Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA MITÄ HELVETTIÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU?!!!!!!!!!!

Vierailija
04.12.2015 |

Mies lähti eilen työmatkalle ja olen yksinään kotona.
Minulla on ollut kokoajan outotunne, että en ole yksinään.

Asumme omakotitalossa ja lähin naapuri on 200 metrin päässä.
Eli ketään ei kovin lähellä pitäisi olla.

Tänään kuitenkin on käynyt outojajuttuja.

Aikasemmin koneella olessani alakerrassa, kuulosti aivan siltä, kuin joku olisi kävellyt yläkerrassa normaalisti, mutta täällä ei ole ketään muuta kuin minä.

Toinen juttu oli se, kun olin keittiössä ja muistan tarkkaan jättäneeni lasin pöydälle ja samalla katsoessani tuli omituinen kylmä tunne ja samalla katsoessani lasi olikin mikron päällä.

Ja sitten kävi kaikista pahin. Ovikello alkoi soida, ja joku selkeästi hakkasi nyrkillä oveen mutta, kun avasin oven niin sielä ei ollut ketään. Ajattelin naapurin lapsien pelleilevän. Sen jälkeen ovikello soi uudelleen ja olin jo ärsyyntynyt ja avasin oven niin ketään ei taaskaan ollut. Sen jälkeen kauhistuin, kun tajusin yhdenjutun. Nimittäin täällä on lunta eikä kuistille sataneessa lumessa ollut pienintäkään jälkeä. Yhtäkkiä, kuin salama kirkkaalta taivaalta tajusin , että ovikellon soidessa valo jossa oli liiketunnisten ei syttynyt. Vaikka se syttyy yleensä pienimmästä liikkeestä.

Tuon jälkeen tunsin kuinka pelon tunne lähti varpaista sääriin asti ja sormista käsivarsiin. Mahassa tuntui myös kouristus.

En todellakaan usko mihikään yliluonolliseen. Ja selitin tuon yläkerran töminän johtuvan jostain tavallisesta vahan talon äänistä.

Sekä sen lasi jutun selitin sillä, että muistin vain väärin.

Nyt kuitenkin rupesi aikapaljon pelottamaan. Mistä voi olla kyse?
En usko, että kukaan leikkii kanssani enkä ole ikinä kokenut mitään vastaavaa.
Ilmoitin olevani yksinään Facebookissa, mutta en todellakaan usko kenenkään tahalteen pelottelevan minua.

Nyt, kun olen paniikissa kuulen jokapaikasta ääniä.

Suljin myös kaikki verhot sillä pelkään näkeväni ikkunassa jonkin naaman.

Siis olen oikeasti peloissani.

Mistä nuo voivat johtua? Tietääkö kukaan mitään luonollista sellistystä?

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinulla joku ystävä tai sukulainen, jonka pyytäisit yökylään?

Vierailija
82/102 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyseessä ole yliluonnolliset ilmiöt, sellaisia ei ole. Sinulla on psykoosi. Hakeudu päivystykseen. Onko aiemmin ollut mielenterveyden kanssa ongelmia?

Meillä ois sitte varmaan ollut koko perheellä yhtäaikaa psykoosi, sekä osalla sukulaisista jotaka olivat silloin kylässä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen noista askeleista yläkerrassa, että ne saattavat olla huono enne. Onko talonne puutalo?

Itse yövyin eräässä vanhassa puutalossa siskoni kanssa, olimme n. 10-12v. Olimme yläkerrassa ja kuulimme raskaita askeleita alakerrasta, kuin jollain olisi ollut raskaat saappaat jalassa. Kuulimme molemmat ne askeleet!

Otimme jotkut kepukat ja menimme alakertaan uhoten, että nyt rosvo lähtee! Portaat alakertaan narisivat todella paljon. No, ei mitään missään. Samassa kuulimme ne samat askeleet yläkerrasta! Portaat narisivat niin paljon, etta olisimme kuulleet jos joku raskaine saappaineen olisi noussut niitä.

Silloin alkoi pelottamaan ja PALJON! Se oli ensimmäinen ja viimeinen yö meiltä siinä rakennuksessa. Se paloi joitain vuosia myöhemmin, mutta ei ollut tuhopoltto.

Vierailija
84/102 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÖÖ!!!

Vierailija
85/102 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko darrassa?

Vierailija
86/102 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen noista askeleista yläkerrassa, että ne saattavat olla huono enne. Onko talonne puutalo?

Itse yövyin eräässä vanhassa puutalossa siskoni kanssa, olimme n. 10-12v. Olimme yläkerrassa ja kuulimme raskaita askeleita alakerrasta, kuin jollain olisi ollut raskaat saappaat jalassa. Kuulimme molemmat ne askeleet!

Otimme jotkut kepukat ja menimme alakertaan uhoten, että nyt rosvo lähtee! Portaat alakertaan narisivat todella paljon. No, ei mitään missään. Samassa kuulimme ne samat askeleet yläkerrasta! Portaat narisivat niin paljon, etta olisimme kuulleet jos joku raskaine saappaineen olisi noussut niitä.

Silloin alkoi pelottamaan ja PALJON! Se oli ensimmäinen ja viimeinen yö meiltä siinä rakennuksessa. Se paloi joitain vuosia myöhemmin, mutta ei ollut tuhopoltto.

Itsekin olen kuullut 1800- luvulla rakennetussa navetassa, kuinka joku olisi kävellyt raskaat saappaat jalassa heinävintin poikki. Kyseisen navetan heinävintti oli niin laho, ettei siellä olisi kukaan pystynyt kävelemään niin raskaasti putoamatta lattiasta läpi...

Vierailija
87/102 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene muualla siksi aikaa kun miehesi on poissa tai pyydä joku seuraksi.

Vierailija
88/102 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ikinä kirjoittako sosiaalisessa mediassa että olette yksin kotona, se voi oikeesti olla vaarallista. Toivottavasti sulla on siellä kummiskin kaikki ok, ja jos tuntuu vielä ahdistavalta niin soita jollekin tutullesi ja mene yöksi muualle / pyydä joku sinne yökylään.

Entäs ne kaikki yksinasuvat joista tietää niin naapurit kuin kumminkaimatkin näiden olevan yksin? Ja sitten jos joku mamma sattuu toteamaan että on yksin kotona pari päivää, niin johan hyökkäävät rosvot sankoin joukoin?

Vierailija
89/102 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa skitsofrenialta. Jos sulla on vaikka kissa tai koira, niin voisit kiinnittää huomiota että haukkuuko koira, tai reakoiko kissa siihen ääneen mikä ovelta t

ulee.

Mulla on kissa ja kyllä se ääneen selkeästi kuuli. Mutta yläkerran töminää en voinnu pistää kissan piikkiin sillä kissa oli vieressäni.

Auttakaa mitä teen? En kehtaa naapuriinkaan mennä! Pelottaa!

- AP

Älä ainakaan mene nukkumaan, ettei kukaan tule sinua kuristamaan yöllä!

Vierailija
90/102 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs ne kaikki yksinasuvat joista tietää niin naapurit kuin kumminkaimatkin näiden olevan yksin? Ja sitten jos joku mamma sattuu toteamaan että on yksin kotona pari päivää, niin johan hyökkäävät rosvot sankoin joukoin?

No ne yksinasuvat ei tiedottele ympäri nettiä asuvansa yksin ja normaalit naapurit eivät kuikkuile kenenkään yksinasuvien ikkunoitten takana.

Kirjoitin niistä oudoista askeleista alakerrassa ja ne todella olivat todentuntuiset, vaikka oli mahdotonta, että ne leijuisivat yläkertaan noin vaan. Asun ihan tyytyväisenä betonikerrostalossa, vaikka rakastankin vanhoja kartanomaisia rakennuksia, millainen sekin paikka oli. Noh, ap ei ole vielä vastannut onko asumansa talo vanha puurakennus..? Vanhoissa puurakennuksissa on "sielua" ja tunnelmaa, joskus vähän liikaakin...

Vierailija
91/102 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hengissä olen yhä. En tiedä mistä perjantaina oli kyse. Edelleen kolahduksia kuuluu sekä tuntuu etten ole yksin. Mitä tämä voi olla, ? Miehen työreissu venyi ja tulee vasta tiistaina.

Ap

Tiistaina sä kirjoitat, että tuleekin vasta keskiviikkona.Näin se provo etenee:D

Vierailija
92/102 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttava huomasi joku aika sitten puhelimensa galleriaa selatessa, että joku oli ottanut sillä kuvia siitä nukkumassa omassa sängyssään.

Alkaa olla jo vanha urbaanilegenda.

Vierailija
93/102 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulen usein ääniä kuin joku olis tullut pihaan eikä siellä sitten ketään ole. Hetken päästä sit ovikello soi oikeasti ja joku mulle tärkeä ihminen tulee käymään oikeasti. Eli en ole hullu vaan saan etiäisiä. Kerran kuulin lasinhelinää ja tappelun ääniä ja pelästyin ihan tosissani, hetken päästä soi puhelin ja yksi tuttavanainen oli joutunut väkivallan kohteeksi kotonaan ja ukko oli särkenyt lasioven.

Sua ap epäilen kirjoittajanaluksi joka ajankulukseen keksii tänne novelli-ideoita...

Vierailija
94/102 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne yksinasuvat ei tiedottele ympäri nettiä asuvansa yksin ja normaalit naapurit eivät kuikkuile kenenkään yksinasuvien ikkunoitten takana.

Kirjoitin niistä oudoista askeleista alakerrassa ja ne todella olivat todentuntuiset, vaikka oli mahdotonta, että ne leijuisivat yläkertaan noin vaan. Asun ihan tyytyväisenä betonikerrostalossa, vaikka rakastankin vanhoja kartanomaisia rakennuksia, millainen sekin paikka oli. Noh, ap ei ole vielä vastannut onko asumansa talo vanha puurakennus..? Vanhoissa puurakennuksissa on "sielua" ja tunnelmaa, joskus vähän liikaakin...

Joo on puutalo.

Ap

Vierailija
95/102 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo on puutalo.

Ap

Ja aika vanhakin 1968 vuodelta.

Ap

Vierailija
96/102 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko porvoon oopperan kummitus vei ap:n?

Vierailija
97/102 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täällä on joku!!!!!!!!!!!!111111!!!!!!!!!!!! Se lähestyy hiljaa!!!!!! EIIIIIIIIIIIIII!!!  AAAAAAAAAAAAAAAAAAARAGAHHHHGGAGAHAG!!!! APUA! URGHF!

Ap

Vierailija
98/102 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up & go

Vierailija
99/102 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista vittu

Vierailija
100/102 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yläkerran jätkät.

Laita kuivamuonaa oven eteen ja ikkunalaudoille nii ne lähtee. Jos sul on tuhkaa tai tuhkakuppi talossa niin vie pois.