Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet juuri nyt?

Vierailija
05.12.2015 |

Mikä ajatus mielessäsi on juuri nyt.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

faceookkia kun kysymys on suoraan sieltä, sitten tulee mieleen hitler ja sen jälkeen CIA ja sittn lauma lampaita jotka seuraa leimaantuneena valkeaa lippua, tai kanalauma, siis sellainen austraalialinen lammaslauma joidenka peräpäät on leikelty verille jottei villassa olisi kakkaa keritessä, ei mitään kipulääkeitä eikä mitään elintenoikeuksia 0 oikeutta villalampaille austraaliassa, massoittain lampaita rutikuvassa katteettomassa maastossa ilman virkkeitä perseet verillä

Vierailija
2/30 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodatettua hikeä sekä kyyneleitä. Teiltään eksyneitä vaistoeläimiä. Tähtikirjoitusta. Mut sitten mä lähden syömään ja vedän unohduspipon syvälle päähäni ja olen ihan incognito sateenvarjoni alla. Näen mutten tule itse nähdyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mun pitäs saada yhtä sun toista aikaseks, mutta tässä mä vaan möllötän. *huokaus*

Vierailija
4/30 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kun menkat alkoi tänään ja meillä piti miehen kanssa olla illalla sauna ja sen jälkeen seksiä. Lapset yökylässä ja saamme siis hengähtää ja olla kaksin. V#tuttaa suoraansanottuna että miksi pitikään alkaa juuri tänään. Viime kerrasta jo viikko ja mieskin virittäytynyt iltaan,eipä tiedä vielä että menkat alkoi. Nukkuu päiväunia.

Ehkä sammutan kylpyhuone osastolta valot ja laitan muutaman tuikun palamaan saunan lauteille ja voisimme kylpyhuoneessa rakastelle.. Äh,en tiedä. Mies ei halua rakastella jos on kuukautiset joten huijaisinko tuolla tavalla että ilta ei menisi piloille. Tai no,ei se nyt pilalle menisi, mutta pettymys tämä kummallekkin on.

Pieniä murheita mietittävänä.

Vierailija
5/30 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erästä ihanaa miestä ....

Vierailija
6/30 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erästä ihanaa miestä ....

ei miehet ole ihania

Vierailija
7/30 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä, vastasyntynyttä tyttöä ja miestä jonka lentokone laskeutuu muutaman tunnin päästä.

Vierailija
8/30 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sanoin ääneen voi perse kun ne karkaa, avaan siis dumle-konvehtia ja karkki liukuu paperista lattialle. Ihme juttu, ei noin ole ennen käynyt!

Vierailija
9/30 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että haluisin eroon mun miehestä. Se on idiootti.

Vierailija
10/30 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että nyt olisi hyvä aika pelata pari tuntia kun mies ja lapset on muualla.

Vierailija
11/30 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea meininki.Nyt vain tuumasta toimeen.

Vierailija
12/30 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pitäis häipyä täältä, kun on niin tyhjänpäiväistä.

Vierailija
13/30 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niiiiiiiiiiiiiin paska. Miten voi olla näin ruma, arvoton ja tyhmä nainen. En jaksa itseäni.

Vierailija
14/30 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea meininki.Nyt vain tuumasta toimeen.

Se on nyt viikonlopun pois. Tekis mieli kantaa kamat pihalle - joko omat tai sen. En tiedä vielä.

Vierailija
15/30 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä kengät laitan töihin. Hmm.. voisin laittaa Timberlandit, mutta ne ei sovi mun housuihin.. korkkarit ois hyvät mut jos tulee hälytys nii vaikee juosta.. sit ois Converset mut ne on valkoset enkä halua liata niitä... sit ois tavallaan järkevää laittaa vaelluskengät mut sit jos ei tarvikkaa lähtä kierrokselle ni ei oo kivaa olla sellasil sisällä.. vaikeaa tämä elämä.

Vierailija
16/30 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä -ap

Vierailija
17/30 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin nähdä ihastukseni vielä uudelleen ja sain järjestellyksi asian niin, että näenkin. Mutta nyt tulin katumapäälle ja minua vain harmittaa ja ärsyttää koko tilanne. Olisi ollut parempi unohtaa koko mies. En enää ymmärrä, miksi tuntui niin tärkeältä nähdä hänet uudelleen.

Vierailija
18/30 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, miten pyydän mieheltä anteeksi.

Vierailija
19/30 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tekis suvulle jouluaatton jälkkäriks? Ja mitä uutta ruokaa joulupöytään?

Vierailija
20/30 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi voimaa, niin menis ostamaan suklaatia.

Yöksi töihin, paras lepäillä eikä mennä kauppaan ollenkaan.

Jätskii on pakastimessa, se riittää :).

Huomenna Suomi on vielä suvereeni valtio.

Isommat kaupat sit kiinni, av-mammoilta ainakin?! 💭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä