Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmi jota et ole unohtanut?

Vierailija
03.12.2015 |

Onko muilla jäänyt joku tai jotkut orgasmit ikuisesti muistiin? Joko niin raju tai pitkäkestoinen että et ole unohtanut sitä?
Itselläni on pari joita muistelen välillä, eka kerta kun sain ilman kumia 17v miehenalkuna, uskomattoman raju laukeaminen silloisen tyttöystäväni pillun perukoille ja kaksivitosena ensimmäinen suuhun laukeaminen joka tuntui loputtomalta, tulin varmaan minuutin ja jokainen kielen liike terskalla tuntui aiheuttavan uuden orgasmin.
Sinunkin muistojasi kaivataan.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehen saa räjäytettyä nuolemalla? Ei siis imemällä? Kiinnostaa.

42/63 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

No imemeällä siis tokikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Oma mieheni ei pidä lainkaan imemisestä. Parhaiten saan hänet räjähtämään, kun ensin hitaasti nuolen penistä alhaala ylös päin, sitten otan vain terskan suuhuni ja ikään kuin otan suihin vain terskalta, samalla nuolen terskan alapuolta, välillä pelkästään sitä. Liike on suht hidasta ja kiusoittelevaa. Kädellä pidän kiinni kalun tyvestä, mutta en runkkaa, enemmänkin puristelen hellästi, toisella kädellä kasseja puolestaan. Tällä saan miehen nautinnon kukkuloille. Kun tunnen miehen olevan lähellä laukeamista saatan tehdä muutaman syvemmän suihinottoliikkeen, mutten ime missään vaiheessa, kuin korkeintaan terskaa hellästi miehen laukeamisen loppupuolella, ikään kuin saadakseni viimeiset tipat pihalle.

Vierailija
44/63 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N50+ kirjoitti:

Oma mieheni ei pidä lainkaan imemisestä. Parhaiten saan hänet räjähtämään, kun ensin hitaasti nuolen penistä alhaala ylös päin, sitten otan vain terskan suuhuni ja ikään kuin otan suihin vain terskalta, samalla nuolen terskan alapuolta, välillä pelkästään sitä. Liike on suht hidasta ja kiusoittelevaa. Kädellä pidän kiinni kalun tyvestä, mutta en runkkaa, enemmänkin puristelen hellästi, toisella kädellä kasseja puolestaan. Tällä saan miehen nautinnon kukkuloille. Kun tunnen miehen olevan lähellä laukeamista saatan tehdä muutaman syvemmän suihinottoliikkeen, mutten ime missään vaiheessa, kuin korkeintaan terskaa hellästi miehen laukeamisen loppupuolella, ikään kuin saadakseni viimeiset tipat pihalle.

Täsmennän vielä, että koko hommassa on siis tuota nuolemista huomattavasti enemmän, kuin perussuihinottoa. 

45/63 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N50+ kirjoitti:

No jotain tämmöstä piti alunperin vastatkin, eli joo sitä kiusaamista toki ja jäätelön tyylistä nuolemista aluksi .. toki itse taas tykkään et imetään myös, mut ei saa missään tapauksessa kiireellä muutakun ihan lopuksi.

Vierailija
46/63 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Kyllä se onnistuu. Mies selälleen ja alapuolelta alkaa nuolemaan pusseja ja pitkin vartta.  Voi toki hennosti ottaa suihinkin, ei tartte imeä. Sivelee hellästi käsillä samalla kalun vartta. Vaimo alkanut tekemään näin viime vuosina. Ensin tuntui että pitäisi hyväillä kovemmin mutta sitten tuo silkinpehmeä nuoleminen ja hiveleminen alkoi tuntumaan niin stanan hyvältä. En viistinyt vaimolle sanoa mitään, kun kerran hartaasti kalua nuoli. Itse asiassa se riippii ihan sikana, kun orkku tulee pitkällä viiveellä hiipien, eikä pysty itse mitenkään nopeuttamaan. Meinaa tulla hulluksi.  Ja kun se orkku sitten tulee se tulee kuin höyryjuna voimalla. Silloin ainakin minä tykkään, että menee voimalla syvälle suuhun asti. Parhaimmassa tapauksessa purskahtaa suusta.  En olisi etukäteen osannut arvata, että hellästi sivelyllä tulee paremmin kuin voimakkaammalla hyväilyllä.

47/63 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

m44seassa kirjoitti:

N50+ kirjoitti:

No imemeällä siis tokikin.

Itse en tykkää imemis sanasta koska siitä tulee ajatus et toinen vaan tekeen se helpottaakseen toista eikä sitä olotilaa kun toinen kiusottelee pitkään ja tekee hyvää mikä yleensä johtaa myös seksiin :)

Vierailija
48/63 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twitteristä kun hakee paris hilton nude, niin löytyy videopätkä missä paris ottaa kaverilta nätisti ja hellästi suihin. Siinä oli tyyliä.

Vierailija
49/63 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Olin naisten hepeneissä kun ex pani mua dildolla ja minä runkkasin tekopimpillä samaan aikaan 

Terveiset silloinen siilinjärveläinen

Vierailija
50/63 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen cuckold kokemus. Sovittiin että vaimo laittaa nyt viestin kun rupee harrastaa seksiä hotellissa. Minä kotona odotin ja tuli nyt viesti niin rupesin runkkaamaan ja ei montaa vetoa kun laukesin...

Vierailija
51/63 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jäi orgasmina mieleen, kun toinen mies imi minut loppuun saakka. Siinä oli varmaan uutuuden viehätystä, mutta sen salaisuus lienee osa kutkuttavaa tunnetta. Hän on naimisissa naisen kanssa. 

Mutta se itse tapahtuma! Meinasin menettää tajuntani, kun tunne oli niin voimakas. Muistan sen ihanan paineen kasseissa. Viimein tunsin kaluni pullistuvan älyttömän kovaksi. En voinnut estää laukeamista hänen suuhun. Kerkesin nähdä spermani hänen suussaan, kunnes näin hänen ahneesti nielaisevan kaiken. 

Vieläkin kutkuttaa tunne siitä, kuinka hän alistui minulle. Polvillaan siihen eteen ja nieli kaiken.

Vierailija
52/63 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme vaimon kanssa reissussa ja siihen aikaan meillä oli ehkäisynä käytössä kondomi. Kondomit oli loppu ja meidän alkoi olla villi olo. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun tulin kenenkään suuhun. Olin 34-vuotias. Tämän jälkeen aloin nauttimaan suuseksistä. 

Vierailija
53/63 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin naisen joskus 2000 luvulla eräässä kuntotapahtumassa. Hän oli muuten hyvin hillitty, mutta sängyssä oikea kone. Muistan ekan kertamme hyvin. Kun sain hiplauksen ja nuolemisen jälkeen kullin sisään hän kiljaisi niin että meinasi kuulo mennä. Kyyti oli uskomatonta ja tulin todella rajusti hänen sisäänsä samalla kun hän väätelehti, tärisi ja huusi. Hän nyki ja tärisi ainakin minuutin ja sitten tuijotteltiin toisiamme. Välillä hänen lanteet nyki kun kullini potkaisi jälkijäristyksissä. En ollut enkä ole kokenut kellään moista orgasmia. 

Vierailija
54/63 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuorena runkatessa ei vielä tullut mitään, kalu alkoi lauetessaan nytkähdellä. Sitä kesti todella pitkään ja se tuntui paljon paremmalta, kuin nykyisin nesteen purkautuessa ulos.

Toinen unohtumaton orkku on vaimon ruvettua ensimmäisen kerran imemään ja nuolemaan kalua. Laukeaminen oli jotakin aivan käsittämättömän taivaallista. Oli sellainen tunne niin kuin  suurinpiirtein järki olisi lähtenyt. Nautinto oli aivan valtava, ja koko ruumis tärisi aivan kuin olisi viluttanut, vaikka todellisuudessa oli suorastaan kuuma.

Vierailija
55/63 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli mieheni lisäksi neljä muuta miestä . Illalla kun oltiinvotettu paukkuja ja olin jo humalassa niin kaikki miehet halusivat naida minua . Nämä miehet vuoronperää kävivät naimassa minua ja oli kyllä orgasmien ilotulitusta koko ajan . Sain silloin elämäni orgasmin , taisi mennä taju sekä vapisin rajusti . Kun kaikki olivat saaneet niin en pystynyt pitkään aikaan nousemaan muuta kun sitten toisten auttamina . Samat miehet ovat kyllä sen jälkeenkin käyneet naimassa minua ja olen saanut kyllä orgasmeja mutta , ekakerta oli paras .

Vierailija
56/63 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin raskaana ja minun piti mennä vammaisaborttiin. Ilman että tein mitään sain orgasmin jonka muistan vieläkin. Olin jo tehnyt päätöksen jättää lapsen isä kun oli sotkettu välillämme jo kaiken joten tuohon orgasmiin ei liittynyt mitään 'ulkopuolista', vain minä itse ja raskaus. Sen jälkeen olen jotenkin ajatellut että raskaus ja synnyttäminen ehkä tekee tytöstä naisen jollakin tavalla. En ole mitenkään seksuaalisesti valveutunut tai kokenut joten en osaa tarkkaa selittää mikä saa minut ajattelemaan että raskaus ja synnyttäminen ikään kuin tekevät tytöstä naisen. Mitä sanotte - olenko oikeilla jäljillä ja mistä voisi olla kysymys? Eikö se ole niin että tiineys tekee vasikastakin lehmän?

Vierailija
57/63 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli mieheni lisäksi neljä muuta miestä . Illalla kun oltiinvotettu paukkuja ja olin jo humalassa niin kaikki miehet halusivat naida minua . Nämä miehet vuoronperää kävivät naimassa minua ja oli kyllä orgasmien ilotulitusta koko ajan . Sain silloin elämäni orgasmin , taisi mennä taju sekä vapisin rajusti . Kun kaikki olivat saaneet niin en pystynyt pitkään aikaan nousemaan muuta kun sitten toisten auttamina . Samat miehet ovat kyllä sen jälkeenkin käyneet naimassa minua ja olen saanut kyllä orgasmeja mutta , ekakerta oli paras .

Ovatko naineet samaan aikaan ja saatko silloin hyvä orkkuja ?

Vierailija
58/63 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka orgasmi, jonka sain itsekseni. Ajattelin silloista ihastusta ja yhtäkkiä olinkin aivan märkänä ja alkoi panettaa ihan älyttömästi. Oli panettanut jo muutaman viikon samasta syystä. Koskettelin hetken klitorista ja sain maailman ihanimman orgasmin, tärisin vielä useita minuutteja orgasmin jälkihehkuissa. En unohda.

Vierailija
59/63 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka orgasmi, jonka sain itsekseni. Ajattelin silloista ihastusta ja yhtäkkiä olinkin aivan märkänä ja alkoi panettaa ihan älyttömästi. Oli panettanut jo muutaman viikon samasta syystä. Koskettelin hetken klitorista ja sain maailman ihanimman orgasmin, tärisin vielä useita minuutteja orgasmin jälkihehkuissa. En unohda.

Mutta tuohan on kielletty tapa!

Vierailija
60/63 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietysti kokemattomana neitsyenä ensi-ihastuksen kanssa ekat orgasmit, jotka tapahtuivat ihan vaatteet päällä, farkut jalassa. Teini-iän hormonimyrsky, uusi asia, perhosia vatsassa, latautunut tunnelma eikä mahdollisuutta edetä 'tositoimiin'.

Joo sama juttu. Se oli ihan mahdotonta himoa vaatteet yllä, farkkujen etumukset yhdessä pienin työntöliikkein tyttöä hinkaten. Samalla kiihkoisasti suudellen ja kädet välillä yhdessä sormet lomittain. Tytön käsi oikeastaan aina mun kädessä, hänen selkänsä seinää vasten. Poikamaista intoilua, omistushalua, hienovaraista dominointia mun puolelta. Todella latautunutta ja vaikeaa pidättäytyä jatkosta mutta siksi just niin kuumaa, kun ei voida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan