Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaisiko sua, jos miehesi flirttailee muille ?

Vierailija
30.11.2015 |

Mun mies on monesti "pilke silmäkulmassa" ja monesti letkauttaa vaikka myyjälle jotain hauskaa . Ei puhu ulkonäöstä mutta varsinkin näteille naisille on ystävällinen. Siis hymyilee, vitsailee, kysyy jotain ystävällistä . Itse ajattelen että tuo on normaalia ystävällisyyttä, mutta olen huomannut että monet naiset ei salli edes sitä että oma mies on ystävällinen ja kohtelias muille naisille. Miten ajattelet?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat. Mieheni ei tosin ole suomalainen, emmekä asu Suomessa. Hän juttelee paljon erilaisten ihmisten kanssa, hymyilee ja katsoo silmiin, saattaa jopa koskettaa toista ihmistä. Silti en ole vielä kertaakaan ollut mustasukkainen. Päinvastoin: Jos mieheni alkaisi vältellä tai seisoa tuppisuuna jonkun naisen lähellä, niin hälytyskelloni saattaisivat ehkä alkaakin soimaan...

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mies flirttailee muille naisille ja ei, se ei loukkaa minua. Ja kyllä, olen tältä palstalta oppinut, että aika monet naiset ovat todella pienestä mustasukkaisia.

Vierailija
22/30 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee noin ja se loukkaa mua tosi paljon.Ihan kuin olisin ilmaa noissa tilanteissa.En jaksa erotakaan kun pelkään et seuraava mies voi olla samanlainen.Mutta kostan kyllä sopivan tilaisuuden tullen kun houkutteleva mies tulee mun eteen niin kevyesti voin mennä sänkyyn hänen kanssaan.En tunne huonoa omaatuntoa.Toisten kanssa flirttailu oman kumppanin vieressä on todella moukkamaista käytöstä ja se ansaitsee koston.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies tekee noin ja se loukkaa mua tosi paljon.Ihan kuin olisin ilmaa noissa tilanteissa.En jaksa erotakaan kun pelkään et seuraava mies voi olla samanlainen.Mutta kostan kyllä sopivan tilaisuuden tullen kun houkutteleva mies tulee mun eteen niin kevyesti voin mennä sänkyyn hänen kanssaan.En tunne huonoa omaatuntoa.Toisten kanssa flirttailu oman kumppanin vieressä on todella moukkamaista käytöstä ja se ansaitsee koston.

No just taas :D mies hymyilee toiselle naiselle joten sinä koet hienoksi ratkaisuksi alkaa toisen panomatoksi?

Vierailija
24/30 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Alkaa toisen panomatoksi"?.Jännästi ilmaistu.Mä ainakin nautin seksistä itsekin...

Vierailija
25/30 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi on ihan jees. Mutta mun läsnä ollessa ei kuitenkaan mitään "olet todella viehättävä nainen"-sepustuksia, ne voi sit sanoa kun en ole paikalla. Luotan mieheeni. Flirttailu on elämän suola, se ei tarkoita pettämistä.

Vierailija
26/30 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei loukkaa. Hyvä flirttailuhan ei ole niin paljon mitä sanoo, vaan miten sen sanoo. Hyvä flirtti on positiivista huomiointia ja päivän piristys. Flirttailla voi vain ihmisen kanssa, josta on jollain tasolla kiinnostunut, mutta flirttailu ei tarkoita, että kiinnnostusta on tarkoitus viedä yhtään flirttiä pidemmälle.

Vierailija
27/30 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi on ihan jees. Mutta mun läsnä ollessa ei kuitenkaan mitään "olet todella viehättävä nainen"-sepustuksia, ne voi sit sanoa kun en ole paikalla. Luotan mieheeni. Flirttailu on elämän suola, se ei tarkoita pettämistä.

Vierailija
28/30 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu oman kumppanin läsnäollessa on todella epäkohteliasta.Näin tekevät ne joille oma kumppani on itsestäänselvyys ja joille ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella.

Vierailija
29/30 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttailu oman kumppanin läsnäollessa on todella epäkohteliasta.Näin tekevät ne joille oma kumppani on itsestäänselvyys ja joille ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella.

Flirttailu toisen poissaollessa on OK?

Vierailija
30/30 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että se on flirttailua. En kuitenkaan kieltäisi mieheltäni viatonta ja kohtuudessa pysyvää flirttiä. Saanhan sitten itsekin välillä vähän flirttailla. ;) se piristää joskus mieltä, eikä ihmiset yleensä koe sitä juuri minään muuna kuin sinä itsenään, viattomana flirttinä. Tietysti tässäkin asiassa on varmasti kulttuurisidonnaista miten flirtti koetaan. Se pitää toki ottaa huomioon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän