TV1 Itsenäisyyspäivän vastaanotto - keskusteluketju
Tähän keskustelua TV1 itsenäisyyspäivän ohjelmista. Nyt alkaa itsenäisyyspäivän paraati ja ihan kohta Linnan juhlat.
Mitä odotat tai KETÄ odotat Linnan juhliin?
Itse pidän kovasti kun Pekka Hyysalo kutsuttiin :)
Kommentit (859)
Itsenäisyyspäivän vastaanotto 2015 meni jo. Nyt ollaan jo Linnan jatkoilla.
Seuraavan kerran on vuorossa sitten vuoden päästä itsenäisyyspäivän vastaanotto 2016.
Onko tuon Torikan uus levy hyvä? Kandeeko ostaa vaikka ei ole varsinaisesti klassisen ystävä?
Vierailija kirjoitti:
Nikke Ankara noussu pohjalta! Eikse ollu hukassa jonkin aikaa? Nyt vetää frakki päällä linnan jatkoilla! Go Nikke!!
Oli pahassa kunnossa, käytti huumeita ja luikki psykoosissa karkuun ihmisiä päiväkausia.
Onneksi sai apua.
Jani ja Katri, Oulun ylpeys!!!!!
Ihanat letit tolla Jani Rasimuksella <3
Robin on niin sympaattinen. Tekisi mieli silittää hiuksia ja antaa lämmin äidillinen halaus.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuon Torikan uus levy hyvä? Kandeeko ostaa vaikka ei ole varsinaisesti klassisen ystävä?
Aika pahalta tuo Torakan määkiminen kuulostaa.
Miks ma repesin Ku robinin jalkeen toi torikka tuli vetaa hopeisen kuun :D
Tykkäsin enemmän tuosta Pulp Fictionin tangoversiosta kun alkuperäisestä. Muutenkin Haloo Helsinkiä tulee joka tuutista nykyään niin paljon että olen alkanut vaihtaa kanavaa aina kun niiden biisi tulee radiosta.
Vierailija kirjoitti:
Nuori taiteilija haastattelussa ihanan rento ja sanavalmis, mutta myös niin stereotyyppinen taiteilijahomo että naurattaa :D
Maailman historian suurimmat taiteilijat ovat usein olleet homoja, joten ei mitään uutta.
Waltteri Torikka on älyttömän komee. Onko se naimisissa tai suhteessa?
Torikan patetia menee yli, koomista.
Vierailija kirjoitti:
Robin on niin sympaattinen. Tekisi mieli silittää hiuksia ja antaa lämmin äidillinen halaus.
Ok. Mulla tekis mieli antaa sille jotain ihan muuta. Silittelyä ja lämpöä toki myös.
Chisu on vähän kurpsahtanut vaikka nätti on vieläkin.
Miksi Robin ei ole pukeutunut juhla-asuun?
Vierailija kirjoitti:
Waltteri Torikka on älyttömän komee. Onko se naimisissa tai suhteessa?
kaapissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Mulla tekis mieli antaa sille jotain ihan muuta. Silittelyä ja lämpöä toki myös.
Liian nuori
Jumalauta tuosta pojasta tulee komea mies muutaman vuoden päästä! Ja miten itsevarma ja hauska, toi "oujee" ja pusuttelu!