Jutellaan positiivisia jooko!! Mitä teille kuuluu?

Vierailija

Onko ollut hyvä päivä tähän mennessä? Mitäs söitte aamulla? :)

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On ollut hyvä päivä :) kahvia tässä hörpin ja vauvakin sai jo mahan täyteen ja avattiin luukku kalenterista :)

Kuulostaa ihan unelma-aamulta! Tulipa jotenkin hyvä mieli tästä viestistä :) En tiedä, mutta just tollasia arkisia kivoja hetkiä elämän kuuluukin olla. Millainen joulukalenteri teillä on?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei työtä, ei miestä, ei lasta, ei rahaa, pari kaveria, vituttaa,  mut onneksi olen terve.

:/ Mä toivotan sinne paljon jaksamista! Onneksi sulla on joitain kavereita ja terveys, se on todella arvokas juttu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut hyvä päivä :) kahvia tässä hörpin ja vauvakin sai jo mahan täyteen ja avattiin luukku kalenterista :)

Kuulostaa ihan unelma-aamulta! Tulipa jotenkin hyvä mieli tästä viestistä :) En tiedä, mutta just tollasia arkisia kivoja hetkiä elämän kuuluukin olla. Millainen joulukalenteri teillä on?

Muumi kalenteri :) se on jotenkin niin suloista kun vauva on 5kk ja ei vielä ymmärrä mutta kovasti on mukana :) mitenkäs sinun aamu on lähteny käyntiin?

Vierailija

Heräsin tunti sitten ja olen istunut nettipalaverissa siitä lähtien, Kinder-kalenteri odottaa kutsuvasti. Pommiin nukkumisesta johtuen en ole syönyt vielä mitään :( Nälkä! Ja kahviaki pitäis saada. Mutta muuten oikein kivaa, uudet pyjamahousut jalassa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Muumi kalenteri :) se on jotenkin niin suloista kun vauva on 5kk ja ei vielä ymmärrä mutta kovasti on mukana :) mitenkäs sinun aamu on lähteny käyntiin?

Voi että! :) Onnea paljon teidän vauva-arkeen, voin vaan kuvitella miten suloinen tyyppi teillä siellä on viettämässä ensimmäistä jouluaan :) Minulla aika hyvä aamu, kahvia join äsken ja kohta pitäisi ryhtyä virkkaamaan mattoa isälle joululahjaksi. Positiivisiin asioihin yritän kovasti keskittyä, ettei tämä kurja maailmantilanne veisi ajatuksia mukanaan!

Vierailija

Istun sohvalla katsomassa telkkaria, vauva nukkuu vielä. Mun piti syödä aamupalaksi avokadoa ja raejuustoa, mutta söinkin kolme konvehtia. Yritän olla vetämättä morkkista asiasta! Ulkona näkyy kuitenkin aurinko:D

Vierailija

Kiitos hyvää kuuluu. Teen etätöitä, juon samalla kahvia ja koira makaa jalkaterieni päällä lämmittäen mukavasti. Ei kuulu muuta kuin tietokoneen hurinaa. Aamiaiseksi join kahvia ja söin voileivän. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Heräsin tunti sitten ja olen istunut nettipalaverissa siitä lähtien, Kinder-kalenteri odottaa kutsuvasti. Pommiin nukkumisesta johtuen en ole syönyt vielä mitään :( Nälkä! Ja kahviaki pitäis saada. Mutta muuten oikein kivaa, uudet pyjamahousut jalassa!

Voi ei! :D Tunnen tuskasi, ilman ruokaa ja aamukahvia olis aivan kauheeta palaveerata. Vähän oon kyllä kateellinen, että voit tehdä töitä pyjamahousut jalassa! Onko hienot housut?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Voi että! :) Onnea paljon teidän vauva-arkeen, voin vaan kuvitella miten suloinen tyyppi teillä siellä on viettämässä ensimmäistä jouluaan :) Minulla aika hyvä aamu, kahvia join äsken ja kohta pitäisi ryhtyä virkkaamaan mattoa isälle joululahjaksi. Positiivisiin asioihin yritän kovasti keskittyä, ettei tämä kurja maailmantilanne veisi ajatuksia mukanaan!

Kiitos! :) voi vitsi, itsetehdyt lahjat on musta kivoja! :)

Vierailija

Ah, vapaapäivä! Aloitin vähän aikaa sitten uudessa työssä ja rakastan sitä, mutta onpahan ollut kiirettä niin kiva vähän levätä.. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muuten kuuluisi hyvää, mutta 200 m päässä on VOKki jonka asiakkaat meluavat aamulla ja roskaavat ympäristön aivan kaaokseen. Lapsetkaan eivät uskalla liikkua enää pihalla. Helvetin Suomi nykyään. Vittujen vittujen saatanan vittu!!!

Höh :/ Todella harmillista enkä nyt osaa sanoa muuta kuin, että jaksamista sinnekin. Toivottavasti tuohon tulee joku tolkku! Kyllähän tämän maailman kanssa yrittää itsekin pitää aivonsa jotenkin kasassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Istun sohvalla katsomassa telkkaria, vauva nukkuu vielä. Mun piti syödä aamupalaksi avokadoa ja raejuustoa, mutta söinkin kolme konvehtia. Yritän olla vetämättä morkkista asiasta! Ulkona näkyy kuitenkin aurinko:D

Älä tunne morkkista! Ihan turhaan :) Nyt on joulukuu niin kyllähän sitä saa vähän herkutella. Huomenna voi sitten syödä terveellisemmän aamupalan. Täällä ei näy aurinko, hitsi, tule tännekin sieltä! :D

Esteri

Kiitos kysymästä. Ihan mukava ja rauhallinen aamu. Banaani, pullovettä ja muutama keksi juustolla, siinä se aamiainen. Entäs itse? Miten menee?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat