Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jälleen kerran ja jo 15 vuotta joka hvetin aamu

Vierailija

Minä lähden töihin, mies nukkuu-heräilee sitten ehkä kahdelta kun toinen lapsista tulee koulusta. Sitten mies avaa telkkarin ja siinä siiten meneekin ilta mukavasti kuluttaen sohvaa. Mä en jaksa enää. Mä haluan elää..olla yksin lasten kanssa. Toi mies on pelkkää ilmaa ja välttämätön paha. 15vuotta mennyt elämä hukkaan.

Sivut

Kommentit (159)

Vierailija

Kuules nyt ap, älä ole noin negatiivinen. Pakkohan siinä miehessä jotain on olla.

Jos ei olisi, niin sinulla olisi ollut 15 vuotta kotona joku puupökkelö tai puutarhatonttu, jonka jättäisit aamulla petiin ja jonka lapsi sitten koulusta palattuaan nostaisi sohvalle. 

Vierailija

Miksei hän käy töissä? Onko työtön vai eläkkeellä? Jos 15 vuotta on työttömänä, niin kyllä siinä jo jonkinlaisen eläkkeen luulisi saavan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksei hän käy töissä? Onko työtön vai eläkkeellä? Jos 15 vuotta on työttömänä, niin kyllä siinä jo jonkinlaisen eläkkeen luulisi saavan?

Tämä mies ei ole tehnyt koko aikana töitä. Työtön ja nyt työkyvyttömyyseläkkeellä.ap

Vierailija

Ja nyt vasta heräsit todellisuuteen että ukko ei ole tehnyt mitään 15 vuoteen? Aika pitkät piuhat ;)

Eli sinä ap olet käynyt töissä ja tienannut perheen rahat, hoitanut lapset ja kaikki kotityöt?

Mies on nukkunut ja katsonut telkkaria?

No elämä on valintoja! Nyt ehkä aika valita toisin...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ahdistavalta.

Sitä se on. Enkä ole ollut koskaan onnellinen :(. Ehdotin jo että muuttaa pois "sovittu" oli vastaus mutta siinäpä tuo sängyllä kuorsailee..

Miten mä saan sen lähtemäön? Tätä menoa mä vedän itteni hirteen...ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja nyt vasta heräsit todellisuuteen että ukko ei ole tehnyt mitään 15 vuoteen? Aika pitkät piuhat ;)

Eli sinä ap olet käynyt töissä ja tienannut perheen rahat, hoitanut lapset ja kaikki kotityöt?

Mies on nukkunut ja katsonut telkkaria?

No elämä on valintoja! Nyt ehkä aika valita toisin...

Tiivistettynä näin! Siksi vasta nyt herään, koska olen selättänyt pahan masiksen jolloin en jaksanut tehdä mitään asialke. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ahdistavalta.

Sitä se on. Enkä ole ollut koskaan onnellinen :(. Ehdotin jo että muuttaa pois "sovittu" oli vastaus mutta siinäpä tuo sängyllä kuorsailee..

Jospa lähdet itse?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ahdistavalta.

Jospa lähdet itse?

Hän saa lähteä . ap

Vierailija

Hanki itsellesi ja lapsillesi mukava asunto, jonka laitat mieleiseksi. Jätät kaiken taaksesi, myös se sohvan miehineen. Mieti miten hyvä olo sulla sitten on! Ihana suunnitella omaa kotia ja omaa rauhaa :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ahdistavalta.

Jospa lähdet itse?

Hän saa lähteä . ap

Oot kyllä saamaton jos et tollaista laiskimusta saa lähtemään. Et varmaan edes halua että lähtee

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat