Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa! Kuinka lasken!?

Seuraa 
Liittynyt3.12.2015

Elikkäs kävi ultrassa ilmi, lääkäri arveli lapseni olevan viikoilla 10+6 nyt siis, Kuinka pystyisin laskeen millon tämä ihme on saanut alkunsa, kun omat laskelmoinnit osuivat 2vk aikaisempaan kun laskurin? :O Pitäis mun tilanteessa saada kyllä tietää, mutta kumpi nyt on oikein, 17.9´15 vai 5.10´15 niinkuin laskuri sen ilmoitti??

Kommentit (9)

Juulis
Seuraa 
Liittynyt24.11.2015

Mä luottaisin siihen lääkärin ultran perusteella tekemään arvioon epäselvässä tilanteessa. Laskurin antama vastaus voi heittää, jos menkat ovat epäsäännölliset esimerkiksi.

Juuulis
Seuraa 
Liittynyt3.12.2015

Juulis kirjoitti:
Mä luottaisin siihen lääkärin ultran perusteella tekemään arvioon epäselvässä tilanteessa. Laskurin antama vastaus voi heittää, jos menkat ovat epäsäännölliset esimerkiksi.

Joo ei se , vaan että pitäisi tietyn tilanteen vuoksi tietää minä päivänä lapsi tehtiin. :S 

Juuulis
Seuraa 
Liittynyt3.12.2015

Saisinko pyytää palvelusta, jos sinä laskisit 10+6 mille päivälle saat? Eka raskaus, en tiedä onko se niin yksiselitteistä vaan laskea viikot tarkkaan taakseppäin vai täytyykö siinä ottaa jotain huomioon muuta... :O Olen ihan sekaisin näistä jostain syystä

Juulis
Seuraa 
Liittynyt24.11.2015

Noh, laskurin mukaan 17. syyskuuta, jos kierron pituus on 28 päivää. Miehen siittiöt pysyvät toimintakykyisinä naisen elimistössä parikin päivää, joten jos olet esimerkiksi parin päivän aikana harrastanut seksiä useamman kuin yhden miehen kanssa, niin laskurin tai lääkärin arvion perusteella et voi olla varma lapsen isästä.

Tämä siis spekulaatiota vain, sinun tilannettasi en tiedä tietenkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Auttakaa..

Sä et voi tietää sitä varmaksi. Rentoudu ja isyystesti selvittää tilanteen sit ku lapsi on syntyny, jos siitä on kyse. Ovista ei voi tarkalleen tietää eytä missä vaiheessa se munasolu todellisuudessa irtoaa ja siittiöt säilyvät naisen elimistössä elossa jopa 5-6 päivää.

Vierailija

Julll€ kirjoitti:
Juulis kirjoitti:

Joo ei se , vaan että pitäisi tietyn tilanteen vuoksi tietää minä päivänä lapsi tehtiin. :S 

Heh, ehkä ei kannattaisi jakaa pesää joka suuntaan :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat