Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keikkatyö lähihoitaja

Vierailija
29.08.2021 |

Jos menen keikkatyöhön osastolle. Vanhusten hoito, nin mitä siellä työtehtäviin kuuluu? Ja onko siellä joku joka kertoo mitä tehdään.. kun uuteen paikkaan menee niin vähän mietityttää

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on yhtään järkeä työvuorolistan tekijällä niin laittaa uuden työntekijän samaan vuoroon vakkarin kanssa. Jos tietty on vuorossa useampi, jos ei ole niin luulisi pari perehdytysvuoroa olevan ensin.

Vierailija
2/5 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä välttämättä mitään perehdytystä ole. Sanotaan vaan että ota nuo ja nuo ja sitten menoksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuren kautta olen siis menossa. Mutta kun kysyin seuresta, niin sanoivat ettei ole perehdytystä. Eli varaan vuoron ja ilmestyn työpaikalle.

En ole ollut osastolla töissä. Olen siis vastavalmistunut

Vierailija
4/5 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuren kautta olen siis menossa. Mutta kun kysyin seuresta, niin sanoivat ettei ole perehdytystä. Eli varaan vuoron ja ilmestyn työpaikalle.

En ole ollut osastolla töissä. Olen siis vastavalmistunut

No sitten voi olla kusiset paikat jos ei ole kokemusta. Suosittelen että aloitat aamuvuoroilla niin on enemmän porukkaa ja joku ehkä ehtii vähän neuvoa. Yövuoroja ei ainakaan kannata alkuun tehdä. Siellä on vaan pärjättävä ja näinhän ne olettaa kun olet paperit saanut.

Vierailija
5/5 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle annetaan raportti ja tehtävät miten kunkin kohdalla toimitaan. Odottavat sinun hallitsevan sen työn.

Itse olin ensimmäistä päivää kuntoutusosastolla ja piti mitata rr manuaalisesti. Kerroin vastaan tulevalle sairaanhoitajalle, että pitäisi mitata rr manuaalisesti, mutta en tiedä....sh huusi, että taasko yksi ammattitaidoton lisää?! Vastasin, että kyllä minä mitata osaan, en tiedä missä stetoskoopit on😂....tämä ei ollu vitsi....

Pyysi sh anteeksi, kun ei kuunnellut loppuun asti, mitä sanottavaa minulla oli.

Hyvin sinä selviät osastolla. Työn oppii tekemällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan