APUA MITÄ HELVETTIÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU?!!!!!!!!!!
Mies lähti eilen työmatkalle ja olen yksinään kotona.
Minulla on ollut kokoajan outotunne, että en ole yksinään.
Asumme omakotitalossa ja lähin naapuri on 200 metrin päässä.
Eli ketään ei kovin lähellä pitäisi olla.
Tänään kuitenkin on käynyt outojajuttuja.
Aikasemmin koneella olessani alakerrassa, kuulosti aivan siltä, kuin joku olisi kävellyt yläkerrassa normaalisti, mutta täällä ei ole ketään muuta kuin minä.
Toinen juttu oli se, kun olin keittiössä ja muistan tarkkaan jättäneeni lasin pöydälle ja samalla katsoessani tuli omituinen kylmä tunne ja samalla katsoessani lasi olikin mikron päällä.
Ja sitten kävi kaikista pahin. Ovikello alkoi soida, ja joku selkeästi hakkasi nyrkillä oveen mutta, kun avasin oven niin sielä ei ollut ketään. Ajattelin naapurin lapsien pelleilevän. Sen jälkeen ovikello soi uudelleen ja olin jo ärsyyntynyt ja avasin oven niin ketään ei taaskaan ollut. Sen jälkeen kauhistuin, kun tajusin yhdenjutun. Nimittäin täällä on lunta eikä kuistille sataneessa lumessa ollut pienintäkään jälkeä. Yhtäkkiä, kuin salama kirkkaalta taivaalta tajusin , että ovikellon soidessa valo jossa oli liiketunnisten ei syttynyt. Vaikka se syttyy yleensä pienimmästä liikkeestä.
Tuon jälkeen tunsin kuinka pelon tunne lähti varpaista sääriin asti ja sormista käsivarsiin. Mahassa tuntui myös kouristus.
En todellakaan usko mihikään yliluonolliseen. Ja selitin tuon yläkerran töminän johtuvan jostain tavallisesta vahan talon äänistä.
Sekä sen lasi jutun selitin sillä, että muistin vain väärin.
Nyt kuitenkin rupesi aikapaljon pelottamaan. Mistä voi olla kyse?
En usko, että kukaan leikkii kanssani enkä ole ikinä kokenut mitään vastaavaa.
Ilmoitin olevani yksinään Facebookissa, mutta en todellakaan usko kenenkään tahalteen pelottelevan minua.
Nyt, kun olen paniikissa kuulen jokapaikasta ääniä.
Suljin myös kaikki verhot sillä pelkään näkeväni ikkunassa jonkin naaman.
Siis olen oikeasti peloissani.
Mistä nuo voivat johtua? Tietääkö kukaan mitään luonollista sellistystä?
Kommentit (102)
Ehkä sun mies heitti veivit matkoilla ja pyrkii nyt sisään kertomaan sulle mitä kävi?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa skitsofrenialta. Jos sulla on vaikka kissa tai koira, niin voisit kiinnittää huomiota että haukkuuko koira, tai reakoiko kissa siihen ääneen mikä ovelta tulee.
Trolli, mitä jos kirjoittelisit näitä juttuja vain omaan pikku vihkoosi.
Katso yksin kotona leffat! Sen jälkeen pärjäät vaikka minkä rosvojengin kanssa!
Oletko kauankin yksin kotona? Itse olen usein myös kauhuissani vastaavissa tilanteissa, sillä en ole melkein koskaan yksin missään. Jos asut omakotitalossa jossain syrjässä, uskon että saattaa tuntua pelottavalta. Kannatan kuitenkin että soittaisit jollekkin tutullesi tai jollekkin joka hakisi sinut vaikka yökylään. En itse ainakaan yksin lähtisi ajamaan mihinkään sieltä niin. Uskon että ei sinusta hullua ole tulossa tai mitään vastaavaa, ihan panikoinnilta vaikuttaa, mutta kannatan että lähdet jonnekkin muualle yöksi että saisit nukuttua rauhassa (: mitään yliluonnollista ei ole olemassa, mutta murtovarkaat jne. Olisivat mahdollisia syyllisiä ääniin,,,
Älkää ikinä kirjoittako sosiaalisessa mediassa että olette yksin kotona, se voi oikeesti olla vaarallista. Toivottavasti sulla on siellä kummiskin kaikki ok, ja jos tuntuu vielä ahdistavalta niin soita jollekin tutullesi ja mene yöksi muualle / pyydä joku sinne yökylään.
Vierailija kirjoitti:
Oviin voi myös kiinnittää molemmille puolille jotain heliseviä pieniä kilistinkelloja, kulkusia tms.
