Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Suomalaista naiselle synttärilahjaksi?

Vierailija
27.10.2024 |

Tyttöystäväni / puolisoni täyttää 30v. Hän on kotoisin aasiasta. Vaikka olen ehkä Suomessa "varakas" niin hän on minua huomattavasti varakkaampi eli kaikki ns. kaikki luksustuotteet on jo aika tuttua kauraa. 

Haluaisin antaa jonkun ikimuistettavan elämyksen, mutta sen ajoittaminen ja varaaminen on todella haastavaa koska en tiedä milloin hän tarkalleen tulee käymään seuraavan kerran enkä usko, että saan ihan pikaisesti järjestettyä kaikkea kivaa.

Olisiko teillä jotain ideoita mitä Suomalaisia tuotteita voisi antaa näin isona merkkipäivänä? Kalevala-koruista olen jo antanut kaulakorun ja samaan sarjaan kuuluvat korvikset. 

Kiitos kaikille asiallisille vastauksille. Naisten näkökulma olisi kovasti toivottu

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yhtään apuja?

Vierailija
2/13 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon laukku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoma-saappaat

Vierailija
4/13 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaako hän jotakin sellaista, jota ei välttämättä voi ostaa rahalla? Mitä sinä itse haluaisit Suomessa nähdä tai tehdä? Voitte lähteä vaikka igluun yöpymään tai tehdä retken majakkasaarelle. Jollet keksi mitään, osta toisenlaiset Kalevala-korut. :)

Vierailija
5/13 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaista pienellä alkukirjaimella

Vierailija
6/13 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivun tuoksu Erittäin hienoa suomalaista shampoota.

Vierailija
7/13 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomalaista pienellä alkukirjaimella

Aasia isolla

Vierailija
8/13 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukku Marimekolle, mitä vaan sieltä.

Vierailija
9/13 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floatti kellunta, uusin iphone, uusin iwatch, iittalan maljakko, marimekon lakanat.. onhan noita.

Vierailija
10/13 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa, sori. Elämyksen. Vie patikoimaan ja sinne riippukeinuun yöksi nukkunaan. Ja sittenhän on niitä pikku mökkejä joissa voi yöpyä ja voi nähdä tyyliin kettuja tai muita metsän eläimiä. Ruska-aikana varmasti olisi kauniita. Ei kun nettiä selaamaan. Luonnon keskelle pieneen luksus mökkiin. Kyllä kelpaa!

Vierailija
11/13 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy rajan takana ja ota puttepeten kulkuset niin maailma pelastuu

Vierailija
12/13 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä liian vanha rouva neuvomaan ja aasialaisten maku taitaa olla kovin erilainen kuin suomalaisten, mutta tsekkaisin Klaus Haapaniemen, Ouran ja Aarnin tarjonnan.

Vierailija
13/13 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin ostamaan Marimekon Soft Gratha Unikko olkalaukun mustana. Saa nähdä miten menee. Eihän tuo mitään Chanelin laukkua vastaa, mutta on suomalainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä