Johtaako hieronta seksiin? kysyy hierojamies

jöpötys

Naiseni tykkää hieromisesta. Hän mahallaan; itse hieron niskaa ja hartioita, pakaroita, reisiä. Hengityksestä huomaa mikä kiihotttaa eniten. Alkaa sellainen hyminä...Hän mahallaan; kullinpäällä leikittelen pakaroiden välissä. Ylävartalon sivuilta hieron rintoja; aiheuttaa heti että nainen nostaa yläkroppaansa. Olen kuulemma nykyään jo taitava hieroja, ehdotti jopa - rupee hieromaan oikeesti naisia. Lopuksi menee panemiseksi ja naiseni haluaa takaapäin, orkut saa tosi nopeasti

Illalla pitäs taas ;) ;) nyt rupes jöpöttämään.

Kommentit (2)

435

Vierailija kirjoitti:
Naiseni tykkää hieromisesta. Hän mahallaan; itse hieron niskaa ja hartioita, pakaroita, reisiä. Hengityksestä huomaa mikä kiihotttaa eniten. Alkaa sellainen hyminä...Hän mahallaan; kullinpäällä leikittelen pakaroiden välissä. Ylävartalon sivuilta hieron rintoja; aiheuttaa heti että nainen nostaa yläkroppaansa. Olen kuulemma nykyään jo taitava hieroja, ehdotti jopa - rupee hieromaan oikeesti naisia. Lopuksi menee panemiseksi ja naiseni haluaa takaapäin, orkut saa tosi nopeasti

vaimo ei oiekestään lämpeekään muutenku pakraalaselkä reisihieronnalla. eli joka toisees tapauksses johtaa. tai sit nopeehko rasvan levitys

päätelleen

Vierailija kirjoitti:

aloittajallaa varmaan tuore suhde...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat