Hölösuu-äitini varasi ajan MUN kampaajalle.

Vierailija

En tietenkään voi asiaa estää, mutta tiedän että se lavertelee siellä KAIKKI mun asiat kun tietää että kampaaja tuntee minut. Toinen kampaaja asiakkaineen myös kuulee myös kaiken. Ärsyttävää.!

Kommentit (7)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sano äidillesi ettet tykkää, siitä että hän puhuu sinun asioistasi!

On se vaan kurjaa, jos omalle äidilleen jutuu sanomaan noin itsestään selvästä asiasta. Oman äitini kohdalla se ei edes auttaisi, tulisi vain krokotiilinkyyneelitä, ja painostusta, että minun pitäisi pyytää anteeksi.

Vierailija

No jos se on hölö, niin on sillä muutakin hölötettävää kuin sinä.

Kiellät suuttumisen uhalla puhumasta susta mitään, sanot että kysyt seuraavalla kampaamoreissulla mitä susta on puhuttu.
Anna sille vielä joku mehukas juoru mukaan purettavaksi, parempi serkku bussin alla kuin sinä ite.

Vierailija

No mitä väliä? Hölöttää sitten samat asiat jossain muualla kuitenkin. Mun veli puhuu ihan mitä sattuu, pitkin kyliä. Ei ole yhtään selvillä, mitä me teemme työksemme ja keksii itse, kun ei viitsi sanoa, ettei tiedä. 

Vierailija

Vaihda itse kampaamoa.

Jotkut kampaamot on varsinaisia juorupesiä, aina ollaan jostakusta asiakkaasta juoruamassa. Vaikka ei puhuisi varsinaisesti pahaa, niin osoittaa todellista ammattitaidon puutetta ylipäänsä puhua jonkun toisen asiakkaan asioista selän takana.

Itse etsin juuri parhaillaan uutta kampaamoa. Yhden testasin, mutta sielläkin tivattiin heti kaikki mahdollinen tieto yksityiselämästäni - missä oot töissä, onko perhettä, onko lapsia, minkä ikäisiä, missä asut jne. Ei noissa asioissa ole mitään salattavaa ja voin ne kyllä kelle vaan kertoa, mutta jotenkin en välittäisi aina kampaajalla avata koko elämää. haluan vian hiukset kuntoon ja voin rupatella säästä hiukan, mutta se riittäisi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat