Keskellä yötä soi ovikello - mitä teet?

Vierailija

Menetkö avaamaan?

Sivut

Kommentit (72)

Vierailija

En. Jos talo palaa tms, niin kyllä varmaan varoittaja huutaisi. Rappuuni ei pääse normaalisti kun edessä on 2 lukittua ovea. Kaverini ja sukulaiset tietävät tämän ja soittavat ennen tuloaan.

Vierailija

Entä jos ovikellon soiminen jatkuu, vaikka ette avaa? Viime yönä oli tällainen tilanne ja en avannut. Vähitellen tuli hiljaista. Aamulla mietin, että jos joku olisi tarvinnut apua tms. ap

Vierailija

Eka ajatus on että missä olen sillä kotonani ei ole ovikelloa. Jos olen kylässä nbiin käännän kylkeä. Avatkoon isäntäväki oven jos haluaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menetkö avaamaan?

Vitut, jatkan unia. Jatkan päivälläkin unia, jos olen nukkumassa. 

Täysin sama mulla. Tutut osaa kyllä soittaa, jos on asiaa.

Vierailija

Menen katsomaan ovisilmästä, että kuka siellä rimputtelee. Systerilläni on avain meille (myös rappukäytävän alaoveen) ja hän asuu 100 metrin päässä, eli teoriassa hän voisi tullakin yöllä soittelemaan ovikelloa, jos jokin outo tarve vaatisi.

Todennäköisesti avaisin oven myös naapurille keskellä yötä, jos ovikello soisi. Silloin olisi varmaankin jokin hätänä.

Vierailija

No kyllä menisin ainakin kurkkimaan ovisilmästä onko tuttu naapuri avun tarpeessa tms. Jos en tuntisi huutelisin oven läpi mitä asiaa.
Jos asuisin talossa jossa en uskaltaisi avata naapureille ovea niin muuttaisin muualle.

Vierailija

Tilannearvio ovisilmästä..hmm..

1 ) Farkut ja LENKKARIT jalkaan

2) Ovelle taisteluvalmiudessa

3) Tunnista pyörävaras, erehtynyt asunnosta

4) Juoksukilpa rapussa

5) Tappelu pihalla

6) Kosto saatu

7) Avaimet jäi sisälle

8) 50e meni

->

EN AVAA ENÄÄ.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat