Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA MITÄ HELVETTIÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU?!!!!!!!!!!

Vierailija
04.12.2015 |

Mies lähti eilen työmatkalle ja olen yksinään kotona.
Minulla on ollut kokoajan outotunne, että en ole yksinään.

Asumme omakotitalossa ja lähin naapuri on 200 metrin päässä.
Eli ketään ei kovin lähellä pitäisi olla.

Tänään kuitenkin on käynyt outojajuttuja.

Aikasemmin koneella olessani alakerrassa, kuulosti aivan siltä, kuin joku olisi kävellyt yläkerrassa normaalisti, mutta täällä ei ole ketään muuta kuin minä.

Toinen juttu oli se, kun olin keittiössä ja muistan tarkkaan jättäneeni lasin pöydälle ja samalla katsoessani tuli omituinen kylmä tunne ja samalla katsoessani lasi olikin mikron päällä.

Ja sitten kävi kaikista pahin. Ovikello alkoi soida, ja joku selkeästi hakkasi nyrkillä oveen mutta, kun avasin oven niin sielä ei ollut ketään. Ajattelin naapurin lapsien pelleilevän. Sen jälkeen ovikello soi uudelleen ja olin jo ärsyyntynyt ja avasin oven niin ketään ei taaskaan ollut. Sen jälkeen kauhistuin, kun tajusin yhdenjutun. Nimittäin täällä on lunta eikä kuistille sataneessa lumessa ollut pienintäkään jälkeä. Yhtäkkiä, kuin salama kirkkaalta taivaalta tajusin , että ovikellon soidessa valo jossa oli liiketunnisten ei syttynyt. Vaikka se syttyy yleensä pienimmästä liikkeestä.

Tuon jälkeen tunsin kuinka pelon tunne lähti varpaista sääriin asti ja sormista käsivarsiin. Mahassa tuntui myös kouristus.

En todellakaan usko mihikään yliluonolliseen. Ja selitin tuon yläkerran töminän johtuvan jostain tavallisesta vahan talon äänistä.

Sekä sen lasi jutun selitin sillä, että muistin vain väärin.

Nyt kuitenkin rupesi aikapaljon pelottamaan. Mistä voi olla kyse?
En usko, että kukaan leikkii kanssani enkä ole ikinä kokenut mitään vastaavaa.
Ilmoitin olevani yksinään Facebookissa, mutta en todellakaan usko kenenkään tahalteen pelottelevan minua.

Nyt, kun olen paniikissa kuulen jokapaikasta ääniä.

Suljin myös kaikki verhot sillä pelkään näkeväni ikkunassa jonkin naaman.

Siis olen oikeasti peloissani.

Mistä nuo voivat johtua? Tietääkö kukaan mitään luonollista sellistystä?

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoitelin tuollaiset hommat kastevedellä.

Vierailija
42/102 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä teen?

Ap

Jos vaikka varaisit ajan lääkäriin?

Joo, hammaslääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä sen näkee, ettei kannata kirjoittaa Facebookiin tai paljon muutenkaan huudella olevansa yksin. Tai kun lähtee lomalle= talo tyhjänä= kutsuu murtovarkaita. Ties mikä hullu siellä oikeasti vainoaa, kun on bongannut FB:stä, että olet yksin. Kaikkia kahjojahan riittää tässä maailmassa. Kannattaa pelata mieluummin varman päälle. Ja toiseksi, mua ihmetyttää ihmiset, joilla ei ole kaihtimia/peittäviä verhoja ikkunoidensa edessä. Oli se sitten kerrostalo tai syrjäinen omakotitalo, niin ei kukaan täysjärkinen ihminen esittele itseään ikkunan edessä. Ahdistaisi ajatuskin siitä, että heiluisin päivät pitkät, erityisesti pimeään aikaan valot päällä sisällä, ikkunan edessä ja kaikki näkee sisälle. Nimimerkillä minua on kiikaroitu ja stalkattu vastapäisestä ikkunasta ja ulkoa, kun jouduin asumaan kämpässä, jossa ei ollut kaihtimia.

Et sitten osannut verhoja ripustaa, vai liittyykö tähänkin jokin nyyhkytarina, miksei verhoja ollut varaa ostaa tai asunnossa ei ollut edes verhotankoja?

Vierailija
44/102 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluiko myös HÖÖ?

Miks mua aina naurattaa tää HÖÖ! :D Mistä se on lähtösin?

Vierailija
45/102 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten skitsofreniaa tarjotaan heti syyksi, vaikka sitä sairastaa vain noin prosentti väestöstä.

Tietenkään ei voi täysin varma olla etteikö ap:lla voisi olla skitsofreniaa tai muuta psykoosia, mutta vähän kyllä epäilen. Hyvin kuitenkin ilmaisee itseään ja kirjoittaa selkeää tekstiä, eikä ole sekavuutta.

Ekana tulee nyt mieleen itsellenikin, että kiusaako sinua joku joka on lukenut fb:stäsi sinun olevan yksin? Ovikellokin voi tietty temppuilla tällaisessa myrskyssä ja varmasti helkkarin pelottavaa jos ovikello itsekseen soi.

Lasin siirtymisen voisin itsekin pistää sen piikkiin, että olisit ajatuksissasi laittanut? Minäkin olen mm. laittanut kännykän mikroon kun olen todella ajatuksissani tehnyt välipalaa ja tekstannut samaan aikaan. Onneksi en sentään käyntiin laittanut...

Mutta tarkkaile tilannetta ja mene rohkeasti pyytämään naapurista apua jos tuntuu siltä, että joku talollasi hiippailee. Et ketään kaveria saisi kylään?

Vierailija
46/102 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saitko soitettua kaverin seuraksi tms.?

Vierailija
47/102 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro aamulla miten yö sujui!

Vierailija
48/102 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääks naiset lukee tälläst kirjallisuutta?

Vierailija
49/102 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, hengissä vielä?

Vierailija
50/102 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofrenia.

Vierailija
51/102 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu nyt ääniä. Nyt muistinkin.pesukone se pyörii

Vierailija
52/102 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
53/102 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
54/102 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ovikellosta tuli mieleen, että mies oli yksin kotona eilen tuolla kauhealla myrskytuulella ja kertoi ovikellon soineen itsekseen. Samalla oli tullut kova tuulenpuuska ja eiköhän se ole saattanut työntää isoa ovikellon nappia sen verran voimakkaasti, että ovikello soi. Oliko teilläkin tuulista?

Vierailija
55/102 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko näitä juttuja. Laita jotain kameroita sinne jos asia vaivaa.

Tässä esimerkki

http://www.sialicencehub.co.uk/wp-content/uploads/2014/10/CCTV-control_…

Oviin voi myös kiinnittää molemmille puolille jotain heliseviä pieniä kilistinkelloja, kulkusia tms.

Vierailija
56/102 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä noista kulkusista ym. Jos ne on jonkin leveän ohuen langan päässä niin ne kilisevät ihan itsekseen ilmavirtauksista.. paras testata ne etteivät ihan tyhjästä kilahda.

Vierailija
57/102 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on mamudi

Vierailija
58/102 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaperäinen hiippailija murhasi ap:n.

Vierailija
59/102 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen selitys: sinulla on skitsofrenia. Ole hyvä.

Vierailija
60/102 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noon etiäisiä. Välitilaan jääneitä henkiä. Olet herkistynyt niille ja ovat ehkä aikaisemmin asuneet talossanne ja kuolleet.