Loukkaisiko sua, jos miehesi flirttailee muille ?

Vierailija

Mun mies on monesti "pilke silmäkulmassa" ja monesti letkauttaa vaikka myyjälle jotain hauskaa . Ei puhu ulkonäöstä mutta varsinkin näteille naisille on ystävällinen. Siis hymyilee, vitsailee, kysyy jotain ystävällistä . Itse ajattelen että tuo on normaalia ystävällisyyttä, mutta olen huomannut että monet naiset ei salli edes sitä että oma mies on ystävällinen ja kohtelias muille naisille. Miten ajattelet?

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Riippuu varmaan siitä, onko kyse flirttailusta vai ystävällisyydestä. En ole mitenkään mustasukkainen, mutta toisaalta ei mieskään flirttaile muiden naisten kanssa, kun mä olen paikalla. Kun en ole näkemässä, ei asia haittaa mua. Mutta kun olen paikalla, olisi omituista, jos mies flirttailisi. Ystävällinen on yleensä aina kaikille naisille ja voi jutella tai heittää läppää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei loukkais. Flirttailen itsekin.

Mun mielestä tuo ap:n kuvailu ei ole edes flirttailua.

Voi se olla, riippuu millä tyylillä vetää.:)

Vierailija

Eipä tarvi tuommoista edes ajatella, kun en ole koskaan nähnyt mieheni flirttailevan myyjien kanssa. Eri asia sitten mitä tekee yksin liikkuessaan. Ja sehän taas ei minua haittaa, kun en ole näkemässä enkä kuulemassa:)

Vierailija

Kyllä mun mies flirttailee muille naisille ja ei, se ei loukkaa minua. Ja kyllä, olen tältä palstalta oppinut, että aika monet naiset ovat todella pienestä mustasukkaisia.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat