Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veronpalautus 2015

03.12.2015 |

Joulukuinen ilo, veronpalautukset!

Paljonko sait takaisin? Mihin käytät rahat? Vai joudutko maksamaan mätkyjä?

Itse en muista, kuinka paljon palautuksia on tulossa enkä löydä verottajan kirjettä enää mistään. Yli-innokkaana ja tohkeissani kävin jo pankkitilillä äsken, mutta ei näkynyt mitään ainakaan vielä. Jouluostoksille halajaisin!

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useita tuhansia. Mutta se "ilo" tulee siitä, että minulla on kakkosasunto ja todella pitkä työmatka, eli matkakuluissa ylärajat paukkuu leikiten. Ei ole huonoa verosuunnittelua, vaan sitä, että matkakuluja en ole halunnut ottaa etukäteen, jos tilanne muuttuu ja aina on se vaara, että hässäkässä ei muista verokorttia uusia, jos tulot ei muutu paljon tai pienenee. Kannattaisi nimittäin ottaa lähempää kotia työ vastaan pienemmälläkin palkalla. Tästä iso osa meneekin sitten kuluihin, auton huolto, autovero, vakuutukset. En tarvitsisi autoa, jos työmatka ei olisi niin pitkä ja hankala kulkea julkisilla. 

Miksi koet tarvetta selitellä noin kovasti?

Mitä selittelyä tuo on? Ihan järkevää ja mielenkiintoista tekstiä asiaan liittyen.

Mun korvaani kuulostaa (tai näyttää silmiin), että pitää selitellä moista summaa, ettei kukaan vaan luule huonoksi verosuunnitteluksi. Sehän on oikein mainittukin.

Mitä väliä kenenkään mielipiteellä om liittyen palautusten suuruuteen?

Vierailija
22/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TulI 1400e yhteensä . Tein niin epäsäännöllisesti töitä, että laskin veroprosentin varman päälle, mies sai korvauksia kilometreistä yms. Varataan matka (lasten joululahja).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teille jo tullut tilille? Mun Nordean tilille ei vielä ole.

Reilu 600€ olis tulossa!

Ei näy munkaan Nordean tilillä :/

Vierailija
24/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku 800 tuli ja kaikki menee.

Vierailija
25/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

800€. Pistän kaikki sileeksi nettipeleihin. Tietty sit voin netota jonkun kymppitonnin.

Pistä lottoon, voit netota miljoonia!

Kuinkahan "sattumaa" on se, että loton kaikkien aikojen suurin potti (luullakseni) on jaossa veronpalautuksia seuraavana lauantaina? Liekö suunniteltua kun monella nyt mahdollisuus sijoittaa vaikka normaalia enemmän...

Vierailija
26/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

360€ ja säästän ne ensi kevään reissua varten. Tuolla summalla saa jo lennot eestaas ja osan majoituksesta. Olen opiskelija ja minulla on tapana laittaa verot työnteosta yms. niin, että palautuksia tulee aina useampi satanen.

Vierailija
27/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

360€ ja säästän ne ensi kevään reissua varten. Tuolla summalla saa jo lennot eestaas ja osan majoituksesta. Olen opiskelija ja minulla on tapana laittaa verot työnteosta yms. niin, että palautuksia tulee aina useampi satanen.

Ja mun Nordean tilillä näkyi jo.

Vierailija
28/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

800€. Pistän kaikki sileeksi nettipeleihin. Tietty sit voin netota jonkun kymppitonnin.

Pistä lottoon, voit netota miljoonia!

Kuinkahan "sattumaa" on se, että loton kaikkien aikojen suurin potti (luullakseni) on jaossa veronpalautuksia seuraavana lauantaina? Liekö suunniteltua kun monella nyt mahdollisuus sijoittaa vaikka normaalia enemmän...

Vai sijoittaa? 😃 Kyllä mä käsitän sijoittamisen vähän eri tavalla. Lottoaminen on sama kuin kaivoon heittäis.

Vierailija
29/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään muistikuvaa. Tein tarvittavat muutokset aikanaan ja varmistin, että ne on otettu huomioon, mutta loppusumma ei jääänyt mieleen, jotain pientä alle tonnin luokkaa se oli. Uuden työpaikan ja matkakulujen vuoksi en päässyt lähelle tavoitetta eli nollaa.

Vierailija
30/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli karvanvajaa 1600 ja miehelle 1500. Kiitos kotitalousvähennyksien. Nämä säästetään niinkauan kunnes yksi kodin remonttiin liittyvä lasku vielä tulisi... Ja sitä on odotettu jo kauan.

Vierailija
31/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

400 euroa. Säästötilille pistin kaikki.

Vierailija
32/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teille jo tullut tilille? Mun Nordean tilille ei vielä ole.

Reilu 600€ olis tulossa!

Ei näy munkaan Nordean tilillä :/

Täällä myös Nordean asiakas, jolla ei näy. Mutta kai se iltaan mennessä ilmestyy :)

Vierailija
33/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1800 tulossa ja menee tilille puskuriksi. Syksyllä on ollut paljon menoja ja tilin saldo 130€, yleensä pyrin suunnilleen 1000€ liikkumavaraan. Joululahjoihin ja omiin harrastuksiin maksimissaan 500€

Vierailija
34/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

52€ tuli takaisin, jee! Ei tuo paljoa missään tunnu, jonkun lahjan enemmän saan ostettua. Miehelle tuli 1500€ ja se menikin jo talon remonttiin.

Vierailija
35/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

600e tulee. Oon ollut työttömänä 6kk, joten puolet palautuksista jätän käyttötilille ja toisen puoliskon laitan säästötilille, josta jouduin kerran nostamaan rahaa :/

Vierailija
36/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tulla reilut 1000e. Luottojen lyhentämiseen menee kokonaan.

Vierailija
37/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison kanssa kummallekkin tuli vajaa 200€, autaa selviämään tilipäivään asti.

Vierailija
38/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 1000 €, josta suurin osa tulee kuolinpesän tililtä.

Vierailija
39/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi tulla reilut 1000e. Luottojen lyhentämiseen menee kokonaan.

:D

Vierailija
40/116 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätkyjä tuli 3400 euroa. Maksoin heti pois. En ole saanut kuin kerran vähän enemmän palautuksia ja se tais olla 200-300 euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä