Orgasmi jota et ole unohtanut?
Onko muilla jäänyt joku tai jotkut orgasmit ikuisesti muistiin? Joko niin raju tai pitkäkestoinen että et ole unohtanut sitä?
Itselläni on pari joita muistelen välillä, eka kerta kun sain ilman kumia 17v miehenalkuna, uskomattoman raju laukeaminen silloisen tyttöystäväni pillun perukoille ja kaksivitosena ensimmäinen suuhun laukeaminen joka tuntui loputtomalta, tulin varmaan minuutin ja jokainen kielen liike terskalla tuntui aiheuttavan uuden orgasmin.
Sinunkin muistojasi kaivataan.
Kommentit (63)
Luulin pitkään, että se oli se ensimmäinen orkku. Mutta kaikki muuttui kun vaimo sattui jo vuosien avioliiton jälkeen sanomaan sen mitä olin aina halunnut mutta en koskaan uskaltanut kysyä. "Tule naamalle" just kun olin oikeastaan tulossa jo muutenkin. Nappasi kädellä kiinni, puristi reilusti ja runkkasi nopeasti. Ja minähän tosiaankin tulin niin että meinasin oikeasti haljeta. Eikä se riittänyt, sillä hän oli sitten niin mällillä ja seksikkään näköinen että jatkoin sillä seisokilla toisenkin kerran, vaimokin pari. Oli aika sotkuista. Kuten telkkarissa, ei tässä vielä kaikki. Lopuksi hän sanoi sen mikä sinetöi avioliittomme ikuiseksi ajoiksi. "Tätä pitää saada lisää". Ainoa nainen maailmassa, minulle. Ja toi eka kerta siis jäi mieleen parhaimpana! Tai ehkä se toinen. :)
Vierailija kirjoitti:
Dildo ykkösessä ja kakkosessa ja sormet klitalla, ikuisuuden kestäneen edginging jälkeen. Ejakuloin.
Oikein kiva. Sitten kun on molemmat reiät pehmeinä niin voi mies vielä päättää, kumpaan haluaa tulla. Kaunis tarina sinulla ;)
Aika montakin mutta listataampa..
Ensimmäisen naisen kanssa kun sai vetää rojut tupaan.Muikki sai myös itse orgasmin samaan aikaan ja vain kerran olen tämän jälkeen saanut naisen kanssa orgasmin samaan aikaan.Toisen naisen kanssa kolmansilla treffeillä ajatus ja jutut karkasivat kesken kävelylenkin ja nainen imutteli meikäläisestä kunnon satsin suuhunsa keskellä metsää.Nieli ja kiitti.Saman naisen kanssa toimii myös anaali todella hyvin.Nainen saa tupla-orkut ja kyllähän se perseeseen tuleminen räjäytää tajunnan.Myös muutaminen naisten tarjoilemat käsihoidot ovat olleet enemmän kuin mahtavia kokemuksia.Samoin kunnon ratsastuksen jälkeen pilluun laukeaminen on meinannut joskus viedä tajunnan miehestä.Samoin syväkurkkuun laukeaminen on ollut kuin unelmien täyttymys ja tajunnan räjäyttävä kokemus.....tässähän alkaa ihan panettaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dildo ykkösessä ja kakkosessa ja sormet klitalla, ikuisuuden kestäneen edginging jälkeen. Ejakuloin.
Oikein kiva. Sitten kun on molemmat reiät pehmeinä niin voi mies vielä päättää, kumpaan haluaa tulla. Kaunis tarina sinulla ;)
Mitä ihmettä, anteeksi jos olin karkea. Luulin että täällä saa puhua seksistä. Ei toi nyt niin rajua ole. Tuntui kyllä ihan kivalta, kannattaa kokeilla:O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, anteeksi jos olin karkea. Luulin että täällä saa puhua seksistä. Ei toi nyt niin rajua ole. Tuntui kyllä ihan kivalta, kannattaa kokeilla:O
Hys hys, ei palstan vakiokirjoittaja lasoperse halua kuulla tälläisiä asioita.Hänelle mies on koulutettu palvelija, ja täten ylipainoisen lasoperseen on mahdoton ymmärtää, miten monet naiset nauttivat orgasmin tekemisestä miehelle.Toiset ovat muutenkin seksuaalisempia, kun toiset.
Mä ihmettelen täällä myös noita alapeukkuja, kun mainitaan peppuseksi tai fistaus niin heti niitä tulee. Kaikki mistä molemmat nauttivat ja kukaan ei niihin pakot, on ihan ok. Rajoja on hyvä kokeilla, itse nautin ihan monista asioistaihan ssuunnattomasti, kunhan niitä on tullut kokeiltua.
Seuraavaksi aion tehdä miehen hulluksi hankkimalla vibraattorialushousut ja antamalla hänellä kaukosäätimen julkisella paikalla. Seksi on kivaa!
Pari viikkoa sitten mies tuli aamun pikkutunneilla baarista kotiin. Nukuin tyypilliseen tapaani mahallaan ja heräsin aiihen, kun miehen kädet seikkailivat paljaalla pepullani (nukun alasti aika usein). Kostuin tosi nopeasti, vaikka vihaan yleensä yöllä heräämistä, jostain syystä vain olin heti valmiina. Nostin pepun ylös ja mies nuoli ja sormeili peppua ja pillua, klitorista unohtamatta, sain ainakin kolme tajunnan räjäyttävää orgasmia, ja siihen päälle hän vielä pani mua takaapäin ja siinä tuli neljäs. Huhhuh, saa herättää useamminkin baari-illan jälkeen! :D
Itsellä joskus 90 luvun loppupuolella.Sain maistaa täysposliini pillua.olin jotai 20v.Se näky kun kaikki karvat on sheivattu pois ja ne huulet aukee sun etee.Tyttö runkkas mua ja mä yritin opetella samalla.nuolemista.Voi luoja sitä ekaa laukeamista.mukava muistella.vanhoja
Seurusteltiin ja oltiin retkellä. Kun viikon päätteeksi tulimme ihmisten imoille halusimme saunaan. Saunassa naisystäväni kävi selälleen lauteille ja alkoi kosketella itseään. Istuin vieressä niin alkoi runkkaamaan minua toisella kädellä. Siitä pukille toinen jalka olkapäällä ja kun laukesin tuntui että taju lähtee. Naiseni pillu ja vartalo kramppasivat samalla. Kalu nyki varmaan minuutin ja hän tärisi ja nyki holtittomasti. En ole kenenkään nähnyt saavan orgasmia sillä tavalla.
Eka kerta kun tulin yhdynnässä, olen siis nainen. Se ihana kihelmöinti ennen tulemista kesti aivan järisyttävän pitkään, useita minuutteja. Samaten itse orgasmi. En ole tuon jälkeen saanut noin rajua, vaikka olen tullut yhdynnässä sen jälkeenkin.
Useita ikimuistoisia, siis sellaisia kun tuntuu että taju lähti ja oli jossain toisessa universumissa:
Eka kerta oli kun sain vahingossa kaverin kiinni runkkaamisesta (15v). Olin yökylässä varhaisteininä ja havahduin yöllä vieraspatjalla siihen, että kaverin sängystä kuului ähkimistä, nieleskelyä ja kahinaa, päättelin mitä kaveri teki. Eipä siinä mitään. Kulli kalsareiden reunasta käteen ja ittekkin tumputtamaan. Mitään ei puhuttu mutta huomasin äänistä, että kaverista tuli estottomampi. Enemmän pientä huohotusta ja selkeämpää läpsytystä. Samoin sitten itsekin. Orkku oli aivan megalomaaninen. Muistan, että kuulin ruiskaukset kun lensi mahalle.
Toinen megaorkku oli (17v) kun sai ekan kerran paljasta pimpulaa. Oli sellanen bileiden kännissä löytyny hoito ja siinä pari kertaa yöllä paneskeltiin, eikä siitä oikeen mitään tullu kännin ja jännittämisen vuoksi sillon yöllä. Mutta aamulla kun oli krapula ja otettiin se viimeinen kieppi. Sillon tuntui. Ei enää silleen jännittäny, meno oli jo eläimellistä örinää ja paukutusta. Krapulapanetus ja se liukas märkä mankeloiva puristus. Sillon oli kuin minuutin sähköiskun olisi saanu ja tunsin, että lensi syvältä, paljon ja paineella.
Kolmas kerta oli eka kolmen kimppa (22v). Olin kaverin luona bileissä. Bileiltana siinä sitten ryypiskeltiin ja polteltiin. Minä asuin vähän kauempaa ja kuljin autolla, joten minä jäin sitten sovitusti yöllä sohvalle nukkumaan. Kaveri tietty nukkui muijansa kanssa makkarissa tai jos olisivatkin nukkunu. Heräsin yöllä hirveään seksihuutoon. Muija vinkui kuin sikaa olisi teurastettu. Ne edes yrittäny peitellä mitään. Ovi oli selkosen selällään ja valot päällä. No runkkailin siinä hetken aikaa ja päässä velloi taukoamatta, menenkö vai enkö. Jotenkin kuitenkin ajattelin, että jos menen niin voinhan esittää vihasta, että täällä yrittää nukkua. Mutta ei. Menin sinne ovelle ja sielä kaveri panee muijaansa takaapäin. Näkivät mut siinä ja jatkoivat vain. En mäkään voinu muuta kuin käsi kalsareihin ja hieromaan. Hetken päästä mun muna oli muijan suussa ja sittemmin kaverin jälkiliukkailla. Koko tilanne oli täysin utopistinen. Mutta ne jälkiliukkaat kiihotti helvetisti niinkuin koko tilanne. Tulin kaksi kertaa peräkanaa. Eli nain, tulin ja jatkoin naimista ja parin minsan päästä tuli lisää...
Toissailtana vaimon kanssa perhejuhlien jälkeen rakasteltiin ihan peruslähärissä. Jostain syystä oli aivan hirveät halut ja kykenin jatkamaan suoraan ekan nopean syöksyn jälkeen ja toisen ja vielä kolmannenkin. Orgasmit vain parani loppua kohden vaikka tuntui ettei spermaa enää tullut paljoa. Vaimo sai varmaan tuplamäärän pikkuorkkuja ja ainakin kaks isompaa. Noin käy enää harvoin että pystyy jatkamaan suoraan, jää työntelemään ja tuntee ettei seisokki pehmene ja sitten vain kiihdyttää uudestaan. Tajunnanräjäyttävän kiihottavaa!
Sekstailin yhden pariskunnan kanssa silloin tällöin kimpassa joitain vuosia sitten. Paniin rouvaa ja miestäkin ja sain itsekin kalua. Kerran oltiin sitten miehen kanssa kahdestaan ja tuli siinä sitten puheeksi että kaveri kiihottuu kovasti sukkahousuista ja että haluais nähdä mut sukkikset jalassa. No mikäs jottei. Mies haki rouvan kaapista mustat sukkikset ja minä ne pistin jalkaan. Tykkäsin itsekin kovasti ja seisotti melkoisesti. Kaverilla myös otti eteen ja toki minä hieroin sukkisreisivakoa hälle kaluun. Siinä sitten rasvat kaivettiin esiin ja revittiin sukkikset haaroista auki. Minä selällään keittiön pöydällä ja miehen kalu sisällä ja toisella kädellä runkkaa mua. Samassapa se jo rouvakin kotiutui... En tiedä kiihottiko sukkikset vai se nolous siitä että on sukkikset jalassa ja se että joutuu yllätetyksi tässä älyttömän pervossa hetkessä. Rouva tuli viereen ja hymyili kauniilla kasvoilla minulla ja kosketti kiveksiäni. Sain siinä hetkessä sellaisen koko alavartalo-orgasmin eturauhasta myöten että en ois koskaan uskonut sellaista olevankaan. Kohtahan perään vielä kaverikin laukesi ja sykki nesteet sisääni. Aivan mahtava kokemus jota uusittiin vielä monta kertaa.
Yksi yhdenyönhoito nuoli 90-luvulla niin taitavasti varmaan kolme tuntia, että sain vähän väliä. Uskomaton tyyppi. Hänellä oli pieni, joten oli opetellut tuon tempun. Oli niin tsitava, että muistelen vieläkin lämmöllä.
Olin ratasatusleirillä siikaisissa -70 luvun lopulla. Kierrettiin kenttää ja kevennettiin hevosen selässä (jalustimista noustaan ylös hevosen ulomman etukavion tahtiin.) Olin 13-vuotias ja edessäni kevensi ihailemani tyttö ja hänellä oli aivan mahtava perse. Minulla alkoi hankauksen ja näkymän johdosta seisomaan aivan väkisin. Siinä sitten järkytyksekseni huomasin, että minullahan alkaa orgasmi olemaan tuloillaan. Estää en enää voinut ja tuo orgasmi kesti kauemmin, kuin minulla on koskaan tuon jälkeen kestänyt. Kyllä siinä oli rytmissä pysymistä, mutta huh huh, mikä laukeaminen, tuota en tule koskaan unohtamaan.
Ikimuistoisin orkku on varmaan erään puolitutun miehen kanssa. Olin eronnut ensimmäisestä poikaystävästäni, jonka kanssa seksi oli ihan hyvää, mutta kumpikin meistä vielä tuolloin valitettavan kokemattomia. Minä olin lähinnä passiivinen ja poika innokas, mutta nopea.
Baari-illan päätteeksi lähdin tämän itseäni vanhemman (n. 30-vuotiaan, sori setämiehet) miehen matkaan, joka tykkäsikin vähän rajummista otteista. Ja minä tajusin myös tykkääväni. Yhdessä vaiheessa hän otti minut polvilleen ja antoi piiskaa kämmenellä niin, että tuntui. Olin edelleen hänen polvillaan, kun hän alkoi työnnellä sormiaan sisääni ja nauroi ääneen kun olin likomärkä kiihotuksesta. Hän komensi minut pylly pystyssä sängylle, voiteli liukkarilla pyllyreikäni ja työnsi sinne pienen tapin hitaasti. Tämä oli ensikokemukseni peppujutuista, jännitti, hävetti ja alkuunsa vähän sattuikin, mutta kiihotti ja tuntui myös taivaalliselta.
Kun tappi oli paikoillaan, mies alkoi jälleen tyydyttää minua sormin ja samalla imi ja nuoli rajusti klitoristani. Tulin todella rajusti, mies jatkoi, kunnes tulin toisen kerran vielä rajummin. Tämän jälkeen mies pani minua monessa eri asennossa, monta eri kertaa tuon yön aikana. Sain useita orkkuja, mutta nuo kaksi ovat jääneet parhaiten mieleen. Aamulla oli kyllä naitu olo.
Monesti ajattelen tuota yötä vieläkin, uusiksi emme valitettavasti koskaan ottaneet.
Kyllähän se oli silloisen ihanan ensirakkauden kanssa saunan jälkeen rentouttava hieronta rennon musiikin ja kynttilöiden kera. Tämän jälkeen pitkän kaavan mukaan rauhallisia työntöjä keskittyen orgasmin pitkittämiseen ja nauttimiseen jokaisesta märän todella lämpimän pillun hankauksesta. Muistan kuinka hänen kehonsakkin oli tulikuuma kun painauduin vasten. Saman exän kanssa yksi mahtava kokemus pikapano pizzerian vessassa silläaikaa kun odotettiin ruokia. Kyllä siinä hymyilytti tulla takaisin naama punaisena muijalla tavara reisille valuen. Oli mustat legginsit jalassa niin melkein tuli märkä läikkä läpi ja sekös minua kiihotti vain lisää kun pöydässä sitä vilkuilin :). Tapauksesta aikaa monen monta vuotta enkä ole koskaan kokenut mitään lähellekkään samaa oloa ja tunnetta kenenkään muun kanssa. Kertokaa te joilla vastaavia ensirakkauskokemuksia että voiko sitä vielä tuntea samoin jotain kohtaan koska tuntuu että ei
Tässä miettinyt et mikä olis ollut erikoisen hyvä kun kaikki yleensä on ollut hyvää ... oliskohan ehkä paras kun toinen nuolemalla räjäytti ja tulin kohtuu kovaa .... ja toinen vaan jatko ja muutaman minuutin sisällä pari kertaa lisää vielä lujempaan.
Oli sen jälkeen aika hytinä ja tärinä aika pitkään.
No tietysti kokemattomana neitsyenä ensi-ihastuksen kanssa ekat orgasmit, jotka tapahtuivat ihan vaatteet päällä, farkut jalassa. Teini-iän hormonimyrsky, uusi asia, perhosia vatsassa, latautunut tunnelma eikä mahdollisuutta edetä 'tositoimiin'.