Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi hyvä tuoksu teinipojalle? Suihkusaippua+shampoo-setti haussa siis enkä halua mitään setätuoksua!

Vierailija
30.11.2015 |

Ei noita joulupakkauksia pääse nuuskimaankaan...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pari joulua sitten pitkän koehaistelusession jälkeen pikkuveljelleni lahjaksi Dieselin Only the brave -tuoksupakkauksen. Hyvin kelpasi.

Vierailija
22/29 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy Hilfiger

BOSS:n tietyt tuoksut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä myydään hyvän tuksuista sarjaa, jonka nimi on Clien. Musk-tuoksu on hyvä ja hienostunut. Luulen, että samaa sarjaa löytyy myös suihkushamoona. Teinipojat tykkää varmasti ja daamit myös. 

Vierailija
24/29 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hugo boss, todella nuorekas ja raikas tuoksu! Sellainen vaalea läpinäkyvä pullo ja pakkaus, ei sitä night-versiota.

Vierailija
25/29 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 10 vuotiaana piti ostaa Axea, kun oli se suklaapoika mainos, annettiin ymmärtää, että kaikki tytöt tykkää. No, ei vastaavaa suosiota, niin Axe hylättiin välittömästi.

Vuosi sitten se oli Old Spice stick, Terry Crewsin fanina:

Syyslomalla piipahdettiin tallinnassa ja joitain tuoksuja se hihnalle lappas, mutta en muista mitä.. Mikähän silloin oli mainoksissa in?

Vierailija
26/29 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

La coste

Vierailija
27/29 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Axet valkoisissa purkeissa on mun mielestä hyviä. En osaa sanoa, mikä aromi olisi paras, mutta voithan nuuhkia niitä siitä hyllyltä. Niin tiedät minkä paketin valita.

Vierailija
28/29 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalle pikkuveljelle ostin pari vuotta sitten (silloin 16-vuotias) Calvin Kleinin One-tuoksun. Tykkäsi tosi paljon ja tuli käytettyä. Minusta tuollainen "aikuisten" tuoksu on parempi vaihtoehto kuin Axet, ainakin jos poika on 14-15-vuotias tai vanhempi. Tuone CK One on jo nyt pari vuotta vanha mutta minusta todella hyvä ja sopii nuorelle miehelle.

David Beckhamin tuoksut on myos aina olleet veljieni (ja itseni!) mieleen.

Komps CK:n osalta! Meidän 15-vuotias tykkää just Onesta. Käyttää suihkugeeliä, kosteusvoudetta ja dödöä.

Vierailija
29/29 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Axe on aivan hirveä löyhkä. Tee pojalle palvelus äläkä ainakaan sitä osta.

Hajusteeton paras, rehellinen terva toiseksi paras. Siihen ne minun mielestä hyvät loppuukin.

Annas kun arvaan, sinun tuoksusi on täysin luonnollinen hiki. Itse et toki sitä haista mutta saapumisesi vähänkin jalkapallohallia pienempiin sisätiloihin kyllä haistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi