Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA MITÄ HELVETTIÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU?!!!!!!!!!!

Vierailija
04.12.2015 |

Mies lähti eilen työmatkalle ja olen yksinään kotona.
Minulla on ollut kokoajan outotunne, että en ole yksinään.

Asumme omakotitalossa ja lähin naapuri on 200 metrin päässä.
Eli ketään ei kovin lähellä pitäisi olla.

Tänään kuitenkin on käynyt outojajuttuja.

Aikasemmin koneella olessani alakerrassa, kuulosti aivan siltä, kuin joku olisi kävellyt yläkerrassa normaalisti, mutta täällä ei ole ketään muuta kuin minä.

Toinen juttu oli se, kun olin keittiössä ja muistan tarkkaan jättäneeni lasin pöydälle ja samalla katsoessani tuli omituinen kylmä tunne ja samalla katsoessani lasi olikin mikron päällä.

Ja sitten kävi kaikista pahin. Ovikello alkoi soida, ja joku selkeästi hakkasi nyrkillä oveen mutta, kun avasin oven niin sielä ei ollut ketään. Ajattelin naapurin lapsien pelleilevän. Sen jälkeen ovikello soi uudelleen ja olin jo ärsyyntynyt ja avasin oven niin ketään ei taaskaan ollut. Sen jälkeen kauhistuin, kun tajusin yhdenjutun. Nimittäin täällä on lunta eikä kuistille sataneessa lumessa ollut pienintäkään jälkeä. Yhtäkkiä, kuin salama kirkkaalta taivaalta tajusin , että ovikellon soidessa valo jossa oli liiketunnisten ei syttynyt. Vaikka se syttyy yleensä pienimmästä liikkeestä.

Tuon jälkeen tunsin kuinka pelon tunne lähti varpaista sääriin asti ja sormista käsivarsiin. Mahassa tuntui myös kouristus.

En todellakaan usko mihikään yliluonolliseen. Ja selitin tuon yläkerran töminän johtuvan jostain tavallisesta vahan talon äänistä.

Sekä sen lasi jutun selitin sillä, että muistin vain väärin.

Nyt kuitenkin rupesi aikapaljon pelottamaan. Mistä voi olla kyse?
En usko, että kukaan leikkii kanssani enkä ole ikinä kokenut mitään vastaavaa.
Ilmoitin olevani yksinään Facebookissa, mutta en todellakaan usko kenenkään tahalteen pelottelevan minua.

Nyt, kun olen paniikissa kuulen jokapaikasta ääniä.

Suljin myös kaikki verhot sillä pelkään näkeväni ikkunassa jonkin naaman.

Siis olen oikeasti peloissani.

Mistä nuo voivat johtua? Tietääkö kukaan mitään luonollista sellistystä?

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYt ei ole vähään aikaa mitään kuulunut. Ette usko kuinka pelottavaa oli seistä yksi syrjäisen ja pihan.

pihan kuistilla ovi auki ja valot päällä sisällä. Se tunne kun pelko lähtee varpaista sääriin ja sormista käsiin ja mahan pohajassa kourasee. Ja tajuat, että se joku on edelleen ehkä pihalla. Alat paniikissa yrittää saada ovea lukkoon eikä se meinaa millään.

Tuo oli kyllä niin pelottavaa. Vieläkin jalat menee ihan hyytelöksi kun ajattelen asiaa.

Itellä ei oikein ole ketään kelle soittaa eikä mies vastaa.

Mitä ihmettä teen?

Ap

Vierailija
22/102 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja piha oli pilkkopimeä

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulvilan huppumies?

Soittiko viimeksi ovikelloa?

Vierailija
24/102 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä teen?

Ap

Jos vaikka varaisit ajan lääkäriin?

Vierailija
25/102 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

outotunne

outojajuttuja.

yhdenjutun

aikapaljon 

jokapaikasta

sellistystä

Jospa siellä on sun äikänmaikkasi poltergeistina?

Vierailija
26/102 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

outotunne

outojajuttuja.

yhdenjutun

aikapaljon 

jokapaikasta

sellistystä

Niin repesin:D

Vierailija
27/102 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

outotunne

outojajuttuja.

yhdenjutun

aikapaljon 

jokapaikasta

sellistystä

Kuinka kellään voi olla näin kova tarve päteä! Ei taida ihan hanskassa olla sinunkaan elämä.

Vierailija
28/102 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita piipaa-auto

Vierailija
29/102 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on oma miehesi joka ei olekaan poissa vaan talossa?? Ja yrittää tehdä sinusta hullun/päästä eroon. 

Vierailija
30/102 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostbusters leffa pyörimään. Sieltä saat hyviä vinkkejä

Vierailija
31/102 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulin kerran koko illan sitä laulua "Kalliolle kukkulalle", se Kom-teatterin kuoron esitys. Olin omakotitalossa, jossa ei muita silloin ollut. Kuulin sen korvissani nii, että sanat erottuivat vain vaivoin, mutta kun osasin ne sanat, niin eipä haitannut. Oli kuitenkin aika aavemaista. Tämä oli aika monta vuotta sitten, eikä ole toistunut.

Vierailija
32/102 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

outotunne

outojajuttuja.

yhdenjutun

aikapaljon 

jokapaikasta

sellistystä

Kuinka kellään voi olla näin kova tarve päteä! Ei taida ihan hanskassa olla sinunkaan elämä.

Noälänyootollanen. Huumoriahan se vain oli. :) T: poltergeist-kommentin kirjoittanut M36

Vierailija
33/102 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko ovea hakata katolta käsin ? ex tai joku muu joka haluaa pelotella? lasin tod. näk siirsit itse ajatuksissasi! minullakin on nimittäin tullut "kukas tämän tähän toi?-hetkiä kun ajattelee jotain, vaeltelee kämpässä ja kädessä on esim. lasi.

Vierailija
34/102 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, itseä ei kyllä naurata. Muutin vanhaan puutaloon keväällä, ja kaikkiin ääniin oon jo tottunut??? Narinaa, huminaa, kopinaa, ritsahduksia, jopa pamauksia on kuulunut. Lisäksi itsensä sulattava pakastin, vanhat sähköpatterit ja ilmalämpöpumppu pitää kivoja ääniä. Myös outoja juttuja on tapahtunut(esineet vaihtaneet paikkaa usein), mutta jotenkin mulla on hyvä fiilis tästä talosta, kertaakaan ei ole pelottanut täällä ollessa vaikka miehelläni paljon työmatkoja. Kai täällä on asunut hyviä tyyppejä ennen meitä. :) kaikki sympatiat siis ap:lle.

Vierailija
35/102 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tapahtunut elämäni aikana moniakin "yliluonnollisia" juttuja. En usko sairastavani skitsofreniaa tai mitään muutakaan. :D Ihmiset on pölhöjä jos kuvittelee, että tää maailma on vaan tässä ja mitään muuta ei ole olemassakaan. Koko elämä on yksi kysymysmerkki. Kuulostaahan tuo pelottavalta, etenkin siis tuo jos joku kävi oikeasti koputtamassa oveen? Siellähän saattaa oikeasti ollakin joku hullu vainoomassa taloasi... enkä nyt sano pelottelulla

Vierailija
36/102 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä silmät ei nää jne eli näemme vain yhden todellisuuden, onneksi.

Vierailija
37/102 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluiko myös HÖÖ?

Vierailija
38/102 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sen näkee, ettei kannata kirjoittaa Facebookiin tai paljon muutenkaan huudella olevansa yksin. Tai kun lähtee lomalle= talo tyhjänä= kutsuu murtovarkaita. Ties mikä hullu siellä oikeasti vainoaa, kun on bongannut FB:stä, että olet yksin. Kaikkia kahjojahan riittää tässä maailmassa. Kannattaa pelata mieluummin varman päälle. Ja toiseksi, mua ihmetyttää ihmiset, joilla ei ole kaihtimia/peittäviä verhoja ikkunoidensa edessä. Oli se sitten kerrostalo tai syrjäinen omakotitalo, niin ei kukaan täysjärkinen ihminen esittele itseään ikkunan edessä. Ahdistaisi ajatuskin siitä, että heiluisin päivät pitkät, erityisesti pimeään aikaan valot päällä sisällä, ikkunan edessä ja kaikki näkee sisälle. Nimimerkillä minua on kiikaroitu ja stalkattu vastapäisestä ikkunasta ja ulkoa, kun jouduin asumaan kämpässä, jossa ei ollut kaihtimia.

Vierailija
39/102 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinauttamista, kriisiapua, henkistä ensiapua ja vertaistukiryhmiä. Valtakunnallinen kriisipuhelin puh. 01019 5202 ma-pe 9-06, la 15-06 ja su 15-22

Oisko tuosta^ apua? Jos vielä tulee sellainen olo ettei tiedä mitä päässä tapahtuu ja et voi/halua kellekään tutulle puhua. En usko että sulla on psykoosi, mutta pieni eristyneisyys, vilkas mielikuvitus ja olosuhteet saattaa vaikka laukaista psykoosin. Pieni juttelu kenen tahansa kanssa saattaa auttaa.

Vierailija
40/102 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks vokki 100m päässä?