Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä on kouluruoan tarjoamisessa ilmaiseksi?

Vierailija
02.12.2015 |

Olen lukiossa. Suurin osa ystävistäni ja tutuista jättää kouluruoan väliin. Jos joskus käymme syömässä, syömme näkkäriä ja salaattia. Tätä on jatkunu yläasteelta asti. Teijän kultamussukat skippaa kouluruoan samalla tavalla :D. Mitä järkeä sen tarjoamisessa on? Suurin osa siitä menee roskiin...

Nyt joku tulee väittää, että ollaan laardikasoja jotka menee mäkkiin :D. Ei me mennä. Me ollaan koko koulupäivän ajan syömättä tai pitkinä päivinä tuodaan omat terveelliset eväät.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka-aika koulussa on ehdottasti yks päivän kohokohdista.

Peruskoulussa saatiin nauttia oikeasti laadukkaasta ruuasta ja vaik amiksen syömisistä sai etukäteen kuulla kuinka paskoja ne on nii silti joka päivä tulee ilmanen ruoka syötyä. Itseasiassa meidän 20 hengen luokalla taitaa olla vaan yksi, joka ei joka päivä ruokailussa käy.

17 vee tyttö amiksesta

Vierailija
62/64 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen ammattikoulussa ja siellä on kyllä aina ruokala täynnä ihmisiä. Ja ihan syömässä vieläpä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kouluruoassa ei ole riittävästi lihaa. Ja mikään soijapapukookoskastike ei oo mitään namia, hyi olkoon. Oon mieluummin nälässä... Vanha kouluruoka oli hyvää!

Vierailija
64/64 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joiltakin meni minun pääpointti ohi? En vaadi laadukkaampaa ruokaa vaan sitä, että jokaiselta kysyttäisiin, aikooko syödä vai ei. Näin syömäkelpoista ruokaa ei menis roskiin! AP

No tässä olisi jo enemmän järkeä. Muistan omalta kouluajalta kun ruokaa oli yleensä reulusti ylimääräistä, mutta jos oli jotain hyvää lasagnea tmv, johan oli loppu jos viimeisten joukossa pääsi syömään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän