Antakaa Käärijän tupakoida jos tupakoi
Hän on aikuinen ihminen ja omilla rahoillaan hän syöpäkääryleensä ostaa ja itse hän myös kärsii mahdolliset tupakoinnista aiheutuvat terveysongelmat
Kommentit (17)
Et sitten mitenkään voinut kommentoida siihen ketjuun, joka aiheesta oli jo olemassa, vaan piti taas spämmätä uusi turha aloitus.
Joo mutta Käärijä toimii samalla huonona esimerkkinä nuorille. Ja saa varmaan tupakkafirmoilta sponssia hommaansa. Ei kyllä muuten tupakoisi.
Ap on uusi pakkomielle. Käärijä.
Ap vanhemmat voisi viedä ap netin pois loppuelämän ajan tai lähettää hänet takaisin orpokotiin.
No Käärijä nyt ei kovin hyvä esimerkki ole muutenkaan niin joku tupakka on jo pieni pahe.
Jos on tupakkipaikalla, ni saa, jos jossain muualla, ni ei saa 😄
Musta vaan on ihanaa kun pieni vihreä mies kuolee keuhko- tai kurkkusyöpään. 👍👍
Katsokaa vaikka Riki Sorsan video YouTubesta, eiköhän se siellä vielä ole: Lopetinko liian myöhään?
Vastaus Rikin kysymykseen muuten on, että lopetti liian myöhään. Nyt on Riki jo vuosia ollut syöpien takia mullan alla. Ei laula enää.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten mitenkään voinut kommentoida siihen ketjuun, joka aiheesta oli jo olemassa, vaan piti taas spämmätä uusi turha aloitus.
Kyllä mä siihenkin kommentoin
Vierailija kirjoitti:
Ap on uusi pakkomielle. Käärijä.
Ap vanhemmat voisi viedä ap netin pois loppuelämän ajan tai lähettää hänet takaisin orpokotiin.
Ensinnäkin Käärijä ei ole mikään pakkomielle rupes vaan ärsyttää hänen mahdolliseen tupakointiin puuttuminen
Toiseksi mä olen aikuinen kenelläkään ei ole oikeutta eikä velvollisuutta viedä aikuiselta normaalin aivotoiminnan omaavalta ihmiseltä internettiä olen sitäpaitsi omalla nettiyhteydellä
Kolmanneksi enpä ole kuullut ikinä että semmoista ihmistä voisi viedä orpokotiin kenellä on vanhemmat eikä niissä kyllä muutenkaan yleensä aikuisia ihmisiä asu
Joten miten meni noin niinku omasta mielestä?
So? Pete Parkkonenkin tupakoi, Anna Puu tupakoi, Prinsessa Madeleine tupakoi, Sauli Niinistö typakoi 40 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
So? Pete Parkkonenkin tupakoi, Anna Puu tupakoi, Prinsessa Madeleine tupakoi, Sauli Niinistö typakoi 40 vuotta.
Niinpä ja silti jotkut jaksavat vielä vuonna 2026 nähdä siitä vaivaa
Ihmisiä ne julkkiksetkin on
Pössytteleehän Sexmanekin kannabista
Sätkänkäärijähän se on ollutkin. Miksi siitä nyt kohistaan?
Vierailija kirjoitti:
Sätkänkäärijähän se on ollutkin. Miksi siitä nyt kohistaan?
Ap on palstahullu. Se järkyttyy kaikesta.
Suomalaiset on siitä jännää kansaa, että jos jollakin on tupakka suussa, sitä paheksutaan. Mutta räkäkännissä kun heilutaan, niin ei olla moksiskaan. Miettikääpä; kumpi on vaarallisempi auton ratissa: se kenellä on tupakka suussa vai se, kenellä on promilleja veressä? Niinpä......
Käärijä mainostaa myös pelifirmoja, joten esimerkkinä oleminen ei taida olla prioriteetti.
Mutta onhan laulajan tyhmää polttaa, kun siinä on ammatti vaarassa.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Jos on tupakkipaikalla, ni saa, jos jossain muualla, ni ei saa 😄
Meidän talossa pidempään asuneet saa polttaa terasseilla ja parvekkeilla. Ei siitä päätä tämä palsta
Vierailija kirjoitti:
Käärijä mainostaa myös pelifirmoja, joten esimerkkinä oleminen ei taida olla prioriteetti.
Mutta onhan laulajan tyhmää polttaa, kun siinä on ammatti vaarassa.
No Käärijän "laulu" on pelkkää räppäämistä, joten onnistunee jykevällä röökibassollakin.
Kai se on niin tehtävä Milläs estät ettei Käärijä polta tupakkaa