TV1 Itsenäisyyspäivän vastaanotto - keskusteluketju
Tähän keskustelua TV1 itsenäisyyspäivän ohjelmista. Nyt alkaa itsenäisyyspäivän paraati ja ihan kohta Linnan juhlat.
Mitä odotat tai KETÄ odotat Linnan juhliin?
Itse pidän kovasti kun Pekka Hyysalo kutsuttiin :)
Kommentit (859)
Miksi Kärpäsellä on kengät eri paria? :D Kuva aika lopussa: http://www.iltasanomat.fi/linnanjuhlat/art-1449440854856.html
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Robin ensi vuonna jo varsinaisessa juhlassakin, eikä vain jatkoilla?
Paljon mahdollista, jos ei päätä elää ihan hiljaiseloa ensi vuonna. Olisi kutsuttu jo tähän mennessä kovasti, jos olisi täysi-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Lauri Porra esiintynytkään jatkoilla? Miksei kuultu POrran bassosooloa Finlandiassa? Finlandiasta sanottiin, että Torikka laulaa ja Sibeliuksen lapsenlapsenlapsenlapsi Lauri Porra on bassossa ja tulee soolo, näin sanottiin ennakkotiedoissa, sanottiin että harjoittelivat Kämpissä ennen juhlia ja vielä Lauri Porran haastattelun yhteydessä.
Porra tuntui olevan aika "hyviksissä", kun haastattelua tekivät. Jospa sillä luopuivat ideasta?
Tuleekohan juhlista TV-koostetta? Jonkinlaista uusintaa?
Vai onko YLE Areenassa?
Vierailija kirjoitti:
Löytänee sinne viimeistään kunnon puvunkin päälle, kun jatkoilla ei ollut. En tiedä onko vähän pukuvastainen, kun ei semmosta oo pukenut edes musiikkigaaloihin missä muilla usein on puku. Eli ei tunnu mielellään pukevan päälle semmosta, jos ei oo aivan pakko. Hassu sinänsä, kun ihan varmasti näyttäis hyvältä puvussa. Mielenkiintosta myös nähä meniskö jätkä linnaankin asti eriparikengillä. En osaa oikeen sanoa, oisko se hyvä vai huono asia :D
Mä just tajusin että Heikki Lampela näyttää kärpäselle.
Vierailija kirjoitti:
Mä just tajusin että Heikki Lampela näyttää kärpäselle.
Sikshän sillä on just toinen Kärpänen kainalossa
Vierailija kirjoitti:
Miksi Kärpäsellä on kengät eri paria? :D Kuva aika lopussa: http://www.iltasanomat.fi/linnanjuhlat/art-1449440854856.html
Hän taisi lennähtää samoissa punamustissa kengissä oikeudenkäyntiinkin muutama viikko sitten. Ilmeisesti kyseessä ei siis ole vahinko. Josko hän matkii/ fanittaa Robinia?
Simon Elon kumppani oli yllättävän tuhtia tekoa, yllätyin.
Vierailija: Tarja ja Pena ♡
Olet oikeassa. Tuskin tuon kauniimmin voisi kuvailla. Tulivat käsi kädessä, niin hellyttävää.
Aika topakalta näyttää tuo Kanadan Suomen suurlähettiläs, tuli vaan mieleen eilisistä vieraista.
http://www.port.turku.fi/files/images/6_media/uutiskuvat_2014/the-ambas…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon mahdollista, jos ei päätä elää ihan hiljaiseloa ensi vuonna. Olisi kutsuttu jo tähän mennessä kovasti, jos olisi täysi-ikäinen.
Anteeksi, mutta millä meriiteillä Robin pitäisi kutsua Itsenäisyyspäivän vastaanotolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Av-mammat pääsee ketjussa haukkumaan julkkisnaisia, mutta se ei ole palstalla paljon mainostettua naisvihaa.
Kamoon tumppu.
Naiset ovat itse naisia, eivätkä muut naiset ole niiden mielestä mitään söpöjä olioita, joiden mielen pahoittamista pitää varoa. Itsellenikin tulee ikävä fiilis jos vaikka jollekin naiselle sanotaan pahasti, mutta sitten ajattelen, että nainen on naiselle ihan normaali ihminen.
En kiistä, tässä on joku himmeähkö logiikka.
Tekeekö Elina Kiikko itse meikin linnan juhliin? Aivan järkyttävän tumma silmämeikki, mustaa rajausta ja mustaa luomiväriä. . Näyttää kuin olisi saanut turpiinsa. Tuskin ammattimeikkaaja tekisi noin kovaa meikkiä? Hän näyttäisi paremmalta jos olisi raikkaampi meikki ja hymyilisi.
Leikkaakohan Tarja Penan tukan?
Nyt kun näki IS:ssa kuvan huippumallista jolla oli sama mekko kuin Kiiralla valkeni lopullisesti kuinka monta kokoa liian iso oli Kiiran mekko. Miksiköhän ostanut noin ison, kun ton kuuluisi selvästi istua eikä lötköttää edestä löysänä?
Lapsen saaminen saa usein naiset rupsahtamaan. Hassua vain, että se näköjään toimii sijaislapsitilanteessakin. Satu Taiveaholle on ilmiselvästi tullut huonompi maku ulkonäkönsä suhteen sen jälkeen, kun hänestä tuli sijaisäiti.
Minulla ei ole mitään tätä Taiveahoa vastaan, panin vain asian merkille jo hänen esiintyessään Maria Veitolan ohjelmassa.