahdotonta sen kokoisena. Ap ei kuitenkaan ilmaissut haluavansa pysyä normaalikokoisena.
Alipainon terveellisyydestä voi olla montaa mieltä.
No jaa. Mun BMI on 24 ja reidet osuu yhteen vain parin sentin matkalta yläreisissä. Sen ala- ja yläpuolella on aukko, vaikka jalkaterät ja polvet ovat yhdessä. Ei varmaan montaa kiloa tarvitsisi laihduttaa, kun reidet jo erkanisivat kokonaan. Riippuu ihan lantion ja reisien mallista. Minusta ainakin se on nimenomaan kaunista, kun reisien ulkoreunat on kauniin kaarevat ja väliin jää vähän ilmaa. Kaksi syömäpuikkoa kaukana toisistaan ei sen sijaan ole kaunista millään muotoa.
Vierailija kirjoitti:
mikä se sellaine thigh gäp on???
Rako jalkojen välissä kun jalat ovat yhdessä
http://hotandefficient.com/wp-content/uploads/2014/10/thigh-gap.png
Lättänät pakarat näillä tight gap henkilöillä ja vanhana tulee se rako isonemaan ja siitä seuraa länkisääret. Nämäkin oli joskus kuuminta hottia.
Mulla on thigh gap vaikka olen 173cm ja painan 70kg... se vaan riippuu siitä lantion rakenteesta. Mulla on leveä lantio. Kapea ja Sir lantio on kivampi joten älä nyt yhtään yritä sitä reisirakoa hankkia