TV1 Itsenäisyyspäivän vastaanotto - keskusteluketju
Tähän keskustelua TV1 itsenäisyyspäivän ohjelmista. Nyt alkaa itsenäisyyspäivän paraati ja ihan kohta Linnan juhlat.
Mitä odotat tai KETÄ odotat Linnan juhliin?
Itse pidän kovasti kun Pekka Hyysalo kutsuttiin :)
Kommentit (859)
Mikä luuranko tuolla tanssii O_O
Nyt ymmärrän, mistä Sipilän mauton pukeutusmistyyli on lähtöisin.
Kävikö tuossa Salen&Jennin haastattelun alussa jotain erikoista? Meni se alku hieman ohi, mutta ilmeet olivat hämmentyneet.
Oi, suudelma tanssilattialla. Stratovarius-mies ja vaimonsa.
Pekka <3
Pekka on mun idoli .. itkettää!
Mikä Linda Liukkaan naamaa vaivaa :DDD Ihme virne päällä aina kun ei puhua palpata.
Äsken veteraanit ja nyt Pekka, taas mä itken! Jotenki koskettavia juttuja näissä juhlissa!
Itkin kun Pekkaa haastateltiin, hemmetin menkat!
Kaikkien pitäs ottaa mallia noista positiivisista ihmisistä kuin Pekka ja Linda :)
Tänä vuonna ei mikään puku vau-säväyttänyt. Eikä täysiä floppejakaan ollut.
Ja nyt Pekka tanssii hymyssä suin. Mies jonka ei koskaan pitänyt enää edes kävellä.
Itken!
Elämä on..
Pekka Hyysalo!! Favorit. Ja sotaveteraanit myös.
Vierailija kirjoitti:
Itkin kun Pekkaa haastateltiin, hemmetin menkat!
Mulla ei oo ees menkat ja siltikin vielä valuu kyyneleet :D
Vierailija kirjoitti:
Äsken veteraanit ja nyt Pekka, taas mä itken! Jotenki koskettavia juttuja näissä juhlissa!
Sama vika, enkä ole edes maistissa tai menkoissa :(
Ja sitten ryyppäämään jatkoille.
Avaan itsekin lonkeron.
Kohta Robin päräyttää boom kah boom boom kah! Ja Soini vetkuttaa lanteita tahdissa.
Missä upeimpien pukujen kuvakooste?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennillä ei taida olla omia mielipiteitä :( komppailee vaan Salea.
Näytä mulle presidentin puoliso, joka alkaa vetää jotain omaa showta virallisessa tilaisuudessa.
Eikä ole sukupuolikysymys, että siitä on turha ulista. Arajärvi toimi täsmälleen samoin. Kuten kuuluukin.
Näin. Jenni osaa todella hommansa, fiksu nainen. Enkä todelkakaan äänestä kokkareita.
Voi jeesus tuo Linda Liukas on teennäinen.