TV1 Itsenäisyyspäivän vastaanotto - keskusteluketju
Tähän keskustelua TV1 itsenäisyyspäivän ohjelmista. Nyt alkaa itsenäisyyspäivän paraati ja ihan kohta Linnan juhlat.
Mitä odotat tai KETÄ odotat Linnan juhliin?
Itse pidän kovasti kun Pekka Hyysalo kutsuttiin :)
Kommentit (859)
Miksi Chisulla on tämä Madonna-tyyli?
Vierailija kirjoitti:
Robinin Rautavaara-versio oli mahtava!
Katu-uskottavuus noihin lauluihin nolla.
Mitähän varten tuo Lemmenletkukin tuolla linnassa on?
Nää jatkojen artistit kuulostaa jotenkin tosi pahalta kaikki. Johtuuko mun korvista vai laulaako nuo kaikki epävireisesti??
Leppilampi shuhauttaa äsShää. Näyttelijän pitäisi osata puhua selkeämmin. ässhhh :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas se tuli nähtyä. Suomalaisilla ei ole tyylitajua: vääränlaisia asuja, mauttomia kampauksia ja monella naisella rillit iltapuvun kanssa.
Huokaus ja vielä kerran huokaus.
Siis häh? Eikö silmälaseja mukamas saisi käyttää iltapuvun kanssa? Sokkona pitäis törmäillä muihin? Huokaus itelles :)
Näköjään sullakaan ei ole etikettisäännöistä tietoa, kuten ei myöskään linnan juhlijoilla. Huokaus.
Mutta jos ne piilolinssit eivät vaan sovi, niin mitä muuta mahdollisuuta on kuin rikkoa etikettiä?
Mielestäni muuten silmälasit kieltävä sääntö on aika tyhmä. Saman tien voitaisiin sitten kieltää myös kävelykepit ja kuulolaitteet, nehän ne vasta rumia ja arkisia ovatkin.
Ois chisu vetäny jotain menevämpää, onko tää joku virsi, häh?
Miks Lenni-Kalle on niin ihana? Voisin vähän paijailla...
Chisulla hieno mekko. Vois olla vaa menevampaa musaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista silmälaseista. Jos joskus pääsisin linnaan niin olisi pakko pitää laseja kun piilolinssit ei käy...tai sitten pitäis ottaa opaskoira matkaan.
Silmälasit ei kuulu tämän tason eleganssiin, paitsi siis Suomessa.
Puolisokeanako pitäis pyöriä?
Jos on pakko käyttää juhlapuvun kanssa silmälaseja, niiden tulisi olla juhlavat. Ei viisi vuotta sitten arkikäyttöön hommatut muovikakkulat.
Mahtavia vetoja ollut tähän asti! Robin yllätti positiivisesti heittäytymisellään. Mutta nyt tuntuu vähän tyhmältä että Chisu vetää tämänhetkistä sinkkubiisiään tuolla. Muiden biisit ovat liittyneet päivän teemoihin tai juhlimiseen, tämä on parisuhdebiisi ihan eri maailmasta? Onko nyt oikea paikka levyn markkinointiin. Olisi vetänyt vaikka Polaris-biisin samalta levyltä niin olisi sopinut hienosti.
Makuja on monia, turha miettiä kuka on oikeassa siitä kenellä on kaunis/ruma puku tai naama. Täällä kotikatsomossa olemme vuorotelleen huokailleet Sillanpäälle, Torikalle, Robinille ja nyt vielä Mikko Leppilampi. Eipä Peltola, Juha Tapio ja moni muukaan jäänyt ilman kehuja. Kyllä Suomesta löytyy hyvännäköisiä ihmisiä.
Olin Logomossa Kummien Joulu-konsertissa firman kautta ja Leppis yllätti positiivisesti laulullaan!
Kauheen lemmekipeetä jengiä täällä :D
Itsekin toki. Leppilampi sytyttää siinä Härmä-leffassa, ei muuten. Mua nyt vähän kiihotti ne Jani Rasimuksen letit.
Robinilla on iso jalat.
eli
Isot kengät.