Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA MITÄ HELVETTIÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU?!!!!!!!!!!

Vierailija
04.12.2015 |

Mies lähti eilen työmatkalle ja olen yksinään kotona.
Minulla on ollut kokoajan outotunne, että en ole yksinään.

Asumme omakotitalossa ja lähin naapuri on 200 metrin päässä.
Eli ketään ei kovin lähellä pitäisi olla.

Tänään kuitenkin on käynyt outojajuttuja.

Aikasemmin koneella olessani alakerrassa, kuulosti aivan siltä, kuin joku olisi kävellyt yläkerrassa normaalisti, mutta täällä ei ole ketään muuta kuin minä.

Toinen juttu oli se, kun olin keittiössä ja muistan tarkkaan jättäneeni lasin pöydälle ja samalla katsoessani tuli omituinen kylmä tunne ja samalla katsoessani lasi olikin mikron päällä.

Ja sitten kävi kaikista pahin. Ovikello alkoi soida, ja joku selkeästi hakkasi nyrkillä oveen mutta, kun avasin oven niin sielä ei ollut ketään. Ajattelin naapurin lapsien pelleilevän. Sen jälkeen ovikello soi uudelleen ja olin jo ärsyyntynyt ja avasin oven niin ketään ei taaskaan ollut. Sen jälkeen kauhistuin, kun tajusin yhdenjutun. Nimittäin täällä on lunta eikä kuistille sataneessa lumessa ollut pienintäkään jälkeä. Yhtäkkiä, kuin salama kirkkaalta taivaalta tajusin , että ovikellon soidessa valo jossa oli liiketunnisten ei syttynyt. Vaikka se syttyy yleensä pienimmästä liikkeestä.

Tuon jälkeen tunsin kuinka pelon tunne lähti varpaista sääriin asti ja sormista käsivarsiin. Mahassa tuntui myös kouristus.

En todellakaan usko mihikään yliluonolliseen. Ja selitin tuon yläkerran töminän johtuvan jostain tavallisesta vahan talon äänistä.

Sekä sen lasi jutun selitin sillä, että muistin vain väärin.

Nyt kuitenkin rupesi aikapaljon pelottamaan. Mistä voi olla kyse?
En usko, että kukaan leikkii kanssani enkä ole ikinä kokenut mitään vastaavaa.
Ilmoitin olevani yksinään Facebookissa, mutta en todellakaan usko kenenkään tahalteen pelottelevan minua.

Nyt, kun olen paniikissa kuulen jokapaikasta ääniä.

Suljin myös kaikki verhot sillä pelkään näkeväni ikkunassa jonkin naaman.

Siis olen oikeasti peloissani.

Mistä nuo voivat johtua? Tietääkö kukaan mitään luonollista sellistystä?

Kommentit (102)

101/102 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melikuvituksesi taitaa nyt vain laukata. Meillä oli alkuvuodesta joku helvetin ajastin telkkarissa päällä. Ainakun lähdyn aikaan x laitoin telkkarin kiinni ja kun tulin aikaan xy oli telkkari päällä. Minä olin aivan varma että meillä kummittelee ennenkuin tuo ajastin juttu paljastui. 

Vierailija
102/102 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä on hävinnyt haarukoita ja lusikoita. Olen tätä ihmetellyt toisessa ketjussa, ne ei koskaan ole löytynyt.

Mutta sydän pomppasi kurkkuun tiskejä laittaessa, meille on ilmestynyt ikean haarukoita. Kukaan ei tiedä mistä ne on tulleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla