Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jutellaan positiivisia jooko!! Mitä teille kuuluu?

Vierailija
02.12.2015 |

Onko ollut hyvä päivä tähän mennessä? Mitäs söitte aamulla? :)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos hyvää kuuluu. Teen etätöitä, juon samalla kahvia ja koira makaa jalkaterieni päällä lämmittäen mukavasti. Ei kuulu muuta kuin tietokoneen hurinaa. Aamiaiseksi join kahvia ja söin voileivän. 

Ai sulla on semmoinen koirakaveri siellä! Anna rapsutuksia sille minunkin puolesta :) Tulee kyllä jotenkin todella kiva mieli siitä, että ihmisillä on alkanut aamu hyvin. Ja sinä et ees tarvii villasukkia, kun on tollanen lämmitin!

Kiitos, rapsuttelen puolestasi ruffea :) 

Vierailija
22/26 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää kiitos :) pitkään oli aika sellainen masentava olo, etten saanut hirveästi iloa mistään, mutta e-pillerit lopetettuani aurinko paistaa taas :) en edes tarvitse mitään iloisia yksittäisiä tapahtumia tunteakseni onnea, olen ja tyytyväinen ja onnellinen elämääni sellaisena kuin se on. Nyt lähden kivoissa vaatteissa töihin, juon ruusunmarjateetä ja kotiin päästyäni ripustan vaatteeni uusiin valkoisiin henkareihin :) sitten voin vaan olla möllöttää hyvällä omallatunnolla. N20

Sulla on kyllä huippu asenne elämään :) Uskon, että tolla pääsee oikeasti pitkälle. Tai ainakin niin pitkälle kuin itse haluaa heh. Olisi kyllä itselläkin paljon opeteltavaa, että osaisi ottaa asiat sellaisina, kun ne eteen tulee. Oikeasti onneksi sulla löytyi syy masentavalle ololle, ei tarvii kärvistellä enää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymästä. Ihan mukava ja rauhallinen aamu. Banaani, pullovettä ja muutama keksi juustolla, siinä se aamiainen. Entäs itse? Miten menee?

Mitäpä sitä ihminen välttämättä enempää tarvitsee :) Nyt alkoi kyllä tekemään mieli juustoa hah! Täytyy varmaan käydä tänään ostamassa. Minulla rauhallinen aamu ja odottelen, että ystävät pääsisivät töistä ja saisi jotain jutteluseuraa. Onneksi te täällä olette olleet näin hyvällä tuulella, niin jaksaa paremmin odotella :)

Vierailija
24/26 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kiva aamu. Sain hyvää seksiä aviomieheltäni, kun lapset oli toimitettu kouluun ja hoitoon. Ulkona paistaa aurinko.. Kohta lähden töihin minäkin.

Vierailija
25/26 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tässä, asentelen uutta office 2016 pakettia ja juon kahvia. Töissä ollut jo tuntikausia :)

Vierailija
26/26 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymästä. Ihan mukava ja rauhallinen aamu. Banaani, pullovettä ja muutama keksi juustolla, siinä se aamiainen. Entäs itse? Miten menee?

Mitäpä sitä ihminen välttämättä enempää tarvitsee :) Nyt alkoi kyllä tekemään mieli juustoa hah! Täytyy varmaan käydä tänään ostamassa. Minulla rauhallinen aamu ja odottelen, että ystävät pääsisivät töistä ja saisi jotain jutteluseuraa. Onneksi te täällä olette olleet näin hyvällä tuulella, niin jaksaa paremmin odotella :)

Niin, onhan se totta, että mitä vähemmästä on tyytyväinen, niin sitä helpompi olo. Ja iloinen nettiseura voi olla ihan mukava juttu kun kaikki tutut ovat töissä. :)