Mitäs sitten, kun sä kuulet kellon kilahtavan, menet tarkistamaan tilanteen ja ovi on raollaan eikä ketään näy siellä?
Siis tässä ja muissakin keskusteluissa on tullut ilmi, että naiset pelkää olla yksin kotona isoissa omakotitaloissaan. Miksi ihmeessä sellainen on pitänyt hankkia, jos siellä ei uskalla olla yksin? Omassa kodissaan?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa skitsofrenialta. Jos sulla on vaikka kissa tai koira, niin voisit kiinnittää huomiota että haukkuuko koira, tai reakoiko kissa siihen ääneen mikä ovelta tulee.
Vierailija kirjoitti:
Mies lähti eilen työmatkalle ja olen yksinään kotona.
Minulla on ollut kokoajan outotunne, että en ole yksinään.Asumme omakotitalossa ja lähin naapuri on 200 metrin päässä.
Eli ketään ei kovin lähellä pitäisi olla.Tänään kuitenkin on käynyt outojajuttuja.
Aikasemmin koneella olessani alakerrassa, kuulosti aivan siltä, kuin joku olisi kävellyt yläkerrassa normaalisti, mutta täällä ei ole ketään muuta kuin minä.
Toinen juttu oli se, kun olin keittiössä ja muistan tarkkaan jättäneeni lasin pöydälle ja samalla katsoessani tuli omituinen kylmä tunne ja samalla katsoessani lasi olikin mikron päällä.
Ja sitten kävi kaikista pahin. Ovikello alkoi soida, ja joku selkeästi hakkasi nyrkillä oveen mutta, kun avasin oven niin sielä ei ollut ketään. Ajattelin naapurin lapsien pelleilevän. Sen jälkeen ovikello soi uudelleen ja olin jo ärsyyntynyt ja avasin oven niin ketään ei taaskaan ollut. Sen jälkeen kauhistuin, kun tajusin yhdenjutun. Nimittäin täällä on lunta eikä kuistille sataneessa lumessa ollut pienintäkään jälkeä. Yhtäkkiä, kuin salama kirkkaalta taivaalta tajusin , että ovikellon soidessa valo jossa oli liiketunnisten ei syttynyt. Vaikka se syttyy yleensä pienimmästä liikkeestä.
Tuon jälkeen tunsin kuinka pelon tunne lähti varpaista sääriin asti ja sormista käsivarsiin. Mahassa tuntui myös kouristus.
En todellakaan usko mihikään yliluonolliseen. Ja selitin tuon yläkerran töminän johtuvan jostain tavallisesta vahan talon äänistä.
Sekä sen lasi jutun selitin sillä, että muistin vain väärin.
Nyt kuitenkin rupesi aikapaljon pelottamaan. Mistä voi olla kyse?
En usko, että kukaan leikkii kanssani enkä ole ikinä kokenut mitään vastaavaa.
Ilmoitin olevani yksinään Facebookissa, mutta en todellakaan usko kenenkään tahalteen pelottelevan minua.Nyt, kun olen paniikissa kuulen jokapaikasta ääniä.
Suljin myös kaikki verhot sillä pelkään näkeväni ikkunassa jonkin naaman.
Siis olen oikeasti peloissani.
Mistä nuo voivat johtua? Tietääkö kukaan mitään luonollista sellistystä?
Lapsi tai murtovaras kokeili pitkällä kepillä ovikelloa ja ovenkolkutusta. Muut asiat huonoa muistia ja kuvittelua. Katolle voi tietenkin joku kiivetä. Joskus eläimistäkin pääsee yllättävän kovia ääniä.
Muutois toki ihan hyvä provo.
Tuttava huomasi joku aika sitten puhelimensa galleriaa selatessa, että joku oli ottanut sillä kuvia siitä nukkumassa omassa sängyssään.
Hengissä olen yhä. En tiedä mistä perjantaina oli kyse. Edelleen kolahduksia kuuluu sekä tuntuu etten ole yksin. Mitä tämä voi olla, ? Miehen työreissu venyi ja tulee vasta tiistaina.
Ap
Voi helvetti, oon pahoillani.
Meiltä pääs taas kerran ton ykkössellin Joulupukki karkaamaan.
Päästetään muutaman päivän vapaalle aina 23.12
Taisi nyt joku vartijoista sanoa vahingossa sanan "ulos" ihan liian aikaisin. Kyllä te tiedätte mitä siitä seuraa, Pukilla hyppelee seinille iloisesti murahdellen ja heiluttaa häntäänsä.
Eli pidä etuovi lukossa, kyllä routa Pukin kotiin ajaa.