Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veronpalautus 2015

03.12.2015 |

Joulukuinen ilo, veronpalautukset!

Paljonko sait takaisin? Mihin käytät rahat? Vai joudutko maksamaan mätkyjä?

Itse en muista, kuinka paljon palautuksia on tulossa enkä löydä verottajan kirjettä enää mistään. Yli-innokkaana ja tohkeissani kävin jo pankkitilillä äsken, mutta ei näkynyt mitään ainakaan vielä. Jouluostoksille halajaisin!

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 1400 ja sillä saadaan maksettua puolet mun ja miehen talven parin viikon thaimaan matkasta. Mies sai 680 ja sillä ostetaan muutama joululahja (parille kummilapselle, molempien vanhemmille ja kolmelle sisarukselle) ja loput jouluruokiin. Odotan myös mieheltäni suht hintavaa kelloa lahjaksi eli osa hänen palautuksistaan menee varmasti siihen.

Vierailija
102/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

420e tuli. Maksoin laskuja ja loput menee vuokraan ja ruokaan. Opiskelija kun olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 euroa tuli! Mitähän sitä tuhlaisi sillä rahalla....

Vierailija
104/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1400e.

Ostan itselle pilkkipuvun ja muijalle kirkasvalolampun. loppu katoaa tililtä sitten pikku hiljaa elämiseen.

Vierailija
105/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinas puhelin lentää seinään, kun Ellokselta tuli viesti, että veronpalautusten kunniaksi shoppailemaan. Nimittäin jälkiveroa tuli lähes 1000 euroa. Ensimmäinen erä on nyt maksettu, onneksi.

Vierailija
106/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juulis kirjoitti:

Joulukuinen ilo, veronpalautukset!

Paljonko sait takaisin? Mihin käytät rahat? Vai joudutko maksamaan mätkyjä?

Itse en muista, kuinka paljon palautuksia on tulossa enkä löydä verottajan kirjettä enää mistään. Yli-innokkaana ja tohkeissani kävin jo pankkitilillä äsken, mutta ei näkynyt mitään ainakaan vielä. Jouluostoksille halajaisin!

Joku alle 200 €,mutta tämä on varmaan ensimmäinen joulu aikuisiällä,kun ei mene mitään ulosottoon vaan saan veronpalautukset itselleni,siitä on hyvä mieli :)

Vierailija
107/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä asiasta pitää tehdä näin iso numero ? Aamulla radiouutisissakin mainittiin asiasta ja päivä meni pilalle. Itselläni tulot oat olleet jo 4 vuotta 0 euroa ja elän pelkällä toimeentulotuella. Ei siis tullut veronpalautuksia. Koko maailma on kuitenkin sitä mieltä, että on oikein, että minulla ei ole tuloja, enkä saisi edes valittaa, vaikka elämä ottaa pahasti päähän. Haluaisin niin kovasti haistattaa sossulle pitkät ja pystyä elättämään itse itseni, mutta kun vaan en voi.

Vierailija
108/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä. Ei näy vieläkään Nordean tilillä! Olenko ainoa, jolle on unohdettu maksaa?

Vierailija
109/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tästä asiasta pitää tehdä näin iso numero ? Aamulla radiouutisissakin mainittiin asiasta ja päivä meni pilalle. Itselläni tulot oat olleet jo 4 vuotta 0 euroa ja elän pelkällä toimeentulotuella. Ei siis tullut veronpalautuksia. Koko maailma on kuitenkin sitä mieltä, että on oikein, että minulla ei ole tuloja, enkä saisi edes valittaa, vaikka elämä ottaa pahasti päähän. Haluaisin niin kovasti haistattaa sossulle pitkät ja pystyä elättämään itse itseni, mutta kun vaan en voi.

Koska se on kansantaloudelle iso juttu, kun suomalaiset saavat yhtenä päivänä yhtäkkiä pari miljardia euroa "ylimääräistä" käyttöönsä. Vaikka saisikin satasen tai pari enemmän käteen kuussa kohdillaan olevalla veroprosentilla, niin vaikutus ei ole sama. Joulukauppa herää henkiin, kun veronpalautukset tulevat.

Sinun tilanteestasi en tiedä. Jos kyseessä on sairaus, niin kai saisit jonkinlaista sairauseläkettäkin toimeentulotuen lisäksi? Neljä vuotta kuulostaa putkältä ajalta, eikö tuon tuen pitäisi olla joku väliaikainen apu eikä pysyvä ratkaisu?

Kuitenkin, veronpalautuksia ei makseta siksi, että valtio haluaa vittuilla sinulle.

Vierailija
110/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä. Ei näy vieläkään Nordean tilillä! Olenko ainoa, jolle on unohdettu maksaa?

Oletko siis varma, että palautuksia oli tulossa? Ulosotto ei ole vienyt? Onko pankkisi tiedottanut asiasta? Danske bankilla näkyi rahat heti aamulla.

Vierailija
111/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

280e. Kämpän sisutuksen täydennykseen menee osa ainakin :)

Vierailija
112/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla nordea ja aamulla joskus 9 aikaan kävin katsomassa ja melkein tonni oli tupsahtanut tilille :)

Vierailija
113/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2400 lähinnä kotitalousvähennystä, mutta onhan se kiva joululahja. Tuntuu ylimääräiseltä tulolta :)

Vierailija
114/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika uskomaton miten ihmiset eivät osaa suunnitella omaa talouttaan verotuksen suhteen. Antavat rahaa ilmaiseksi pois ei voi käsittää... Sitten saavat omansa pois ovat kuin parhaimpia bisnesneroa.

Itse sain palautus 22,38 euroa.

Vierailija
115/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisataa tulee. Menee ihan normaaliin kulutukseen.

Vierailija
116/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ymmärrä tätä jokavuotista vouhotusta kuinka "saadaan" rahaa :O. Tiedän monia suht pienipalkkaisia jotka pitää korkeampaa veroprosenttia kuin tarvitsisi ja aina on rahat loppu ja joudutaan elämään luotoilla yms. (joista tietenkin pitää maksaa korkoja ja kuluja) eikä ainakaan säästämään pystytä. mut siis jee, kerran vuodessa tulee sitten se jouluraha.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi