Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälleen kerran ja jo 15 vuotta joka hvetin aamu

Vierailija
03.12.2015 |

Minä lähden töihin, mies nukkuu-heräilee sitten ehkä kahdelta kun toinen lapsista tulee koulusta. Sitten mies avaa telkkarin ja siinä siiten meneekin ilta mukavasti kuluttaen sohvaa. Mä en jaksa enää. Mä haluan elää..olla yksin lasten kanssa. Toi mies on pelkkää ilmaa ja välttämätön paha. 15vuotta mennyt elämä hukkaan.

Kommentit (159)

Vierailija
21/159 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lähden töihin, mies nukkuu-heräilee sitten ehkä kahdelta kun toinen lapsista tulee koulusta. Sitten mies avaa telkkarin ja siinä siiten meneekin ilta mukavasti kuluttaen sohvaa. Mä en jaksa enää. Mä haluan elää..olla yksin lasten kanssa. Toi mies on pelkkää ilmaa ja välttämätön paha. 15vuotta mennyt elämä hukkaan.

Aatteleppa kun oot ihan ite sitä ukkoa vongannu ja sen puolisoks vapaaehtosesti halunnu ja vielä menny lisääntymäänkin ihan vapaaehtosesti sen kanssa. Pitäskö kattella pikkusen pitempään peiliin? Tyhmyydestä sakotetaan. Aina.

Naimisissa ei olla. Etkä tiedä koko tarinaa. Ap

Vierailija
22/159 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ahdistavalta.

Sitä se on. Enkä ole ollut koskaan onnellinen :(. Ehdotin jo että muuttaa pois "sovittu" oli vastaus mutta siinäpä tuo sängyllä kuorsailee..

Miten mä saan sen lähtemäön? Tätä menoa mä vedän itteni hirteen...ap

Jospa lähdet itse?

Hän saa lähteä . ap

Oot kyllä saamaton jos et tollaista laiskimusta saa lähtemään. Et varmaan edes halua että lähtee

Arvaa mitä mä pelkään? Se sanoo "miksi kaikki nyt muka muuttuu", kun meillä menee "hyvin" 😂😂

:DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/159 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aatteleppa kun oot ihan ite sitä ukkoa vongannu ja sen puolisoks vapaaehtosesti halunnu ja vielä menny lisääntymäänkin ihan vapaaehtosesti sen kanssa. Pitäskö kattella pikkusen pitempään peiliin? Tyhmyydestä sakotetaan. Aina.

Tähän.

Vierailija
24/159 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusongelma kuitenkin tiedetään: miehellä ei ole tarpeeksi rahaa, joten paska mies.

Vierailija
25/159 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusongelma kuitenkin tiedetään: miehellä ei ole tarpeeksi rahaa, joten paska mies.

No olis elämä varmasti erilaista jos täällä asuisi mies joka huolehtisi perheestään...mutta eipä tuota ole kiinnostanut. Ap..joka kuitenkin rahan sijasta tahtoo rakkautta ;)

Vierailija
26/159 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä helv.. tin takia olet antanut miehesi hapantua sohvalla 15 vuotta???

Anna sille monoa ja hommaa joku normaali tilalle.

t. mies

Vierailija
27/159 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä helv.. tin takia olet antanut miehesi hapantua sohvalla 15 vuotta???

Anna sille monoa ja hommaa joku normaali tilalle.

t. mies

Niin sitä mä tässä itsekin mietin. Säälin sitä..jos ero tulee lapset jää mulle -sillä ei ole sitten ketään. Mutta mä oon jo 43, kyllä mulla on oikeus haluta elämältä hyviä asioita ja hän ei enää siihen kategoriaan kuulu. Ap

Vierailija
28/159 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joka kuitenkin rahan sijasta tahtoo rakkautta ;)

Valitukset ovat sitten aika täydellisesti ristiriidassa halujen kanssa.

Vierailija
29/159 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joka kuitenkin rahan sijasta tahtoo rakkautta ;)

Valitukset ovat sitten aika täydellisesti ristiriidassa halujen kanssa.

Höpö höpö. Aloituksessa ei edes mainittu rahaa. Kuulostaako susta ap:n mies ihanalta, ehkä olet samanlainen? 

Vierailija
30/159 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ahdistavalta.

Sitä se on. Enkä ole ollut koskaan onnellinen :(. Ehdotin jo että muuttaa pois "sovittu" oli vastaus mutta siinäpä tuo sängyllä kuorsailee..

Jospa lähdet itse?

Hän saa lähteä . ap

Miksi hän lähtisi? Vaikuttaa ihan siltä, että mies on varsin tyytyväinen vallitsevaan tilanteeseen. 

Vierailija
31/159 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Aloituksessa ei edes mainittu rahaa. Kuulostaako susta ap:n mies ihanalta, ehkä olet samanlainen? 

Aloituksen tiedoilla tuohon nyt ei voi sanoa juuta eikä jaata.

Vierailija
32/159 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, että keksit sitten päästäsi lisää.

Vierailija
33/159 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälit miestä, mutta tunne nyt myötätuntoa myös itseäsi ja lapsiasi kohtaan. Tuskin teidän perhe-elämä kovin hyvä malli lapsillekaan on? Oli sairaus mikä vaan joskus se sairastava tavallaan "heittäytyy" toisen hoivattavaksi, ei edes yritä hoitaa itse itseään. Miksi vaivautuisi kun toinen huolehtii kaikesta. Joskus tuollaisen parisuhteen lopettaminen voi olla molemmille parempi. t. Nainen joka jätti alkoholistin joka taas raitistui eron jälkeen ja nyt molemmat voi hyvin tahoillaan :)

Vierailija
34/159 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, että keksit sitten päästäsi lisää.

Enhän mä miehestä mitään kommentoinut, vaan ahneesta akasta.

Vierailija
35/159 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ahdistavalta.

Jospa lähdet itse?

Hän saa lähteä . ap

Miksi hän lähtisi? Vaikuttaa ihan siltä, että mies on varsin tyytyväinen vallitsevaan tilanteeseen. 

Olet oikeassa..mutta nyt suunta muuttuu!!Ap

Vierailija
36/159 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa totta tosiaan Porvoo ihmeellinen paikka, siellä sattuu ja tapahtuu. Ja on tapahtumatta. 

Vierailija
37/159 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälit miestä, mutta tunne nyt myötätuntoa myös itseäsi ja lapsiasi kohtaan. Tuskin teidän perhe-elämä kovin hyvä malli lapsillekaan on? Oli sairaus mikä vaan joskus se sairastava tavallaan "heittäytyy" toisen hoivattavaksi, ei edes yritä hoitaa itse itseään. Miksi vaivautuisi kun toinen huolehtii kaikesta. Joskus tuollaisen parisuhteen lopettaminen voi olla molemmille parempi. t. Nainen joka jätti alkoholistin joka taas raitistui eron jälkeen ja nyt molemmat voi hyvin tahoillaan :)

Ei ole ei. Mies oli viikon poissa ja täällä oli palhon parempi olla. Lapsetkin vaistoo ja ikävä kyllä lapsetkin huomaa että mies ei tee mitään..joku tuossa aiemmin sanoi että mies on tyytyväinen tilanteeseen - miksi lähtisi? Se avas mun silmät...totta hänellähän on "kaikki hyvin" - akka kantaa ruoat pöytään jne.

Mun pitää saada se sisäinen rohjeus esiin ja sanoa että tää oli tässä. Niin paljob oken kuulkut vittu saatana tyhmä..että ehjä sen vuojsi en oke uskaltanut? Mutta toisaalta, mitä menetettävää mulla on? Ap

Vierailija
38/159 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ja rakkautta koko teidän perheelle! <3 t. masentuneen puoliso

Vierailija
39/159 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta toisaalta, mitä menetettävää mulla on? Ap

Aivan. Tuskimpa sun seuraava ukko ainakaan nykyistä varattomampi on.

Vierailija
40/159 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimia ja rakkautta koko teidän perheelle! <3 t. masentuneen puoliso

Kiitos paljon, miehen pahin masennuskausi on ohi. Vuosi mentiin sillä että heräsi vasta neljäktä päivällä..se oli aikaa kun lapsi oli pieni ja olisin tukea tarvinnut :/ ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan